خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

روزانه هزار نفر از همکاران فرهنگی، علیه کرونا واکسینه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۲۰

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به این که روزانه هزار نفر از همکاران فرهنگی استان، علیه کرونا واکسینه می‌شوند؛ اظهار کرد: فرهنگیان استان در اسرع وقت با توجه به برنامه‌های اعلام شده نسبت به واکسیناسیون کووید ۱۹ اقدام کنند تا برای بازگشایی مدارس، دغدغه واکسیناسیون وجود نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا رخشانی؛ اظهار کرد: طرح واکسیناسیون فرهنگیان، همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان و در روز عید غدیر خم آغازشده و با اعمال اولویت برای همکاران شاغل درمدارس در حال انجام است.

وی با بیان این که در طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان، مقرر است تا روزانه هزار نفر واکسینه شوند، گفت: برنامه تقسیم‌بندی و زمان‌بندی واکسیناسیون همکاران فرهنگی، براساس جمعیت مدارس متوسطه اول، دوم و ابتدایی و همچنین حروف الفبا صورت گرفته است.

رخشانی خاطر نشان کرد: قرار است واکسیناسیون همکاران در مرحله اول تا ۲۰مردادماه پایان یابد و مرحله دوم در شهریور ماه انجام پذیرد و امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس درس، در مهرماه ۱۴۰۰ باشیم.

شایان ذکر است؛ در طرح واکسیناسیون فرهنگیان قرار است، همه همکاران و پرسنل آموزش و پرورش به ویژه معلمان و همه مجموعه‌های مرتبط با آموزش و پرورش با هدف آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز