خبرگزاری کار ایران

نوازی: برای سپاهان بازی تشریفاتی و مهم فرقی ندارد/ باید برنده باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۵۲۶

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اسم سپاهان روی این تیم است و فرقی نمی کند تشریفاتی باشد یا نه و به نظرم جزو بازی های خوب لیگ خواهد بود و امیدوارم نمایش خوبی از دو تیم شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی مربی آلومینیوم اراک درباره تقابل با سپاهان و اینکه این جدال برای حریف اصفهانی از اهمیتی با توجه به شرایط جدول برخوردار نیست گفت: سپاهان تیم بزرگ و پرستاره ای است و فرقی نمی کند در این چنین بازی‌هایی و در هفته های پایانی که بازی آخر ما برابر این  تیم است. شرایط برای ما فرقی با ابتدای فصل ندارد و با تمام وجود برابر آنها بازی خواهیم کرد و امیدوارم دست پر بازگردیم. باید شرایط خودمان را از نظر جایگاه ارتقا ببخشیم و با برد خوب فصل را تمام کنیم. 

وی ادامه داد: قطعا سپاهان هم برای خودش سیستم و برنامه ای برای فصل آینده دارد.  اسم سپاهان روی این تیم است و فرقی نمی کند تشریفاتی باشد یا نه و به نظرم جزو بازی های خوب لیگ خواهد بود و امیدوارم نمایش خوبی از دو تیم شاهد باشیم. 

مربی آلومینیوم درباره غیبت چند بازیکن سرشناس سپاهان برای این جدال گفت: ما تمام نقاط ضعف و قوت حریف را مثل تمام بازی ها هدف داریم و روی آن کار کرده‌ایم. هر کسی که بازی کند اسم سپاهان روی آن است و برای ما بازی سختی خواهد بود. در زمین این تیم است و امیدوارم بچه ها همت کنند و یک بازی خوب را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز