خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

انتقاد از واکسیناسیون قطره چکانی کرونا/ پرسنل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی هم باید واکسینه شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۰۷۶

عضو شورای شهر تهران نسبت به در اولویت قرار نگرفتن پرسنل سازمان رفاه وخدمات اجتماعی در فرایند واکسیناسیون تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی در جریان دویست و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: معاون فرماندهی ستاد کرونا ده روز قرنطینه برای تهران درحواست کرده است در دو سازمان مستقیم درگیر در این زمینه از جمله بهشت زهرا و سازمان پسماند واکسیناسیون شروع شده است اما درباره‌ عدم واکسیناسیون کارکنان سازمان رفاه و خدمات اجتماعی تذکر می‌دهم. 

امانی افزود: با شروع پیک چهارم کرونا و قرمز شدن تهران آمار فوتی‌ها به سه برابر افزایش یافته است و واکسیناسیون قطره چکانی، با کندی و بدون در نظر گرفتن اولویت در حال انجام است. 

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این سازمان یکی از گروه‌های مستقیم درگیر با آسیب دیدگان اجتماعی است گفت: یکی از اقشار پرخطر دربرابر ویروس کرونا هستند که در اولویت واکسیناسیون قرار نگرفته اند. کل کارکنان این مجموعه ۶۲۸ نفر است که بیش از ۴۰۰ نفر آن‌ها را مددکاران، پرستاران و بهیاران تشکیل می‌دهد و ۲۲۷نفر از کارکنان ستادی و اجرایی نیز در این مجموعه کار می‌کنند که به طور متوسط در شبانه روز به هزار و هفتصد تن در طی پاندمی خدمات داده اند. 

امانی با بیان اینکه در طی شیوع کرونا ۹۳ تن از کارکنان سازمان مذکور به کرونا مبتلا شده‌اند اضافه کرد: از آنجایی که کارکنان این سازمان با افراد پرخطر در تماس هستند ضرورت دارد تا واکسیناسیون این افراد در دستور کار قرار گیرند و شهرداری مراتب را به ستاد کرونا در شهر تهران اعلام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز