خبرگزاری کار ایران

سریال خاتون قسمت ۱۲ منتشر شد:

دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال خاتون { قسمت 12 خاتون } کامل با حجم نیم رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۱۳۴

دانلود سریال خاتون قسمت 12 دوازدهم ۱۲ کامل و قانونی با حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 12 خاتون فصل دوم با کیفیت عالی بپردازید.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

داستان سریال خاتون قسمت 12

خاتون که گم و خسته از روزهای سخت گذشته در تهران به هتلی پناه برده است کم کم خود را پیدا می کند و برای یافتن پدرش شروع به فعالیت می کند ولی …

+++++++++++++++

برای دانلود سریال خاتون قسمت ۱۲ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 12 سریال خاتون

+++++++++++++++

دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال خاتون { قسمت 12 خاتون } کامل با حجم نیم رایگان

 

بازیگران سریال خاتون

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری

درباره سریال خاتون

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. در سریال پرستاره خاتون علاوه بر حضور بازیگران مطرحی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان و مهران مدیری، چهره‌های نوظهوری نیز معرفی شده‌اند. موسیقی‌دان برجسته ایرانی کیهان کلهر نیز به عنوان آهنگساز در سریال خاتون همکاری کرده‌ است.

دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال خاتون { قسمت 12 خاتون } کامل با حجم نیم رایگان

سریال جوکر فصل دوم

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

در این قسمت از سریال جوکر وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند.

دانلود قانونی: دانلود جوکر فصل دوم قسمت چهارم

دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال خاتون { قسمت 12 خاتون } کامل با حجم نیم رایگان

سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.

بازیگران سریال نیسان آبی

در کنار حسین یاری و مهران غفوریان به‌عنوان دو بازیگر محوری، بازیگران دیگری چون یکتا ناصر، بهناز جعفری،‌ سیروس همتی و ایمان صفا هم در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. حسین یاری حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

لینک دریافت: دانلود قسمت ۱۴ نیسان آبی

سریال حرفه ای

حرفه ای سریالی اجتماعی و اکشن با بازی سیروان خسروی، سارا بهرامی، ماهور الوند، زانیار خسروی، علیرضا ثانی فر، مرتضی تقی زاده، مزدک میرعابدینی، اسما رمضانی، المیرا دهقانی با حضور بهاره کیان افشار، امیرمحمد زند، بهناز جعفری و با هنرمندی علی مصفا و نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. در سریال حرفه‌ ای سیروان خسروی، خواننده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ، برای اولین بار بازیگری در یک فیلم و یا سریال را تجربه کرده و به همراه زانیار خسروی در این مجموعه به نقش‌آفرینی پرداخته است.

دانلود قانونی: دانلود سریال حرفه ای قسمت 15

داستان سریال

پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ای دارد. احتمالا او باهوش‌ترین و بی‌رحم‌ترین است و ...

مجاز دانلود سامانه رسمی دانلود قانونی فیلم و سریال شما را برای دیدن سریال های جذاب دیگر شبکه نمایش خانگی دعوت می کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز