خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی در خصوص تسهیلات خروج دانشجویان بین‌المللی از کشور

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۵۶

اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشجویانی که مایل هستند در ایام تعطیلات دانشگاهی در کشور خود باشند می‌توانند بدون نیاز به اخذ جواز خروج و مراجعت کشور را برای سپری کردن تعطیلات ترک کنند.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است.

"قابل توجه کلیه دانشجویان بین المللی شاغل به تحصیل در دانشگاه های کشور"

به اطلاع آن دسته از دانشجویان بین المللی دانشگاه ها که قصد مراجعت به کشور متبوع خود و استفاده از تعطیلات را دارند می رساند با عنایت به  مساعدت و هماهنگی به عمل آمده با اداره محترم پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ج.ا.ایران و بر اساس بخشنامه مورخ ۵/۱۲/۱۳۹۸ اداره مذکور، این دسته از دانشجویان می توانند با رعایت موارد و در دست داشتن مدارک زیر بدون نیاز به اخذ جواز خروج و مراجعت کشور را برای سپری نمودن تعطیلات ترک نمایند.

۱- کارت یا گواهی دانشجویی معتبر

۲- گذرنامه دارای پروانه اقامت دانشجویی معتبر

۳- اقدام به خروج از مبادی و مرزهای اصلی کشور

نکته مهم: آن دسته از دانشجویان که قصد مراجعت از مسیرهای هوایی را دارند ضروری است هشت ساعت زودتر از زمان پرواز در فرودگاه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز