خبرگزاری کار ایران

عرف در جمع خبرنگاران:

دستگاه‌های الکترونیکی به درستی کارشان را در احراز هویت‌ها انجام داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۱۳

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی در همه استان‌های کشور امروز بهره‌برداری شد و عملکردی ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمال عرف در جمع خبرنگاران درباره استفاده از سامانه‌های جدید الکترونیکی، افزود: با استفاده از این سامانه به نحو هوشمند مساله احراز هویت‌ها رصد می‌شود و طبق بررسی‌های انجام شده تاکنون بهره‌برداری از این دستگاه‌ها در ۳۱ استان کشور، عملکردی حدودا ۱۰۰ درصدی داشته است.

 رییس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: بنابراین دستگاههای الکترونیکی تاکنون به درستی کارشان را در احراز هویت ها انجام داده اند.

عرف گفت: کارکرد اصلی دستگاه‌های احراز هویت این است که بتوانیم همه مراکز شعب اخذ رای‌گیری را از مرکز رصد و کنترل کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره میزان مشارکت مردمی اظهار کرد: طبق آمارها میزان مشارکت دو رقمی است و امید داریم با حضور حداکثری مردم، روزی باشکوه را در کشور رقم بزنیم.

وی ادامه داد: براساس آمار و اطلاعات، مشارکت خوبی در همه نقاط کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتیم و تمام تلاش ما و همکاران در وزارت کشور و نهادهای تابعه، معطوف به این است که این میزان مشارکت به حد مطلوب برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز