خبرگزاری کار ایران

معرفی تفریحات تهران؛ از اتاق فرار ترسناک تا سقوط آزاد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۷۰۵

اصولا تفریح کردن برای هر فرد تعریف متفاوتی دارد؛ بعضی‌ها با خرید و حتی پاساژگردی، عده‌ای دیگر با پیاده روی و رستوران و کافه‌گردی و برخی دیگر با سفر کردن و بازدید از اماکن و مجموعه های تفریحی که این روزها بازار داغی دارند، نیاز خودشان را به تفریح کردن ارضا می کنند.

تهران با وسعتی که دارد پر از مکان‌ها و مجموعه‌های تفریحی است که بسیاری از آن‌ها در بین مردم ناشناخته هستند.

 زﻧﺪﮔﯽ روزﻣﺮه ﺑﻪ اﻧﺪازه‌ی ﮐﺎﻓﯽ ﯾﮑﻨﻮاﺧﺖ ﻫﺴﺖ و  اگر بخواهیم تفریح را بخاطر هزینه‌های نسبتا بالایی که این روزها برای ما دارد، کنار بگذاریم به نوعی در حق خود کوتاهی کرده‌ایم.

بهترین راه این است که به سمت تفریحات بصرفه و  در عین حال پرهیجان برویم.

امروز قصد داریم تا سه مقصد تفریحی را به شما پیشنهاد بدهیم که شاید به اشتباه در اولویت‌های اول ما برای تفریح کردن نباشند اما قطعا با یکبار تجربه کردن آن‌ها بعد جدیدی از تفریح کردن برایتان آشکار شود: رویا پارک، اتاق‌ های فرار ترسناک و سقوط آزاد پارک ارم.

رویا پارک تهران

اختلاف آنچه ما از دنیای پیرامونمان دریافت می‌کنیم با آنچه واقعا وجود دارد موضوع بسیاری از تفریحات، معما‌ها و پارک‌های تفریحی در دنیا است. مجموعه رویا پارک اولین، جدیدترین و بزرگترین پارک جادویی و خطای دید در خاورمیانه است که  با بیش از ۱۰۰ اثر خطای دید شما را به وجد خواهد آورد.

 این مجموعه در سال ۱۳۹۸ تاسیس و به بهره برداری برای عموم رسید. در این مجموعه فضا و آثار بگونه‌ای طراحی شده‌اند تا تمام گروه‌های سنی از این محیط عجیب و غریب لذت ببرند. در این پارک با میزان خطای حواس پنجگانه خود بیشتر آشنا می‌شویم و همین آشنایی یا به نوعی آشنایی‌زدایی برایمان لذت بخش خواهد بود.

 برای کسانی که عاشق عکس گرفتن از اتفاقات جالب و منحصر بفرد هستند، رویا پارک یک خوراک نو و جدید است.  در رویا پارک می‌توانید شما به دل داستان‌های فانتزی و غریب سفر می‌کنید.

فضاهایی که شاید نمونه‌های آن را در داستان‌هایی مانند آلیس در سرزمین عجایب خوانده باشید. در رویا پارک می توانید تمام قوانین طبیعی را زیر پا بگذاریذ؛ در یک اتاقک شیشه‌ای پر از برف بایستید، در فضایی خالی از نیروی جاذبه قدم بگذارید، در بین سیارات راه بروید، در اتاقی پایان ناپذیر سردرگم بمانید و از سقف آویزان شویدحسابی می‌تواند شگفت‌آور و جذاب باشد.

 امکانات این پارک جادویی به همین جا ختم نمی‌شود؛ شما می توانید بعد از یک روز پر ماجرا به رستوران و کافه این مجموعه سر بزنید و  در سالن انتظار آن کمی استراحت کنید. علاوه بر این مجموعه رویا پارک دارای استودیوی تخصصی عکاسی است که کار عکاسی را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می کند.

بازی گروهی در اتاق‌های فرار ترسناک

ایده برپایی و احداث اتاق‌های فرار در ایران چند سالی است که جان گرفته است و روزانه به تعداد این اتاق‌های فرار افزوده می‌شود. کار به جایی کشیده است که مخاطبین این نوع از تفریحات به دنبال سخت‌ترین معماها، ترسناک‌ترین و هیجان‌انگیزترین ‌اتفاقات در این اتاق‌های فرار هستند.

در بین اتاق‌های فرار تهران، اتاق‌هایی که تم ترسناک دارند و شما را وادار می کنند تا در زمانی محدود به حل معماهای مرموز برای رهایی از اتاق مشغول شوید، و در عین حال همواره از عناصر ترسناک مورد تهاجم قرار می‌گیرید، طرفدار بیشتری دارند. اغلب این اتاق‌های فرار موضوع خود را از داستان‌ها و فیلم‌های ترسناک وام گرفته‌اند که همین آشنایی موضوعی ترس بیشتری را در دل می‌اندازد. داستان قتل‌های خونین، سردرگمی در بین ارواح، فرار از سلول‌های تودرتوی تیمارستان‌ها و مردگان متحرک را می‌توانید با گشوت و استخوان خوددر اتاق‌های فرار ترسناک تهران تجربه و لمس کنید.

دستگاه سقوط آزاد پارک ارم

پارک ارم در غرب تهران سال‌ها است که میزبان خیل عظیمی از مخاطبین است. با افزایش بازدید از این پارک مسئولین تلاش کرده‌اند تا از تمام ظرفیت مکانی این فضا استفاده کنند و دستگاه‌ها و تجهیزات جدیدی را به این مجموعه تفریحی اضافه کنند. یکی از تجهیزات و تفریحات جدیدی که می توان در پارک ارم از آن سراغ گرفت، دستگاه سقوط آزاد است.

امتحان کردن این دستگاه که توسط سوپروایزرهای آلمانی در این پارک نصب شده است، دل و جرات بسیاری می‌طلبد. سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سقوط آزاد حتی فرصتی به شما نمی‌دهد تا از شدت هیجان جیغ بزنید. تمام مدتی که دستگاه شما را آهسته به ارتفاع ۸۵ متری از سطح زمین انتقال می‌دهد، اضطراب و ترس در وجودتان موج می‌زند شاید بارها از حضور خود بر روی صندلی‌های این دستگاه پشیمان شوید. اما کمی دیر شده است و راه برگشتی وجود ندارد؛ بهتر است محکم بر روی صندلی خود بنشینید و از منظره شهر تهران در زیر پاهای خود لذت ببرید. اگر می‌خواهید درک دقیق‌تری از ارتفاع این دستگاه داشته باشید باید بدانید که ۸۵ متر ارتفاع معادل ۲۸ طبقه ساختمانی است.

داستان سه تا از جدیدترین تفریحات تهران را با هم شنیدیم. شاید بعد از خواندن این متن دلتان نیاید تا تعطیلات آخر هفته خود را به کسالت و گوشه‌نشینی در خانه سپری کنید. برای استفاده از این تفریحات می توانید به سایت‌های بسیاری مراجعه کنید و بلیط ورود به این مجموعه‌های تفریحی را تهیه کنید و یا با مراجعه حضوری به گیشه‌ی هر کدام از این مراکز به تعداد لازم بلیط ورودی خریداری کنید. حتی با مراجعه به سایت تخفیفان و خرید کوپن تخفیف هر کدام از این مجموعه‌ها می‌توانید با قیمتی بهتر از این تفریحات لذت ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز