خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران عنوان کرد:

۵ مرکز هوشمند دیگر در دستور کار شرکت پست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۶۸۱

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: پنج مرکز دیگر هوشمند تجزبه و مبادلات پست در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در افتتاح مرکز هوشمند شماره دو تجزبه و مبادلات پست کشور با بیان اینکه مراکز هوشمند پست به کارهای پستی سرعت و دقت بیشتری می‌دهد، اظهار داشت: طرح راه‌اندازی مراکز هوشمند پست از قبل از انقلاب مطرح بود و پس از انقلاب دستگاه‌های مکانیزاسیون آن وارد کشور شد اما به دلیل استفاده نشدن به جای آهن قراضه به فروش رفت.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که اولین مرکز هوشمند پست با کمک ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی راه‌اندازی می‌شود تا کیفیت، دقت و سرعت فعالیت‌های پستی در کشور ارتقاء پیدا کند.

سبحانی‌فر با تاکید بر اینکه تعداد مراکز هوشمند به زودی افزایش خواهد یافت، گفت: پنج مرکز هوشمند پستی دیگر، علاوه بر مرکزی که امروز به افتتاح رسید در دستور کار شرکت ملی پست قرار دارد.

وی افزود: تعدادی از این مراکز تا اول نیمه سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران تصریح کرد: به جز یک مرکز، سایر مراکز از تجهیزات داخلی استفاده می‌کنند و آن یک مرکز نیز 70 تا 80 درصد تجهیزات آن تولید داخل است.

سبحانی‌فر افزایش سطح سلامت بسته‌های پستی دقت و سرعت را از نتایج توسعه تعداد مراکز هوشمند پستی برشمرد.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی مراکز هوشمند پستی، امنیت محصولات پستی را نیز بالا می‌برد و بسته‌های پستی به صورت پلمپ در مبدأ دریافت و در مقصد تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز