خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

برق ۴۸ روستا قطع است/ به محض بازگشایی مسیرها مشکل رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۹۷۶

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر 2 روستا در گلستان، 3 روستا در لرستان، 10 روستا در سیستان و بلوچستان، 3 روستا در اردبیل و 30 روستاه در کرمانشاه قطعی برق دارند که همه به دلیل مسدود بودن راه است.

سید اعتضاد مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین وضعیت قطعی برق در مناطق روستایی با توجه به بارش برف، اظهار داشت: تا آخر وقت روز گذشته مشکل قطعی برق تعداد زیادی از روستاها برطرف شد. اما مسئله این است که فعلا راه‌ها بسته هستند و تا زمانی که راه بازگشایی نشود ما امکان امدادرسانی و برقراری شبکه برق را نداریم. 

وی افزود: هرچند علیرغم بسته بودن راه مامورین برق سعی کردند مسیرهای نزدیک را پیاده طی کنند و مشکلات را برطرف کنند اما در برخی روستاها طول مسیر زیاد است و امکان امدادرسانی وجود ندارد.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو تصریح کرد: در حال حاضر 2 روستا در گلستان،  3 روستا در لرستان، 10 روستا در سیستان و بلوچستان، 3 روستا در اردبیل و 30 روستاه در کرمانشاه قطعی برق دارند که همه به دلیل مسدود بودن راه است. 

وی تاکید کرد: اکیپ‌های ما آماده هستد هر مسیری که بازگشایی شود بسرعت نسبت به رفع مشکل و برقراری شبکه اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز