خبرگزاری کار ایران

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۵۴۱

تصفیه آب فرآیند حذف مواد شیمیایی نامطلوب، آلاینده های بیولوژیکی، مواد جامد معلق در آب که باعث افزایش سختی آب آشامیدنی میگردند و تصفیه ی گازهای شیمیایی از آب آلوده است. هدف از تصفیه آب لوله کشی شهری به طور کلی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی و افزایش سلامت بدن انسان است.

بیشتر آب برای نوشیدن انسان تصفیه و ضد عفونی میگردد تا مطابق استانداردهای سازمان جهانی بهداشت WHO و NSF و همچنین گواهینامه بین المللی تست کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality، آبی پاکیزه و سالم برای نوشیدن در اختیار داشته باشیم.

اما ممکن است تصفیه آب برای اهداف مختلف دیگری از جمله کاربردهای پزشکی، دارویی، شیمیایی و تصفیه آب صنعتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. روشهای کاربردی برای حذف املاح مضر موجود در اب آشامیدنی شامل فرآیندهای فیزیکی مانند فیلتراسیون، رسوبگذاری و تقطیر میباشند.

برای تصفیه آب از فرآیندهای بیولوژیکی همچون فیلترهای شنی رزین، یا کربن فعال Activated Carbon نیز مورد استفاده قرار گیرند. برای انگل زدایی آب چاه خانگی نیز از دستگاه تصفیه آب RO مجهز به لامپ یو وی UV اشعه ماورا بنفش Ultra-Violet استفاده میگردد تا میکروب زدایی آب آلوده به صورت کامل انجام گرفته و باعث بیماری های گوارشی پس از مصرف و نوشیدن نشوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی غلظت ذرات معلق از جمله انگل، باکتری، جلبک، ویروس و قارچ را داخل میدهد. همچنین طیف وسیعی از مواد حل شده در آب لوله کشی شهری همچون نیترات و حتی فلوراید که بر اثر کلرزنی در آب حل میگردد، توسط تصفیه آب زیرسینکی اسمز معکوس Reverse Osmosis حذف کامل میگردند.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

طبق مقاله بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران منتشر شده در سایت تصفیه آسا :

طبیعتا همه ما برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت دستگاه‌های تصفیه آب و مقایسه مدل‌های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، بسیار جالب توجه است.

دستگاه های تصفیه آب در ایران از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار تشکیل شده است که شامل 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون می‌باشد و باید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داشته باشد. به این معنا که املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه و حذف نماید. پرفروش‌ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، تصفیه آب مینروا تایوان می‌باشد.

مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیز از میان دستگاه های اصل تایوان انتخاب می‌گردد.

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به تصفیه آب مینروا تایوان Minerva اشاره کرد. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی مدل اصلی و اورجینال این دستگاه را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهند. همچنین این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک Filmtec آمریکا، جهت تصفیه بهتر آب آشامیدنی بهره می‌گیرد که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را بسیار بهتر و درجه یک‌تر از آب معدنی می‌کند.

اجزای تشکیل دهنده انواع مدل‌های تصفیه آب خانگی مینروا کاملا بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به هیچ وجه با آب واکنش شیمیایی نمی‌دهند تا بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تلخ و از حالت عادی خارج نشود.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

همه ما قبل از خرید، نیاز به راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی داریم که به بررسی تعداد مراحل فیلترهای تصفیه آب و سیستم تصفیه ی آب آشامیدنی بپردازیم :

انتخاب تعداد مراحل فیلتر تصفیه آب خانگی بستگی به عملکرد و کارایی دستگاه تصفیه آب دارد. محصولات تصفیه آب مینروا طبق استاندارد جهانی مدل های ۶ تا ۸ فیلتره اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System دارند که برای تصفیه ی آب آشامیدنی بهترین روش در دنیا محسوب میگردد. عملکرد دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز ۸ مرحله ای مینروا به این صورت است که در فیلترهای سه گانه تصفیه آب املاح درشت رسوباتی همچون شن و ماسه و گل و لای، کلر و کلرامین را از آب آشامیدنی حذف مینماید. فیلتر ممبران اسمز معکوس آمریکایی مینروا توانایی حذف املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و… را تا ابعاد ۰,۰۰۰۱  میکرون داراست به همین جهت بهترین تصفیه آب خانگی حذف نیترات یک سیستم اسمز معکوس مینروا میباشد.

فیلتر پست کربن خطی تصفیه آب مینروا خواص آب شیرین کن خانگی به دستگاه شما میبخشد که بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی را بهبود میدهد. فیلتر مینرال معدنی ساز مینروا به محافظت از املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه آب آشامیدنی از آب شهری حذف میشوند همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات میپردازد. فیلتر یونیزه قلیایی ساز آب آشامیدنی با افزایش سطح ph آب آشامیدنی خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی به آب آشامیدنی خواهد داد. فیلتر اکسیژن ساز تصفیه آب چیست؟ یک دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا هشت مرحله ای با دارا بودن فیلتر اکسیژن ساز به افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی میپردازد. از خواص فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز میتوان به حذف میکروبات موجود در آب و سرحال و شاداب نگه داشتن بدن انسان در زمان استفاده مداوم از این آب تصفیه شده اشاره نمود.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

این سوال که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه بدون شک با بررسی کیفیت قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب مینروا تایوان برطرف میگردد به صورتی که :

دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی، بدون شک پرفروش ترین دستگاه موجود در بازار ایران است که در یک دهه فعالیت مستمری که در ایران داشته با خدمات ارزنده و کیفیت قطعات و فیلترهای بسیار بالا و درجه یک توانسته محبوبیت زیادی در بازار تصفیه آب ایران پیدا نماید.

برند مینروا از سال 1930 در حدود یک قرن فعالیت و تولید انواع دستگاه تایوانی طبق استانداردهای جهانی بهداشت، اعتبار قابل توجهی در مسئله افزایش کیفیت آب آشامیدنی کسب نموده است.

مینروا از سیستم اسمز معکوس RO برای انواع مدل های خود بهره میگیرد و توسط نمایندگی انحصاری شرکت تصفیه آسا به فروش میرسد. از مهم ترین وجوه تمایز تصفیه آب مینروا Minerva با انواع برندهای موجود در بازار، دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص مدل اصلی از تقلبی است که خیال مشتریان را راحت مینماید.

شرکت تصفیه آسا علاوه بر گارانتی بدون قید و شرط قطعات برای برند مینروا Minerva تضمین قیمت نیز ارائه مینماید زیرا این محصول استاندارد و اورجینال را با قیمت تضمین شده عرضه میکند.

برند مینروا با دارا بودن استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی سازمان بهداشت جهانی WHO و دیگر استانداردها و گواهی های لازم برای سلامت بدن انسان بدون شک معتبرترین گزینه برای خرید و تصفیه ی آب آشامیدنی میباشد. از مزایای دیگر این برند میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

بهره گیری از سیستم اسمز معکوس بروزترین روش تصفیه ی آب شهری

بهره گیری از فیلترهای کربن گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل

بهره گیری از قطعات و انواع فیلتر تصفیه آب کاملا تایوانی

دارای نماد اصالت جهت تشخیص مدل اصلی از تقلبی

دارای فیلتر ممبران اسمز معکوس آمریکایی مارک فیلمتک Filmtec ( هولوگرام رنگی )

دارای فیلتر آب شیرین کن خانگی برای حذف بو، طعم و رنگ تلخ آب

دارای فیلتر مینرال معدنی ساز برای حفظ املاح معدنی مفید پس از تصفیه

دارای فیلتر یونیزه قلیایی کننده آب و افزایش خواص ضد سرطانی آنتی اکسیدان قوی

دارای فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز جهت حذف باکتری های مضر موجود در آب

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد. از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید. قیمت آب تصفیه کن خانگی در مدل های مختلف را میتوانید با تخفیفات فروش ویژه تصفیه آسا مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز