خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان اداری استخدامی کشور:

نظام اداری در شرایط کرونایی خدمات مطلوبی به مردم ارائه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۴۲۳

معاون سازمان اداری استخدامی کشور گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی انجام شده، نظام اداری کشور به صورت روان و شفاف در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علاءالدین رفیع‌زاده، معاون سازمان اداری استخدامی کشور در مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست‌ودومین جشنواره شهید رجایی استان تهران، گفت: نظام اداری در شرایط کرونایی با راه‌اندازی خدمات الکترونیکی خدمات مطلوبی به مردم ارائه داده است.

وی ادامه داد: از جمله این خدمات مطلوب می‌توان به خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی اشاره کرد که ۴۵ میلیون نفر از مردم کشور مخاطب آن هستند.

معاون سازمان اداری استخدامی کشور با بیان اینکه از سال ۱۳۹۳ طرح روان‌سازی نظام اداری کشور آغاز شد، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دولت الکترونیک و پاسخگویی به شکایت‌های نظام اداری از برکت‌های این طرح به شمار می‌رود که اجرای آن در قالب ۲ برنامه تا سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی انجام شده، نظام اداری کشور به صورت روان و شفاف در حال خدمت‌رسانی به مردم است و این موفقیت می‌تواند کشور را در مسیر توسعه قرار دهد.

در ادامه مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به برگزاری بیست و دومین دوره جشنواره شهید رجایی گفت:  همه ساله این جشنواره در هفته دولت برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل شرایط خاص کشور این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار شد که اتفاق مبارکی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: امسال کار ارزیابی ۶۳ دستگاه اجرایی، فرمانداری‌ها و سازمان‌های تحت پوشش سازمان نظام اداری و استخدامی کشور در ۶ محور انجام شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تصریح کرد: این بررسی‌ها در شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزار شد و امسال از ۱۸ دستگاه برتر اجرایی استان تهران قدردانی می‌شود.

شفیعی به ویژه و خاص بودن استان تهران اشاره کرد و گفت: باید به این استان توجه و نگاه ویژه‌ای به لحاظ جمعیت و وسعت صورت بگیرد زیرا برخی از دستگاه‌های اجرایی استان تهران در سطح ملی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: سطح رضایتمندی شهروندان برای دولتمردان در استان تهران بسیار مهم است و تلاش داریم سامانه‌ای طراحی کنیم تا مردم نیز در زمینه کسب رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز