خبرگزاری کار ایران

فراخوان ایده و طرح‌های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۴۰

علی ملانوری مدیرکل ارتباطات و هماهنگی هدف از فراخوان ایده و طرح‌های قرآنی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی ملانوری مدیرکل ارتباطات و هماهنگی هدف از فراخوان ایده و طرح‌های قرآنی را تشریح کرد.

مدیرکل ارتباطات و هماهنگی نقش و جایگاه پیام‌های قرآنی و عترتی را در تسکین و آرامش اذهان در فضای مجازی و در دوران قرنطینه عمومی بسیار با اهمیت دانست و ضمن اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده این معاونت در دو ماهه اخیر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت توجه بر نحوه انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤسسات و نهادهای قرآنی در کشور در حال حاضر یکی از سیاست‌های اولویت‌دار این معاونت حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های حوزه قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی است.

ملانوری گفت: به همین منظور ضمن اطلاع‌رسانی و انتشار فراخوان این موضوع به مؤسسات قرآن و عترت استان‌ها؛ از کلیه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور خواسته شده است، حداکثر ۳ طرح ممتاز و مورد تأیید که قابلیت اجرا در فضای مجازی را داشته باشند تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ از موسسات و نهادهای قرآنی استان خود دریافت و به این معاونت ارسال کنند؛ تمامی طرح‌های رسیده در کمیته‌ای که برای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی این فراخوان تشکیل شده است، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و هماهنگی در خاتمه افزود: طرح‌های مصوب با مشارکت معاونت قرآن و عترت و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها توسط موسسات قرآنی اجرا و در بازه زمانی نیمه اول سال جاری از طریق فضای مجازی منتشرخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز