خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توانیر:

7 هزار میلیارد تومان امسال در مصرف برق صرفه‌جویی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۳۰۸

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به مدیریت پیک بار تابستان و اجرای طرح‌های تشویقی گفت: امسال 350 میلیارد تومان پاداش به مردم، صنایع و کشاورزان پرداخت و در مقابل آن 7 هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی شد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "محمدحسن متولی‌زاده" در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: به‌عنوان خادمان صنعت برق افتخار ما این است که گسترده‌ترین خدمت دولت را به مردم ارائه می‌کنیم و استان همدان در برق‌رسانی به مردم پپیشتاز است.

وی با بیان اینکه پوشش برق‌رسانی در کشور 100 درصد است، افزود: خوشبختانه در کشور روستای بالای 10 خانوار بدون برق وجود ندارد و این در حالی است که 1.2 میلیارد نفر از کره زمین هنوز برق ندارد و دنیا برای رسیدن به این شاخص برای سال 2050 یعنی 30 سال بعد هدفگذاری کرده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به بحران سیل ابتدای سال 98 و بحران برف گیلان طی دو هفته اخیر گفت: همکاران صنعت برق پیشتاز خدمت‌رسانی به مردم برای تأمین برق مردم هستند.

وی با بیان اینکه همکاران صنعت برق جزو اولین نیروها در بحران‎ها حضور دارند و خدمات‌رسانی می‎کنند، ابراز داشت: در برف اخیر استان گیلان با وجود اینکه 85 درصد شبکه برق این استان تحت تأثیر برف سنگین قرار گرفته بود اما با تلاش و حضور به موقع همکاران سریع اقدام شد و به شبکه برگشت در حالی که در اتفاق مشابه در کانادا 9 روز بدون برق بودند.

متولی‌زاده تصریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی نیز همکاران ما همواره پیشتاز هستند و با همت والای آنان و همکاری مشترکان و اقداماتی صورت گرفته پیک بار تابستان به خوبی مدیریت شد و نه تنها مشکلی نداشتیم بلکه صادرات را 120 درصد افزایش دادیم که منجر به افزایش درآمد کشور شد.

وی با اشاره به مدیریت پیک بار تابستان و اجرای طرح‌های تشویقی ادامه داد: امسال 350 میلیارد تومان پاداش به مردم، صنایع و کشاورزان پرداخت و در مقابل آن 7 هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی شد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه افتخار دیگر ما این است که در جشنواره‌های مخلف حائز رتبه هستیم، عنوان کرد: در نظرسنجی که توسط معاونت ریاست جمهوری از مردم صورت گرفت صنعت برق در ارائه خدمات و کسب رضایتمندی مردم بین دستگاه‌های دولتی و اجرایی اول شد.

وی در ادامه با اشاره به بازنشستگی 8 مدیرعامل در صنعت برق و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: محمدمهدی شهیدی بعد از 33 سال خدمت صادقانه در صنعت برق به افتخار بازنشستگی نائل شدند.

متولی‌زاده با بیان اینکه در استان همدان افراد توانمند بسیاری وجود دارد و پیرو فراخوان صورت گرفته ۱۸ نفر متقاضی بودند، گفت: بر اساس شاخص‌های مشخص شده، شیرزاد جمشیدی به‌عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه استان همدان، استانی حادثه‌خیز است، گفت: بحث کابل خودنگهدار، اتوماسیون و حفظ و نگهداری شبکه‌ها و پیک بار از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز