خبرگزاری کار ایران

سردار قاسم رضایی:

لزوم افزایش هزینه‌‌های جرم در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۸۴

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه هزینه های جرم در کشور، بازدارنده نیست گفت: پایین بودن هزینه جرم باعث افزایش جرایم شده و مجرمان آسایش مردم را هدف قرار داده اند؛ پس لازم است هزینه های جرم افزایش یابد.

به گزارش ایلنا سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان یزد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان، یعنی رسیدن به بندگی او که بالاترین ثمره این ماه است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه استان یزد با وجود شهیدان گرانقدری همچون شهید محراب آیت الله صدوقی به استان دارالعباده معروف است گفت: رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و ۴ هزار شهید و ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

وی ادامه داد: دشمن در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد فتنه و مشکل در کشور بود؛ اما به حمدالله با رشادت های کارکنان نیروهای مسلح در ایران اسلامی، کشور ما یکی از امن ترین کشورهای دنیاست و امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس به عنوان ویترین نظام ، سازمانی است که مردم برای گرفتن خدمات به آن مراجعه می کنند تصریح کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد در راستای حفظ حقوق و پیگیری مطالبات مردم، کوشا بوده و تلاش دارد در گام دوم انقلاب حرکت مضاعف و جدیدی را در این خصوص داشته باشد.

وی، جرایمی همچون سرقت، قاچاق مواد مخدر و ناهنجاری های اجتماعی را از دغدغه های مردم بیان کرد و گفت: همه متولیان و مسئولان کشور باید پیگیر رفع این مشکلات و ناهنجاری ها باشند و با وضع قانون و مقررات جدید در ارتقای احساس امنیت شهروندان قدم بردارند.

این مقام عالی رتبه انتظامی با بیان اینکه هزینه های جرم در کشور، بازدارنده نیست گفت: پایین بودن هزینه جرم باعث افزایش جرایم شده و مجرمان آسایش مردم را هدف قرار داده اند؛ پس لازم است هزینه های جرم افزایش یابد.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس خادم مردم بوده و به صورت شبانه روزی امنیت آنها را برقرار کرده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در قبال اراذل و اوباش، افراد عربده کش و کسانی که آسایش مردم را به هم می زنند بی تفاوت نیست و با آنها با اقتدار برخورد می کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن قدردانی از دستگاه قضا در حمایت از ناجا افزود: باید مواد قانونی در خصوص برخورد با افرادی که باعث سلب امنیت عمومی جامعه می شوند ارتقاء یابد و مجازات این افراد پس از دستگیری نیز جدی باشد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی با بیان اینکه پلیس، انعکاس دهنده مطالبات مردم به دیگر سازمان ها است اظهار کرد: این حق یک فرد انقلابی است که در گام دوم انقلاب، خواستار بازنگری در قوانین در خصوص برخورد با مجرمان باشد؛ چراکه قانون باید اثر بازدارندگی داشته باشد.

جانشین فرمانده ناجا در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های سردار میرحیدری در مدت تصدی در این جایگاه، سردار "بهدانی فرد" را به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان یزد معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز