خبرگزاری کار ایران

در راستای طرح هدایت و عمل به مسئولیت اجتماعی؛

اهدای ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند از سوی بیمه معلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۰۳

در راستای طرح هدایت، توسط بیمه معلم تعداد ۱۰۰۰ تبلت خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش ایلنا، سید جواد حسینی در نهمین نشست کمیته اجرایی طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه) که به میزبانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد، با اعلام خبر اهدای ۱۰۰۰ تبلت توسط بیمه معلم به دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰۵هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح هدایت تهیه شده است و بیش از یک میلیون تبلت دیگر نیز دستگاه‌های اجرایی، استانداری‌ها و خیرین تعهد تهیه آن را داده‌اند. 

وی افزود: تاکنون و با استفاده از ظرفیت انجمن‌های اولیاء و مربیان بیش از ۱۰۰ هزار مدرسه، ۸۵ هزار وسیله هوشمند آموزشی نظیر تبلت تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است. 

حسینی خواستار استفاده از اعتبارات فصل ۵ برای تهیه تجهیزات هوشمند آموزشی شد و گفت: از طریق شورای هماهنگی بانک‌ها قدم‌هایی برای ارائه تسهیلات کم‌بهره بانکی به دانش‌آموزان نیازمند جهت تهیه تجهیزات آموزشی هوشمند برداشته شده است. 

وی افزود: از طریق ارتباط با وزارت اقتصاد رفع موانع ماده ۱۷۲مالیاتی و بخشودگی مالیاتی خیرین واردکننده تجهیزات هوشمند آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است و اجرایی‌سازی آن نیازمند پیگیری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش است. 

جانشین وزیر در طرح هدایت با تقدیر معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش در جهت اختصاص شماره‌حساب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در طرح هدایت اظهار کرد: به‌زودی سامانه تحت وب طرح هدایت برای تسهیل کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی رونمایی خواهد شد. 

وی از برگزاری شرکت‌های داخلی تولیدکننده تبلت با شرکت صنایع آموزشی خبر داد و گفت: ۸ شرکت تولیدکننده تجهیزات هوشمند قول مساعد تولید و واردات تبلت و دیگر ابزار هوشمند برای ارائه به دانش‌آموزان نیازمند را داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز