خبرگزاری کار ایران

لطفی: هواداران نفت از ما تشکر کردند/ چرا باشگاه ذوب آهن بیانیه می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۸۵۱

مربی تیم نفت مسجد سلیمان درمورد اظهارات بازیکن این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید لطفی درباره اتفاقات بعدا از بازی با  ذوب آهن در واکنش به صحبت‌های نیما انتظاری گفت: اول باید درباره درگیری صحبت کنم، بعد از بازی طرفداران اعتراض کردند که آقای فکری رفتند تا ساعت سه شب در خوابگاه ماندند تا اتفاقی نیفتد و درگیری صورت نگیرد.

او ادامه داد: قبل از بازی صحبت کردند که مدیریت اعتراض کرد و گفتند که آنها نباید بازی کنند. اتفاقاتی در زمین افتاد و نمی‌گوییم که شرط بندی شده است و با ذوب آهن تبانی کرده‌اند اما جالب است که چرا ذوب آهن بیانیه داده است؟ می‌گویند حرف را زمین بیندازید و صاحبش برمیدارد!

مربی نفت اضافه کرد: چند فیلم می‌فرستم تا ببینید گل‌هایی که خوردیم چگونه بود. رفتار مشکوک بوده ولی نمی‌گوییم با تیم حریف بسته‌اند. آقای فکری نمی‌خواست که چنین مسائلی پیش بیاید. چطور می‌شود که هواداران از دقیقه ۳۰ درباره این سه بازیکن به صورت مشخص برخورد کردند؟ کمیته اخلاق باید ورود کند و چند بازی قبل هم ببیند که چه کسانی مقصر بودند.

ماجرای این دوستان که مظلوم نمایی می‌کنند شبیه آن دوستمان در فدراسیون شده که زمان آقای فردوسی پور می آمدند و اگر کسی به او چیزی می‌گفتم می‌خواستند بگویند که برخلاف اسلام و اهل بیست هستند اما اینطور نیست و ما هم شیعه هستیم و نماز می‌خوانیم. هواداران از ما تشکر کردند و مسئولان می‌خواستند که آنها جدا شوند. کاری کردند که ما از موضع‌‌مان عقب نشینی نکنیم و ادامه بدهیم. اتفاقاتی که افتاده را بیشتر نشان بدهید.

او در پایان گفت: برایم سوال است که چطور بعد از تعویض‌های ما ذوب آهن کاری نکرد؟ ذوب آهن چرا علیه ما بیانیه داد ما که درمورد آنها چیزی نگفته بودیم و اگر خوب پرس کردند پس چرا مقابل نساجی شکست خوردند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز