خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده:‌ با غیبت سراجی مشکلی حل نمی‌شود/ در سال جام جهانی به فوتبال ظلم نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۹۲

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: منظورم فرد خاصی نیست اگر تیم ملی نتیجه نگیرد مدیون می شود. در این صورت تا سالیان سال به لحاظ وجدانی افسوس خواهند خورد.

علی فتح الله‌زاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در روز 10 خرداد ماه سال جاری، اظهار داشت: بالاخره ما موظف به اجرای قانون هستیم. فدراسیون فوتبال یک محل شخصی نیست و مالک شخصی ندارد.  بلکه مالکیت ملی و مردمی دارد. بنابراین باید طبق اساسنامه و قانون همه چیز به موقع انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم، زمان فرصت سوزی نداریم. فدراسیون فوتبال در شرایط فعلی باید هر چه زودتر شرایط را برای حضور هرچه بهتر تیم ملی در جام جهانی فراهم کند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اعضای هیئت رئیسه باید اختلافات شخصی را کنار بگذارند. ما نمی توانیم اختلافات شخصی را به مسائل ملی و عمومی بکشانیم. نمی توانیم این اختیار را نداریم و ظلم است. مگر ما چند روز دیگر تا جام جهانی فرصت داریم؟

فتح الله زاده با اشاره به اختلافات اعضای هیئت رئیسه، تصریح کرد: با توجه به حذف بعضی افراد ما در هیئت رئیسه 8  عضو داریم.  آنها به صورت تیمی باید درباره مسائل تصمیم گیری کنند و باید به رای جمع احترام بگذارند.  منظورم فرد خاصی نیست اگر تیم ملی نتیجه نگیرد مدیون می شود.  در این صورت تا سالیان سال به لحاظ وجدانی افسوس خواهند خورد. نظرم روی فرد خاصی نیست هر کسی

وی خطاب به سراجی عنوان کرد: آقای سراجی خودش در ورزش و فوتبال بوده. باید یک‌جاهایی منیت‌ها را زیر پا بگذاریم و به منافع ملی فکر کنیم. در حال حاضر دل خوشی مردم به  ورزش، فوتبال و نتایج تیم ملی در جام جهانی است.  باغبیت سراجی در جلسات هیئت رئیسه مشکلی حل نمی شود.

مدیرعامل سابق استقلال درباره سرپرستی ماجدی در فدراسیون فوتبال گفت: میرشاد ماجدی یک فرد تحصیلی کرده و زحمتکش است. او با رای خود اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شده استم. مگر کسی او را به زور انتخاب کرده است.اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید در کنار هم و متحد باشند. نه اینکه برابر یکدیگر قرار بگیرند. این موضوع  به ضرر خودشان و  فوتبال ملی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز