خبرگزاری کار ایران

آلبوم راک «واحه» اثر جدید نوید اربابیان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۷۹

«واحه» آلبومی است که در سبک راک تولید شده و دومین اثر مستقل نوید اربابیان محسوب می‌شود. مسعود فیاض‌زاده و علی باغفر در این اثر نوازندگی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، آلبوم «واحه» دومین اثر مستقل نوید اربابیان با همکاری مسعود فیاض‌زاده و علی باغفر در سبک راک منتشر شد. 

خوانندگی، بیس و آهنگسازی این آلبوم به عهده نوید اربابیان بوده و علی باغفر نوازندگی درامز و مسعود فیاض نوازندگی گیتار الکتریک را به عهده داشته است.

آلبوم «واحه» دارای هفت قطعه است که برخی از آنها قبلا منتشر شده‌اند و حال به صورت آنسامبل در یک مجموعه قرار گرفته‌اند.  کلام دو قطعه توسط نوید اربابیان سروده شده و در دیگر قطعات از قصه‌های فولک خراسان، اشعار رزیتا شکیبا، رضا عابدین‌زاده، آبان صابری و رضا دادخواه استفاده شده است.

نوید اربابیان در کاور آلبوم «واحه» نوشته است:

«در این زمان ناسازگار، از آلبوم قبلی‌ام، «خط خنده‌ش» به «واحه» رسیدن، برایم کاری بسیار دشوار بود که با توکل و باورم به سرانجام رسید. بعد از گذشت ۴ سال هنوز همچون آلبوم قبلی تأکیدم بر همان چهارچوب و باور است که گفتم؛ صبر، باور و اعتقاد، رویش ساقه ظریف قاصدک را از شکاف قیرگون جاده‌های صنعتی میسر می‌کند. امروز «واحه» برای من مصداق زیبایی از این باور در طبیعت است که اگر خواستن معنا شود، در عمق کویر و برهوت، منطقه‌ای کوچک و سبز، معجزه‌وار از دل زمین سربرمی‌آورد و زمان را سبز می‌کند و حال آنان که باید بخواند ما هستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز