خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت اعلام کرد:

مراکز تجاری ایران در اوگاندا و امارات تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۵۲

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت از تاسیس مراکز تجاری ایران در اوگاندا و امارات در راستای اهداف توسعه بازار خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن با بیان خبر تاسیس مراکز تجاری ایران در اوگاندا و امارات گفت: بر اساس سیاست‌های سازمان در زمینه تسهیل حضور شرکت‌ها و کالاها و خدمات ایرانی در بازارهای هدف صادراتی و بر اساس دستورالعمل صدور مجوز تاسیس و فعالیت مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور و مطابق تصمیمات کارگروه ذی‌ربط در سازمان توسعه تجارت ایران، موافقت اصولی تاسیس مراکز تجاری ایران در کشورهای اوگاندا و امارات توسط بخش خصوصی کشور صادر شد.

وی با اشاره به اینکه این مراکز تحت نظارت سازمان توسعه تجارت ایران تاسیس شده و فعالیت می‌کنند افزود: بر اساس دستورالعمل‌های موجود، متولیان مراکز تجاری مذکور به مدت یک سال مهلت خواهند داشت امکانات و مقدمات لازم را جهت تاسیس این مراکز و اخذ مجوز نهایی از این سازمان فراهم کنند.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت خاطرنشان ساخت: در مراکز تجاری ایران در خارج از کشور خدماتی شامل مشاوره‌ها و خدمات حقوقی و بازاریابی، خدمات اداری، انبارداری، اجاره محل نمایش محصولات یا تاسیس دفتر توسط صادرکنندگان ایرانی، خدمات گردشگری تجاری، برگزاری رویدادهای تجاری و ... به شرکت‌ها و تجار ایرانی که علاقمند به حضور در بازار کشورهای مذکور هستند یا تجار کشورهای محل احداث مرکز تجاری ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز