خبرگزاری کار ایران

حجت‎الاسلام «عبدالرضا جمال‎زاده» به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۸۷

طی حکم صادره از طرف " حمید میرزاده " رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‎الاسلام " عبدالرضا جمال‎زاده " برای مرتبه دوم به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد منصوب شد.

طی حکم صادره از طرف «حمید میرزاده» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‎الاسلام «عبدالرضا جمال‎زاده» برای مرتبه دوم به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، جمال‎زاده که مرتبه اول از ۱۳ شهریور ۱۳۸۸ تا ۳ آبان ۱۳۹۱ نیز رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد بود، پس از حضور ۱۴ ماهه در دانشگاه آزاد بوشهر، دوباره به خرم‌آباد بازگشت.

مراسم تودیع و معارفه حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده(رییس جدید) و حجت‌الاسلام «قاسم متقی‌نیا»(رییس پیشین) امروزدر سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار می‌شود.

جمال‌زاده علاوه بر تحصیلات حوزوی، دارای تحصیلات دانشگاهی نیز هست. وی که دوره سطح و درس خارج فقه و اصول را تا مرتبه اجتهاد نزد استادانی همچون مقام معظم رهبری، مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی، آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله وحید خراسانی به اتمام رسانده، سابقه تدریس دروس حوزوی از جمله مغنی باب رابع، منطق کبری و المنطق، معالم، لمعه، اصول فقه، رسائل، مکاسب و کفایه الاصول در حوزه علمیه قم را دارد.

وی علاوه بر دروس حوزوی، دارای ۲ مدرک فوق‌لیسانس در رشته‌های علوم قرآنی و حدیثاز دانشکده شهید محلاتی و فلسفه و کلام اسلامی از دانشگاه تهران است. همچنین دکترای فلسفه و کلام خود را از دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد علوم تحقیقات تهران اخذ نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز