خبرگزاری کار ایران

دردسر دیگر ژستد و یامگا برای استقلال/ نساجی به دنبال 3-0 شدن بازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۵۰

دو بازیکن خارجی استقلال ممکن است بازهم برای این تیم دردسرساز شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال در شرایطی مقابل گل گهر به تساوی بدون گل رسید که پیش از شروع بازی ماجرای دو بازیکن خارجی این تیم و ممانعت از حضور این دو نفر در زمین جنجال های زیادی بپا کرد و تبعاتش هنوز دامنگیر آبی پوشان است.

اگرچه مسئولان و عوامل باشگاه استقلال خود را در مورد اتفاقات این دیدار محق می‌دانند و عقیده دارند تصمیم مبنی بر عدم اجازه بازی این دو بازیکن درست و عادلانه نبوده و در حق این تیم اجحاف شده است و همین موضوع تبدیل به کش مکشی جدید میان آبی ها و سازمان لیگ شد.

در این میان از نامه نگاری های میان سازمان لیگ و استقلال تا پیش از بازی با گل گهر پرده برداشته شد و مسئولان سازمان لیگ مدعی شدند پیش از بازی با نساجی به باشگاه اعلام کردند که زمان تعهد موقت این تیم به پایان رسیده و باید هر چه سریعتر ضمانت بانکی مربوط به این دو بازیکن را ارائه دهند.

همین موضوع باعث شد باشگاه نساجی هم مدعی شده و اعلام کند حضور ژستد و یامگا مقابل آنها غیر قانونی بوده و با شکایت در این خصوص خواستار 3-0 شدن بازی باشند.

باشگاه نساجی به جد پیگیر این ماجرا است و واحد حقوقی باشگاه قصد دارد این پرونده را تا انتها و رسیدن به نتیجه پیش ببرد و باید دید چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز