خبرگزاری کار ایران

انتقاد پذیرفته‌نشدگان آزمون نهضت سوادآموزی از ادامه بلاتکلیفی/ مجلس طرح جذب آزمون پذیرفته‌نشدگان را بررسی کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۹۱۵

پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی از ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند. آن‌ها می‌گویند نمایندگان مجلس هرچه سریعتر طرح جذب آزمون پذیرفته‌نشدگان را بررسی کنند.

تعدادی از پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند.

این آموزش‌دهندگان که خواستار جذب در ساختار آموزشی کشور هستند، گفتند: تعداد شش هزار نفر از مجموع حدود ۲۴ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی موفق نشدند با کسب حد نصاب نمره در آزمون استخدامی بیستم تیر ماه سال جاری قبول شوند. بنابراین شماری از این افراد که اکثرا زنان سرپرست خانوار هستند، هنوز منتظر اقدام نمایندگان مجلس برای بازگشت به کار خود هستند.

آن‌ها یادآور شدند: در آخرین تجمعی که به مدت یک هفته در مقابل ساختمان مجلس انجام دادیم از طرف تعدادی از نمایندگان مجلس با ما معترضان جا مانده وعده داده شد موضوع طرح جذب شش هزار نفر نهضتی پذیرفته نشده را در قالب طرح دو فوریتی درکمیسیون و صحن علنی مجلس مطرح می‌کنند.

به گفته این آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی؛ طرح‌های دو فوریتی معمولا ۴۵ روزه تصویب می‌شوند اما طرح دوفوریتی حذف آزمون نهضتی‌ها الان نزدیک سه ماه است در کمیسیون آموزش و تحقیقات رفته و هنوز بررسی نشده است.

این آموزش‌دهندگان در ادامه تصریح کردند: سال‌ها در سخت‌ترین شرایط و در دورافتاده‌ترین مناطق کشور به امر تعلیم و تربیت اشتغال داشتیم؛ با هزاران سختی و دشواری کار سوادآموزی را دنبال کردیم؛ حال شایسته نیست که برای جذب در سیستم آموزشی کشور، سرگردان باشیم.

آن‌ها از نمایندگان مجلس بویژه کمیسیون آموزش درخواست دارند به مشکلات آزموش‌دهندگان جا مانده از آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی کمک کنند و راهی برای جذب آن‌ها بیابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز