خبرگزاری کار ایران

شگرد عجیب زورگیر مسافرکش نما در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۳۹۱

فرمانده انتظامی تبریز گفت: فردی که با شیوه مسافرکشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می کرد با همکاری مردم با پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"فرهنگ نوروزی"درتشریح جزئیات این خبر،اظهارداشت:راننده مسافر کش نما با خودرو پراید و با نصب تابلوی تاکسی تلفنی، خانم جوانی را به عنوان مسافر در منطقه باغمیشه تبریز سوار خودرو می کند.

وی افزود: مسافر مزبور با مشاهده وضعیت غیر متعارف داخل خودرو، درخواست توقف و پیاده شدن از خودرو می کند که راننده نیز اهرم تعبیه شده در سقف خودرو برای  ضربه زدن و انتقال مسافر به صندوق عقب را رها می کند که خانم نیز با هوشیاری صفحه را رد کرده و ضمن درگیری با راننده از رانندگان عبوری در خواست کمک می کند.

این مقام انتظامی گفت: راننده خودرو سواری دوو ای که متوجه موضوع می شود ضمن اطلاع به  پلیس ۱۱۰ با کمک سایر مردم، متهم را تعقیب و در نهایت به همراه یکی از خودروهای عبوری دیگر ضمن برخورد با خودروی پراید، آن را متوقف می کنند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: ماموران گشت کلانتری ۱۷ پس از حضور در محل، متهم را که در حال فرار بود  با همکاری مردم دستگیر و به یگان انتظامی منتقل می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته  مشخص شد متهم در تاریخ ۲۶ فروردین ۹۹، خودرو پراید را از شهر جدید سهند ربوده و از آن برای سرقت به عنف و زورگیری استفاده می کرده که تاکنون به ۴ فقره سرقت به عنف و زور گیری نیز اعتراف کرده است.

وی درباره نحوه زورگیری و سرقت نیز ،گفت: متهم با تعبیه یک صفحه فلزی به سقف خودرو و دست کاری در پشتی صندلی عقب، پس از سوار کردن طعمه های خود، صفحه مزبور را رها و پس از برخورد با مسافر و وارد کردن ضربه ناگهانی و چرخش پشتی صندلی، مسافر به صندوق عقب خودرو پرتاب می شود.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ نوروزی ضمن قدردانی از همکاری مردم تبریز در دستگیری متهم، به شهروندان توصیه کرد: از سوار شدن به خودروهای مسافر کش شخصی خودداری کرده و اگر شکایتی در این رابطه داشته باشند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز