خبرگزاری کار ایران

توضیح محمد اله‌یاری درباره ممنوع‌الاجرا بودن گروه لیان و حذف آن از جدول کنسرت‌های آنلاین:

«لیان» هیچ مشکلی ندارد/ مسئله صرفا زمان‌بندی بوده/ در تلاشیم روزی را به زمان‌بندی اضافه کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۳۰۴

محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) درباره حذف نام گروه موسیقی «لیان» از جدول کنسرت‌های آنلاین و شائبه ممنوع‌الاجرا بودن اعضای آن توضیح داده و آن را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر ممنوع‌الفعالیت بودن گروه موسیقی «لیان» و حذف نام این گروه از جدول کنسرت‌های آنلاین در قالب برنامه «نوروزخانه» مطرح شد که محمد اللهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی) در این‌باره گفت: گروه موسیقی «لیان» در حال حاضر مشکلی برای اجرا ندارد.

مدیرکل دفتر موسیقی درباره حذف گروه «لیان» از جدول کنسرت‌های آنلاین که تا 21 فروردین ماه ادامه دارد، توضیح داد: به گمانم مساله جدول و زمانبندی باشد و شهرداری در تلاش است روزی را به زمان‌بندی اضافه کند.

وی درباره زمان و نحوه حل این مشکل گفت: از طریق همکاران دفتر موسیقی به شهرداری اطلاع داده شده است.

جوادحق شناس (معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران) که در روزهای گذشته، ضمن تمجید از گروه موسیقی «لیان» از لغو کنسرت آنلاین آن خبر داده بود، در گفتگو با یکی از رسانه‌ها درباره دلیل این اتفاق گفت: «گویا مدیر حراست مجموعه (وزارت ارشاد و دفتر موسیقی) با این بهانه دخالت ناروا کرده است.»

پس از این اتفاق برخی از رسانه‌ها از لغو کنسرت گروه موسیقی «لیان» خبر دادند. محسن شریفیان در گفتگو با ایلنا گفت متاسفانه این خبر صحت دارد و مدیر برنامه‌هاى من با همکارى مجموعه شهردارى دنبال آن هستند که سوءتفاهم برطرف شود و من به همراهى مجموعه محترم مرکز موسیقى امیدوارم.

با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران، خوانندگان موسیقی پاپ و برخی گروه‌ها از جمعه ۸ فروردین‌ لغالیت ۲۱ فروردین‌ماه در قالب برنامه «نوروزخانه» به اجرای کنسرت می‌پردازند. زمان برگزاری این کنسرت‌ها ساعت ۲۱:۰۰ هرشب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز