خبرگزاری کار ایران

رشد 1200 درصدی تولیدات لوازم خانگی آزمایش

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۱۷

مدیر برند آزمایش از افزایش سبد تولیدات لوازم خانگی خبر داد و گفت: پس از تغییر مالکیت این مجموعه از دولتی به خصوصی هم اکنون علاوه بر تولید یخچال فریزر و سایر محصولات برنامه تولید هواکش های صنعتی و لوازم خانگی در دستور کار قرار دارد

ایلنا، مهدی حاجی یوسفی مدیر برند مجموعه لوازم خانگی آزمایش در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر تعطیلی این مجموعه در ماه های اخیر گفت: در مورد شایعات اخیر باید گفت برند آزمایش در سال های اخیر از بخش دولتی به بخش خصوصی منتقل شده است و خصوصا در دهه نود شاهد تحولی شگرف در حجم تولید محصولات با برند آزمایش در کشور بوده ایم به گونه ای که سبد محصولات این برند در این سال ها همواره روبه رشد بوده است. مثلا ما در تولید کولرهای آبی در سال های اخیر رشد های تولید دو رقمی را شاهد بودیم یا در مورد خانواده محصولی مثل آبگرمکن های گازی و برقی شاهد رشد 1200 درصدی نسبت به تولید سال گذشته بودیم پس نه تنها تعطیلی این برند را رد می کنیم بلکه خوشبختانه در حال حاضر شاهد رشد و بالندگی مجدد آن هستیم همچون ققنوسی که دوباره از خاکستر متولد می شود . برند آزمایش پس از کش و قوس های فراوان و مشکلات مختلف دوباره در دهه نود و با قدرت فراوان و با همت بخش خصوصی به صورت بسیار جدی در بازار ایران در حال فعالیت است. اما در مورد سبد محصولات آزمایش باید به گستردگی آن اشاره داشت که شامل بسیاری از لوازم خانگی مانند انواع یخچال ،فریزر ،لباسشویی ،جاروبرقی ،کولر ،آبگرمکن ،هیتر و... است. حتی تولید مواردی همچون هواسازی صنعتی و خانگی نیز در برنامه های توسعه ای ما قرار دارد .

وی ادامه داد: بدیهی است چنین تولیدات گسترده ای در یک مجموعه متمرکز و در یک نقطه ی جغرافیایی خاص خصوصا در شهر بزرگی مانند تهران نه منطقی است و نه به نفع توزیع عادلانه ثروت و اشتغال در کشور است لذا محصولات آزمایش در بیش از 10 کارخانه مختلف در حال تولید است که در مجموع حدود 400 نیرو دارند و این جدای از شبکه توزیع نمایندگی ها و چند صد سرویسکاری است که در خدمت توزیع و ارائه خدمات نصب و نگهداری به خریداران محصولات آزمایش هستند.

حاجی یوسفی در خصوص خدمات پس از فروش این مجموعه گفت:اعتبار یک برند به کیفیت محصول ، قیمت مناسب و خدمات پاسخگو و دقیق است لذا خدمات پس از فروش همواره در الویت مجموعه بوده است به گونه ای که آزمایش با دارا بودن شبکه خدمات پس از فروش گسترده در کشور با بیش از 400 مرکز به ارائه خدمات به مشتریان عزیز می پردازد باید اشاره کنم تمامی محصولات آزمایش دارای 24 سال گارانتی بوده و خدمات نصب ،پشتیبانی و ... توسط کارشناسان مجرب این مجموعه انجام میپذیرد .

وی در خصوص اثر گذاری تحریم ها گفت: متاسفانه مسئله تحریم  اثر سنگینی بر فعالیت شرکت های تولیدی گذاشته است به گونه ای که حتی در واردات قطعات و مواردی که پیش از این حتی از کشور های دوست به سادگی وارد می شد دچار مشکل و هزینه مضاعف شده است .

جالب است بگوییم افزایش قیمت دلار حتی بر روی تامین مواد اولیه داخلی مانند فولاد و یا مواد پتروشیمی که عموما توسط شرکت های دولتی تولید می شوند نیز اثر گذاشته است.

مدیر برند آزمایش در خصوص آخرین محصولات این مجموعه گفت: خوشبختانه در سال های اخیر محصولات صنایع لوازم خانگی ایرانی به لحاظ کیفی رشد بسیار بالایی را تجربه کرده اند و در آزمایش نیز برنامه های توسعه ای و نوآورانه در دستور کار بوده است که شاهد آن ،تولید محصولاتی جدید و دانش بنیاد همچون کولر های راندمان فوق بالا مدل اکسترای ما است که به عنوان محصولی که دارای گواهی ثبت اختراع است دارای قابلیت های ویژه ای همانند اتصال به اینترنت بوده و مجهز به تکنولوژی IOT  است و یا در حال کار بر روی نسل جدید یخچال های بر پایه IOT هستیم لذا می توان امروز با اطمینان گفت بسیاری از محصولات ایرانی از جمله آزمایش از لحاظ کیفیت قابل رقابت با برند های خارجی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز