خبرگزاری کار ایران

مصاحبه مدیرعامل کار را برهم زد؛ مدافعان استقلال راهی فجر می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۴۴

فجرهای به دنبال تقویت خود در فصل نقل و انتقالات هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فجرسپاسی درحالی پا به پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌گذارد که این تیم بعد از 8 سال حضور در مسابقات لیگ برتر  در پایان هفته پانزدهم و مسابقات نیم فصل با کسب 2 برد 6 تساوی و 7 شکست و کسب 12 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

این درحالی است که فجرسپاسی با توجه به اینکه متعلق به سپاه شیراز است تنها تیم لیگ برتری است که می‌تواند بازیکن سرباز به خدمت بگیرد. از همین رو این تیم در ابتدای فصل  احمدرضا زنده‌روح،حسین مهربان، محمد عرفان معصومی، امید منصوری، اتابک زارعی، ابوالفضل بابایی و محمد زینالی را به عنوان سرباز به خدمت گرفت و پا به مسابقات لیگ برتر گذاشت. 

 فجری ها با توجه به پایان یافتن مسابقات نیم فصل و نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات  به دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم در نیم فصل دوم هستند. اما با توجه به وضعیت مالی فجرسپاسی به طور حتم این تیم برای جذب بازیکن در نیم فصل دوم تنها برای جذب بازیکنان آزاد و سرباز اقدام خواهد کرد.

گفته می‌شود با توجه به مشمول شدن دو مدافع استقلال در اواخر زسمتان سال جاری یعنی محمد حسین مرادمند و  سیاوش یزدانی این بازیکنان راهی فجرسپاسی خواهند شد و مدیران این تیم به دنبال جذب این دو مهره کلیدی استقلال هستند اما حواشی به وجود آمده بعد از بازی پرسپولیس و فجرسپاسی و سخنان فلاح مدیرعامل فجری ها و در ادامه واکنش معاون حقوقی باشگاه استقلال احتمال حضور این دو بازیکن به عنوان سرباز در فجر کم شده است و به نظر می‌رسد این دو راهی ملوان شوند نه شیراز.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز