خبرگزاری کار ایران

میرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

خانواده‌ها نگران افت تحصیل فرزندانشان نباشند/ وزارت آموزش و پرورش آستین‌هایش را بالا زده است/ به زودی پایان کرونا را جشن خواهیم گرفت‌

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۱۲

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خانواده‌ها نباید نگران افت تحصیل فرزندان خود باشند چرا که جبران می‌شود آن‌چیزی که باید نگرانش باشند، سلامتی است.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره نگرانی خانواده‌ها در خصوص افت تحصیلی فرزندان‌شان و تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: تنها چیزی که خانواده‌ها نباید نگرانش باشند افت تحصیلی فرزندان‌شان است و تنها چیزی که باید خیلی نگرانش باشند سلامتی خود و فرزندان‌شان است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سلامتی مردم بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد: موضوع سلامتی خانواده‌ها آن‌قدر اهمیت دارد که در مقابلش افت تحصیلی و تعطیلی مدارس و ۴ روز سرکلاس نرفتن بی‌اهمیت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز نظام آموزشی دیگر مانند قدیم نیست که دانش‌آموزان مانند قدیم همه چیز را در چهاردیواری مدرسه یاد بگیرند.

میرزاده تاکید کرد: هزاران راه برای آموزش وجود دارد، امروز کدام خانواده می‌تواند قسم بخورد هر آنچه فرزندش یاد گرفته از مدرسه است؟ چند درصد از آموزش‌های دانش‌آموزان در مراکز آموزشی صورت می‌گیرد؟

وی ادامه داد: نقش مدرسه مانند قدیم نیست که صد درصد آموخته‌ها از آن باشد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: نظام، دولت، آموزش و پرورش بیکار ننشسته‌‌اند، غیر از این فضای مجازی، شبکه آموزش و خود مدارس با ایجاد کانال‌هایی در حال آموزش دانش‌آموزان هستند.

وی تاکید کرد: امروز تاکید همگان در خانه نشستن و عدم نگرانی از افت تحصیلی است، انشاالله به زودی از این مرحله عبور خواهیم کرد و جشن پایان کرونا را خواهیم گرفت‌.

میرزاده در پایان عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش آستین‌هایش را بالا زده است و همه کارها را انجام می‌دهد؛ مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات هم در کنار این وزارت خانه هستند تا این روزها بگذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز