خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران:

جاده‌ها لغزنده، رانندگان احتیاط کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۲۹

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: با توجه به بارش باران و برف در برخی مناطق کوهستانی استان که موجب لغزندگی جاده‌ها شده به رانندگان توصیه می‌شود بااحتیاط رانندگی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: محور ساری- کیاسر – سمنان به علت شدت بارش برف و یخبندان همچنان بسته است و مأموران راهداری در تلاش برای بازگشایی این مسیر تا ظهر امروز یکشنبه سوم بهمن هستند.

وی افزود: هم‌اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و محدوده درون‌شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: جاده کندوان محدوده ولی‌آباد، هراز محدوده امامزاده هاشم، سوادکوه محدوده گدوک به علت بارش برف لغزنده و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی از رانندگان خواست برای تردد در محور‌های کوهستانی، حتماً تجهیزات زمستانه ازجمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به‌اندازه کافی به همراه داشته باشند.

سرهنگ جهان تاب همچنین افزود: رانندگان از توقف در معابر کوهستانی پرهیز کنند چراکه احتمال بهمن در این محور‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: افراد از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز