خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر ارشاد برای درگذشت ابومحمد عسگرخانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۳۲۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت ابومحمد عسگرخانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت ابومحمد عسگرخانی را تسلیت گفت.

متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

با تأسف و دریغ، خبر درگذشت استاد عزیز جناب آقای دکتر ابومحمد عسگرخانی را دریافت کردم.

دکتر عسگرخانی، دانشمندی انقلابی، میهن­‌دوست، متخلق و متواضع بود که غیرت‌­مندانه از مصالح و عزت ایران و ایرانی در حوزه بین‌­الملل دفاع می‌­کرد.

از شخصیت­‌های تأثیرگذاری بود که ادبیات علمی بازدارندگی را در کشور نظریه­‌پردازی کرد و با صراحت و شجاعت از آرمان‌­­های انقلاب اسلامی در حوزه سیاست خارجی دفاع و پشتیبانی می­‌کرد.

آشنایی اینجانب با این استاد کم­­‌نظیر از دهه هفتاد و در کلاس‌­های درس دوره ارشد دانشکده وزارت خارجه آغاز، و به افتخار همکاری در دانشگاه تهران تا روز وفات ادامه یافت. عسگرخانی عزیز برغم برخی ناملایمات و کم مهری­‌ها تلاش‌­های علمی و عملی و روشنگری‌­هایش را کاهش نداد و در این مسیر شاگردان بسیاری را تربیت کرد.

اینجانب با اندوه و غم، این مصیبت را به خانواده، همکاران دانشگاه تهران، شاگردان و علاقمندان این استاد والا مقام تسلیت عرض می­‌نمایم و از خداوند رحمان و رحیم عاجزانه مسألت می­‌نمایم در این ایام اربعین حسینی(ع) او را مهمان لطف و کرم بی‌­حساب خود نماید انشاء­الله.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز