خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر اندیشه مطرح کرد:

ایجاد درآمد پایدار از طریق تشکیل ستاد جذب سرمایه‌گذاران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۸۷۶

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اندیشه ایجاد درآمدهای پایدار از طریق تشکیل ستاد جذب سرمایه گذاران، استفاده از دانش و تجربۀ خردمندان، صاحب نظران و نخبگان در حوزه‌های مختلف و ایجاد نشاط اجتماعی را از اولویت‌های خود برشمرد.

به گزارش ایلنا،‌ «بهمن کبیری پرویزی» نامزد دورۀ ششم انتخابات شورای اسلامی شهر اندیشه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و با دعوت از شهروندان شهر اندیشه به حضور فعال در انتخابات، از برنامه‌های خود در شورای این شهر در صورت انتخاب از سوی مردم فهیم اندیشه سخن گفت. 

بهمن کبیری پرویزی که با شعار «به اندیشه‌ای نو می‌اندیشم» به میدان انتخابات شورای شهر قدم گذاشته است، ضمن دعوت از شهروندان به حضور فعال در این انتخابات، فهرست برنامه‌های عملیاتی خود را جهت اجرا در شهر اندیشه اعلام کرد. 

این نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر اندیشه، شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مصوبات شورای شهر، برگزاری جلسات با حضور ساکنان محلات بدون واسطه، مناسب‌سازی‌های لازم برای معلولین، افزایش فضای سبز به ویژه کاشت هرچه بیشتر درختان، ترمیم و بهبود آسفالت معابر، بهینه سازی محیط بوستان ‌های شهر از نظر محیط، ایجاد هر چه بیشتر میادین میوه و تره بار زیر نظر شهرداری، تلاش برای راه اندازی خط مترو و قطار بین شهری ایجاد اتوبوسرانی درون شهری، یافتن راه کار مناسب برای موضوع رفع مزاحمت سگ ‌های ولگرد و برگزاری جلسات با مدیران مجتمع ‌های مسکونی را از جمله برنامه ‌های اجرایی خود اعلام کرد. 

وی همچنین راه اندازی سینمای روباز، راه اندازی هر چه بیشتر اماکن مخصوص بانوان را از جمله برنامه‌های خود اعلام کرد و ضمن تأکید بر استفاده از انرژی‌های نو شامل انرژی خورشیدی و بادی بر ضرورت تبدیل اندیشه به شهری مدرن و هوشمند با تقویت زیرساخت‌های دیجیتال و تشویق مردم به استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین تأکید کرد. 

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اندیشه ایجاد درآمدهای پایدار از طریق تشکیل ستاد جذب سرمایه گذاران، استفاده از دانش و تجربۀ خردمندان، صاحب نظران و نخبگان در حوزه‌های مختلف، ایجاد نشاط اجتماعی را از اولویت‌های خود برشمرد. 

بهمن کبیری پرویزی، نامزد ششمین دوره شورای اسلامی شهر اندیشه، همچنین دیگر برنامه‌های خود در شورای شهر اندیشه را ایجاد شرایط مناسب‌تر برای بانوان عنوان کرد و تاکید کرد: بانوان دارای ظرفیت ‌های بالقوه و بالفعل زیادی هستند که در صورت وجود زیرساخت‌های مناسب می‌توان از توان و ظرفیت بانوان به نحو احسن استفاده کرد، از این رو لازم است میدان را برای ظهور ظرفیت‌های آنان آماده کرد. 

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهراندیشه، حمایت از کارآفرینان و توسعه مشاغل خانگی و اشتغال را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و تاکید کرد: برای بهبود سیمای شهر، تقویت تشکل‌های مردم نهاد فرهنگی و اجتماعی و ترویج فرهنگ پاسخگویی مدیران شهری هم برنامه‌هایی دارد که به مرور به آگاهی شهروندان اندیشه خواهد رساند. 

وی تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی در مراجعه شهروندان به شورای شهر را یک اصل مهم تلقی می‌کند که باید با قدرت مورد توجه بسیار قرار گیرد. 

کبیری پرویزی با تاکید بر لزوم توجه به جوانان و اوقات فراغت آنان و بحث توانمندسازی و اشتغال آنها اظهار داشت: برای این منظور برنامه هایی در پیش دارم که امیدوار هستم بتوانم آن‌ها را به عرصۀ ظهور برسانم. 

وی ارتقاء سطح زندگی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق تشکیل شرکت ‌های تعاونی با سرمایۀ اندک، تشکیل صندوق ‌های قرض الحسنۀ خانوادگی و کوچک، حمایت از نویسندگان و مترجمین را  از جمله دیگر دغدغه ‌هایش بیان کرد.

گفتنی است: بهمن کبیری پرویزی، نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر اندیشه، مؤسس گروه جهادی عیاران است وی تا کنون سه صندوق قرض الحسنۀ خانوادگی را طراحی و فعال کرده و حرکت ‌های جهادی بسیاری را در کمک به نیازمندان هدایت و راهبری کرده است. در همین راستا او هزینۀ تبلیغات خود را تماماً صرف کمک به حرکت‌های جهادی در منطقه کرده است و بر این باور است که اهمیت کمک به محرومین بیش از انتشار و پخش تراکت و یا ارسال پیامک است. تأمین هزینۀ بیماران، تأمین جهیزیه و تأمین بسته‌های غذائی از جمله اقدامات گروه جهادی عیاران است که بیش از بیست سال سابقۀ فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز