خبرگزاری کار ایران

مهدی‌پور: همه تیم‌ها جلوی ما مثل آلومینیوم بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۴۳۴

هافبک استقلال هم به سبک برای حریف اراکی معترض است.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی‌پور پس از تساوی استقلال برابر آلومینیوم اظهار داشت: کاملا سوار بازی بودیم و به نظرم فوتبالی که بازی می‌کنیم، یک فوتبال ایده‌آل است.

او در واکنش به اینکه آلومینیوم اراک اتوبوس پارک کرده بود گفت: تقریبا سبک بازی بیشتر تیم‌ها مقابل ما چه در خانه و چه در خارج از خانه همینطور شده است. 

مهدی‌پور درباره بازی بسته ذوب‌ آهن در‌ هفته گذشته و اینکه این مسئله باعث می‌شود استقلال به مشکل بخورد گفت: در‌ بازی با ذوب آهن موقعیت‌های ما خیلی کمتر بود و توانستیم بازی را ببریم؛ امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی روز خوب دروازه‌بان بود و با وجود بازی خوبی که کردیم، نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر او مشکل استقلال کجاست گفت: فقط بدشانسی است؛ امروز موقعیت‌های خوبی داشتیم و خیلی سوار بازی بودیم؛ تقریبا همه بچه‌ها یکی دو موقعیت داشتند که گل نشد ولی نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم، ایده‌آل است. باید رو به جلو حرکت کنیم و سعی کنیم مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم و بیشتر سوار بازی باشیم و موقعیت‌ها را هم گل کنیم.

مهدی‌پور درباره حواشی دقایق پایانی بازی و قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: با توجه به چیزی که من دیدم، به نظرم دو کارتی که اسماعیل شریفات گرفت، درست بود. در طرف مقابل هم در تکلی که ارسلان زد، سُر خورد و فکر می‌کنم کارت زرد داشت. امروز آقا وحید [کاظمی] قضاوت خوبی داشت و مسلط بود و فقط در یک صحنه می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد که آن صحنه هم برای همه داوران سخت بود؛ فقط VAR است که می‌تواند به این صحنه‌ها کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز