خبرگزاری کار ایران

داستان های جالب و واقعی از ویدیوهای کوتاه و وایرال شده یوتیوب و اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۶۰

گلچین برترین ویدیو های کوتاه یوتیوب

نماینده رسمی یوتیوب در ایران :)

در مجله ویدیویی وایرال وان بهترین ویدیو های یوتیوب را تماشا کنید. ما با بررسی ویدیو های پربازدید یوتیوب و گلچین کردن بهترین ها برای شما چندین ساعت سرگرمی فراهم کرده‌ایم (ویدیو های پربازدید زیادی وجود دارد که بسیار بی‌کیفیت هستند! و تنها وقت شما را هدر می‌دهند و گشتن میان این تعداد بالا از ویدئو های با محتوای تکراری و بی‌کیفیت میتواند حجم اینترنت شما را هم هدر دهد) در وایرال‌وان با برترین کانال های تولید کننده ویدیو در یوتیوب آشنا می‌‌شوید در موضوعات مختلفی همچون سرگرمی، آموزشی، انیمیشن های کوتاه و موزیک ویدئو های معروف و فیلم های کوتاه و ویدئو های نمایش مهارت در زمینه های مختلف و دسته های دیگر.

داستان های جالب و واقعی از ویدیوهای کوتاه و وایرال شده یوتیوب و اینستاگرام

خلاصه ویدیو و زیرنویس فارسی اختصاصی

یوتیوب دارای ویدیو های کوتاه و بلند است. آنهایی که مدت زمان زیادی دارند همانند ساخت و ساز هایی که تمامی روند ساخت را نشان می‌دهند و یا آنباکس هایی که از نماهای مختلف و بیش از حد محصولی را نمایش میدهند، این ویدئو ها اغلب در دقایق ابتدایی از حوصله کاربر خارج میشوند، اما چون نتیجه نهایی آنها ارزش دیدن را دارد ما آنها را تا حد امکان خلاصه میکنیم به طوری که شما در چند دقیقه هم روند رو ببینید و هم نتیجه را و حتی لینک ویدئوی اصلی رو هم برایتان قرار میدهیم که اگر دوست داشتید به صورت کامل آن را تماشا کنید به یوتیوب مراجعه بفرمایید.

ما برای ویدئو هایی که ارزش دیدن بسیار زیادی دارند زیرنویس اختصاصی تهیه میکنیم همانند ویدئوی "داستان واقعی زندگی سه زن و کوتوله ها" که علاوه بر پربازدید بودن، داستان بسیار تاثیر گذاری دارد و یا ویدیوی " جزئیات مخفی انیمیشن رالف خرابکار ۲" برای دوست داران انیمیشن میتواند بسیار جالب باشد که صحنه های فیلم را همزمان با اعلام حقیقت نهفته در آن تماشا کنند.

داستان های جالب و واقعی از ویدیوهای کوتاه و وایرال شده یوتیوب و اینستاگرام

داستان های واقعی و عاشقانه

ویدیو های وایرال و داستان های جالب پنهان

اگر از جمله افرادی هستید که اخبار ویدیو های وایرال را دنبال می‌کنند و کنجکاوید بدانید که چه ویدئو ها و موضوعاتی مورد توجه مردم سراسر جهان قرار می‌گیرد. شاید دوست داشته باشید داستان پشت این ویدئو ها را هم بدانید. تابحال نام "چارلی انگشت منو گاز گرفت" را شنیده اید؟ این نام ویدئویی است که در یوتیوب منتشر و وایرال شد.  این پربازدید شدن باعث شدن تا زندگی خانواده‌ای که آن را منتشر کرده بود تغییر بزرگی کند، آنها به برنامه های تلویزیونی دعوت شدند، از یوتیوب بخاطر پخش ویدئو درصدی پول دریافت کردند، فروشگاه لیوان و لباس با عکس ویدئوی وایرالی خود درست کردند. همچنین رکورد بازدید بسیاری از ویدئو های یوتیوب را شکستند همانند ویدئوی خوانندگانی همچون جاستین بیبر و جنیفر لوپز و ...

اما داستان این ویدئو چیست؟ چرا این ویدئو آپلود شده؟ جواب این سوالات رو در یک مقاله داستانی بهمراه کلی عکس و فیلم مستند در مورد موضوع در وایرال‌وان بخوانید.

برترین اینفلوئنسر ها

معرفی اینفلوئنسر ها و تولید کنندگان ویدیو

ویدئو های پربازدید و با‌کیفیت و پر‌حواشی از برترین اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی چه در یوتیوب و چه در اینستاگرام در مجله ویدیویی وایرال‌وان منتشر می‌شود به همراه آدرس صفحه این افراد در شبکه های اجتماعی.

فیلم درخواستی

ویدیوی پربازدیدی رو می‌شناسید؟

برای همکاری یا کمک کردن به پیشرفت مجله ویدیویی وایرال‌وان اگر دوست داشته باشید میتوانید مقاله ای در مورد یک ویدئوی پربازدید یوتیوب که از نظر شما ارزش دیدن دارد در هر موضوعی بنویسید (اطلاعات ویدئو از جمله تعداد بازدید و تاریخ انتشار و نام سازنده و یک بیوگرافی کوچک، لینک اصلی در یوتیوب، و هر اطلاعات دیگری که دوست دارید) یک مقاله حداقل 500 کلمه ای که با نام شما در سایت منتشر میشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز