خبرگزاری کار ایران

کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۶۷۱

مراقبت از دندان ها و انجام درمان های دندانپزشکی یکی از اقدامات مهمی است که هر یک از افراد برای سلامت دندان های خود باید به آن توجه ویژه داشته باشند. امروزه داشتن لبخندی زیبا و دندان های یک رنگ و مرتب به اندازه قبل سخت و دشوار نیست. در صورتی که شما نیز از مشکلات مربوط به دندان خود رنج می برید کافی است که به کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه در تهران مراجعه کنید.

خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه در تهران

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر بروفه دارای کادر تشکیل شده از دندانپزشکان مجرب و توانمند است که در حوزه های مختلف دندانپزشکی دوره های خاص را گذرانده اند. خدماتی که در این کلینیک ارائه می شود عبارتند از:

دندانپزشک ترمیمی و زیبایی: داشتن دندان های سالم نه تنها باعث ارتقاء سلامت دهان و دندان می شود بلکه اعتماد به نفس افراد را نیز افزایش می دهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی درمان های زیبایی و ترمیمی در دندانپزشکی به بخش مهمی از خدمات درمانی در کنار رفع بیماری ها و نقایص دندانی تبدیل شده است. یکی از خدمات ارائه شده در کلینیک دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه در تهران، دندانپزشک ترمیمی و زیبایی است.

ایمپلنت دندان: از دست دادن دندان یکی از مشکلات جدی است که برای بسیاری از انسانها سخت و حتی غیرقابل تحمل است. برخی از افراد به سراغ دندان های مصنوعی می روند اما در حال حاضر بهترین درمان، ایمپلنت است.

ایمپلنتولوژی نتیجه آخرین تحقیقات و تکنولوژی های روز دنیا در حوزه دندانپزشکی است. قرار دادن ایمپلنت دندان در فک، نه تنها درمانی آسان است بلکه عارضه ای نیز به دنبال ندارد. ایمپلنت دندان همان نقش دندان های اصلی را تا پایان عمر برای بیمار ایفا می کند. ایمپلنت دندان یکی از خدماتی است که در کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه در تهران به بیماران ارائه می شود.

درمان بیماری های دهان و دندان کودکان: درمان دندان های پوسیده کودکان برای اغلب والدین کاری سخت است؛ زیرا آستانه تحمل درد برای کودکان، بسیار پایین است. در کلینیک دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه نیروهای مجرب که در حوزه درمان بیماری های دهان و دندان کودکان دوره های ویژه گذرانده اند آماده ارائه خدمات درمانی به کودکان هستند.

با توجه به این که هرگونه تاخیر در درمان بیماری های دهان و دندان کودکان می تواند پروسه درمان را سخت تر کند، بنابراین بهتر است در اولین فرصت با مشاهده علائم به کلینیک مراجعه کنید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه در تهران

لیست خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه

1. معاینه و مشاوره

2. لامینیت و ونیر

3. اصطلاح طرح لبخند

4. بلیچینگ (سفید کردن دندان)

5. ایمپلنت

6. جراحی دندان

7. دندانپزشکی زیبایی

8. دندانپزشکی اطفال

9. درمان ریشه

10.  پروتزهای دندان

11. ارتودنسی

ویژگی های کلینیک دندانپزشکی

1. درمان های دندان و خدمات زیبایی از طریق دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات به روز انجام شود.

2. مواد باکیفیت و درجه یک برای درمان مورد استفاده قرار بگیرد.

3. کلینیک دندانپزشکی دارای کادر مجرب، با سابقه درخشان و متخصص در شاخه های مختلف دندانپزشکی باشد.

4. خدمات دندانپزشکی مطابق با نیازهای روز جامعه ارائه شود؛ مانند خدمات زیبایی دندان

5. تکنیک های استفاده شده برای بیماران به روز و مورد تایید سازمان های مربوطه باشد.

6. به بیماران برای داشتن انتخاب گزینه مناسب درمانی مشاوره و راهنمایی لازم انجام شود.

7. هزینه های درمانی مطابق با تعرفه سازمان های نظارتی مربوطه باشد.

8. کلینیک به دستگاه رادیوگرافی و لابراتوار اختصاصی مجهز باشد.

9. کلینیک محیطی آرام، بهداشتی و امن داشته باشد.

10. از وسایل و تجهیزات دندانپزشکی استریل استفاده شود.

11. بیماران اورژانسی پذیرش شوند.

پزشکان کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه در تهران

یکی از ویژگی های مهم یک کلینیک دندانپزشکی خوب این است که دارای کادری مجرب و توانا باشد. شما می توانید برای دریافت کلیه خدمات درمانی دندان به کلینیک دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه مراجعه کنید. کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر بروفه دارای کادری تشکیل شده از دندانپزشکان مجرب و توانا در زمینه های مختلف است. زیبایی و ترمیم دندان ها علاوه بر بخشیدن یک لبخند دل‌نشین به چهره شنا در افزایش طول عمر و سلامت دندان های شما هم مؤثر است. بدون شک مراجعه به افراد غیرمتخصص منجر به آسیب و پیامدهای زیان بار برای دندان ها و تلف شدن وقت و هزینه شما می شود ترمیم و زیبایی دندان ها نیاز به دانش تخصصی و مهارت و تجربه بالای دندانپزشک متخصص دارد.

کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه در تهران

دریافت نوبت از کلینیک دندانپزشکی

یکی از مشکلات رایج افرادی که قصد دارند برای درمان دندان های خود به کلینیک مراجعه کنند، دریافت نوبت است. کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه با امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی، به بیماران کمک می کند تا با توجه به ساعت و زمان های خالی، نوبت خود را رزرو کنند.

دریافت نوبت به صورت اینترنتی بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه امکان پذیر است و نیازی به مراجعه حضوری به کلینیک برای دریافت نوبت نیست.

کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه در تهران در کرونا

با شیوع کرونا ویروس در دو سال اخیر؛ متاسفانه برخی از افراد با ترس ابتلا به کرونا از مراجعه به دندانپزشکی اجتناب می کنند؛ اما این افراد باید در نظر داشته باشند که هرگونه تاخیر در مراجعه به دندانپزشک می تواند مشکلات سطحی دندان را به مشکلات جدی تر تبدیل کند. به طوری که در مواردی ترمیم دندان امکان پذیر نیست.

به همین دلیل مراجعه به دندانپزشک در دوران کرونا باید مانند قبل به صورت منظم باشد. با توجه به حساسیت وضعیت موجود، کلینیک دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه از همان ابتدا، تمام خدمات خود را مطابق با پروتکل های اعلام شده از سمت وزارت بهداشت ارائه می دهد.

همچنین در حال حاضر کلینیک به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های استریلیزاسیون مجهز شده است. به همین دلیل جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما می توانید با خیال راحت برای درمان بیماری های دهان و دندان خود به کلینیک مراجعه کنید.

قیمت خدمات دندانپزشکی در کلینیک

قیمت خدمات دندانپزشکی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. بیماران برای اطلاع از قیمت ها بهتر است که جهت دریافت مشاوره به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کنند. همچنین جهت دریافت راهنمایی های اولیه می توانید از طریق شماره های اعلام شده با کلینیک تماس بگیرد.

صحبت نهایی

همان طور که در این مقاله اشاره کردیم دهان و دندان از اجزای مهم و حیاتی بدن است و سلامت و عملکرد طبیعی آن ها اهمیت زیادی در سلامت بخش ها و دستگاه های دیگر بدن دارد؛ بنابراین معاینات دوره ای در سلامت دهان و دندان بسیار موثر است.

با توجه به این که مراجعه به یک مطب شخصی دندانپزشک ممکن است تمام نیازهای دندانپزشکی شما را یکجا برآورده نکند، بهترین گزینه مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در تهران است. شما می توانید برای دریافت کلیه خدمات درمانی دندان به کلینیک دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه در بیمارستان سلامت فردا مراجعه کنید.

آدرس کلینیک:

تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی - خیابان ناطق نوری - بیمارستان سلامت فردا

کلینیک دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه

ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر

پنج‌شنبه‌ها ۱۰ تا ۱۵ بعدازظهر

شماره تماس:

۰۹۰۳۴۳۲۲۰۲۲

۰۲۱۴۹۲۲۹۱۹۰

آدرس سایت کلینیک: www.drboroofehdentalclinic.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز