خبرگزاری کار ایران

افشین فرزام: در المپیک حریف دست و پا بسته نخواهیم بود/ شرایط نازنین ملایی در مقایسه با رقبا نابرابر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۵۸۴

سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: قطعا در مقایسه با رقبا در یک شرایط کاملا نابرابر هستیم ولی شرایط فنی خانم ملایی هم خداراشکر خوب است و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم نسبت به تمام ادوار گذشته با تمام محدودیت ها عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.

افشین فرزام، سرمربی تیم ملی رویینگ قایقرانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص شرایط نازنین ملایی در المپیک توکیو اظهار داشت: با توجه به اینکه از سال 85 فعالیت تیم ملی رویینگ به طور رسمی آغاز شد این چهارمین المپیکی اسا که ما در آن نماینده داریم. این‌بار هم ما توانستیم در هم بخش آقایان هم خانم‌ها سهمیه المپیک را کسب کنیم و طبق قوانین جهانی خانم نازنین ملایی منتخب رشته رویینگ شدند.

او ادامه داد: برای این مسابقات نیاز داشتیم در شرایط استاندارد تمرینات‌مان را دنبال کنیم به لحاظ اینکه هم امکانات مناسبی باشد و هم از نظر فنی استاندارد و ایده آل  رشته رویینگ باشد اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی که در کشور داشتیم ما از تمرین در مسافت بلند محروم شدیم و مجبور شدیم تمریناتمان را به ناچار در تهران دنبال کنیم.

فرزام درمورد شرایط آماده سازی تیم ملی رویینگ اضافه کرد: بحث تجهیزات و امکانات بود و همچنین بعد مسافت برای رویینگ خیلی اهمیت داشت که نتوانستیم کاری کنیم و به ناچار مجبور شدیم تمرینات را به گونه‌ای پیش ببریم که خلا را پر کنیم و تا جایی که امکان دارد در تهران تمرین کنیم؛ تاجایی که می‌شد با دستگاه شبیه ساز و نوع تمرینات را به گونه‌ای پیش بردیم که خانم ملایی بتواند تا حد امکان به آمادگی مطلوب برسد.

او همینطور در خصوص شریط مسابقات المپیک افزود: طبق قوانین کشور میزبان ما 4 الی 5 روز  زودتر توانستیم به کشور میزبان بیاییم که زودتر از آن امکانش وجود نداشت. مجبور شدیم برای تهیه قایق از کمپانی‌ای که معمولا قایق‌هایمان را تهیه می‌کرد، قایق مدنظر از چین به سمت ژاپن حمل شود تا بتوانیم در این فاصله از امکانات استفاده کنیم.

افشین فرزام در خصوص حمایت‌ها از نازنین ملایی افزود: به هر حال تا آنجایی که امکان داشت کمیته ملی المپیک سعی کرد هزینه‌های مربوط به آماده سازی را پوشش بدهد اما فقط بحث هزینه نبود و شرایط زمان هم را داشتیم که محدود بود. همینطور فدراسیون قایقرانی به خاطر محدودیت کرونایی یک مقدار نتوانست آنطور که باید حمایت‌های لازم را انجام بدهد.  به هر حال تا آنجا که انتظار بود هم کمیته ملی المپیک و هم فدراسیون در حد توان انجام حمایت داشتند.

وی درباره پیش بینی و شانس کسب مدال نازنین ملایی گفت: قطعا در مقایسه با رقبا او یک شرایط کاملا نابرابر دارد ولی شرایط فنی خانم ملایی هم خداراشکر خوب است و از نظر آمادگی جسمی و روانی در شرایط و آمادگی بالایی قرار دارد؛ ما تمام تلاشمان را می‌کنیم نسبت به تمام ادوار گذشته با تمام محدودیت‌ها عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم و یک حریف دست و پا بسته برای کشورهای دیگر نباشیم.

گفتگو از : محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز