خبرگزاری کار ایران

اتوبار در تهران با موسسه باربری باهنر شمیرانات

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۴۱۰

اتوبار باهنر شمیرانات با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و کارگرانی ورزیده ، ماهر و خوش اخلاق با سالها تجربه در زمینه حمل نقل بین شهری و باربری درون شهری در زمره بهترین شرکتهای باربری قرار دارد.

اتوبار باهنر شمیرانات با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و کارگرانی ورزیده ، ماهر و خوش اخلاق با سالها تجربه در زمینه حمل نقل بین شهری و باربری درون شهری در زمره بهترین شرکتهای باربری قرار دارد. تعرفه مناسب و هزینه کارشناسی شده و ارسال به موقع خودرو های حمل بار ( وانت بار ، نیسان بار ، خاور ، کامیون ) با بهترین امکانات و تجهیزات را وظیفه خود میدانیم و مفتخریم در طول بیش از دو دهه فعالیت همواره رضایتمندی مشتریان خود را در اولویت کارها قرار داده ایم.

اتوبار در تهران با موسسه باربری باهنر شمیرانات

نحوه بسته ‌بندی

باربری و اتوبار باهنر شمیرانات برای کالاهایی که احتیاج به کارتن دارند ، از کارتن‌های پنج لایه ، دارای مقاومت بالا و اندازه‌ای بزرگ و مناسب برای ظروف ، استفاده می‌کنند و همچنین برای لوازمی مانند میز ناهارخوری، بوفه ، یخچال، سرویس خواب ، کمد و فرش نیز بسته‌بندی خاصی وجود دارد که ضربه‌ای به‌وسیله وارد نشود.

همچنین برای شرکت ‌هایی که مواد غذایی دارند که قابلیت فاسد شدن رادارند ، از کارتن‌هایی استفاده می‌شود که باعث جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی می‌شود.

همچنین اتوبار باهنر شمیرانات برای لباس ‌ها هم بسته ‌بندی مخصوصی دارد. بسته ‌بندی مخصوص لباس مانند کمدی کوچک است که ۱۲ دست لباس اعم از کت ‌و شلوار یا لباس مجلسی در آن‌ها جا می ‌شود. برای رختخواب نیز ساک‌ هایی وجود دارد که مانع از کثیفی و آلودگی تشک‌ ها ، بالش و پتو می‌شود.

برای بسته ‌بندی کارتن‌ ها از چسب ‌های ۵ سانتی استفاده می‌کند همچنین برای لوازم منزل یا شرکت و جلوگیری از آسیب دیدن ، اتوبار باهنر از استرج استفاده می‌کنند. استرج ها مانع از خراشیدگی بر روی لوازم می‌شوند.

لازم به ذکر است که برای بسته ‌بندی وسایل ، کارگرانی وجود دارند که با حساسیت فراوان وسایل را جمع‌آوری و جابجا می‌کنند.

اتوبار باهنر شمیرانات در کلیه مناطق تهران به ویژه در شمال تهران ، غرب تهران و مرکز فعالیت دارد

باربری در سعادت آباد

سعادت‌ آباد از محله‌ های شناخته شده و نسبتا مرفه تهران است که در سال‌های اخیر رشد زیادی در شاخص‌های توسعه‌ یافتگی پیدا کرده است. دسترسی خوب به بزرگراه‌ها ، خیابان‌های عریض و ترافیک روان‌ و امکانات شهری مناسب از جمله ویژگی‎‌ های این

منطقه است و باعث شده متقاضیان سکونت در این محله روز به روز بیشتر شوند. حالا اگر شما هم قصد دارید این محله را برای سکونت خود انتخاب کنید نیاز به حمل اثاثیه و اسباب منزل و یا دفتر خود را دارید از این رو جهت درخواست باربری سعادت آباد موسسه باربری باهنر شمیرانات بهترین خدمات را به شما ارائه میکند.

اتوبار در تهران با موسسه باربری باهنر شمیرانات

باربری در قیطریه

قیطریه از محلات قدیمی و بالاشهر تهران به شمار میره که در شهرستان شمیرانات هم قرار گرفته است. خیابان اصلی‌‌ این منطقه ، خیابان قیطریه است که پارک قیطریه هم در اون قرار داره.‌‌

با وجود تغییراتی که قیطریه تهران در طول زمان با اون دسته و پنجه نرم کرده اما تاریخچه ‌ی قیطریه نشون میده که این منطقه از ابتدا محل سکونت افراد مرفه بوده و از این رو در صورتی که درخواست باربری قیطریه را دارید کافی هست با اتوبار باهنر تماس بگیرید.

 

باربری در مینی سیتی

این منطقه یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران است که به دلیل مجاورت با رشته کوه البرز زمستان های سردتری نسبت به سایر مناطق تهران دارد. منطقه مینی سیتی تهران از جنوب به اراضی لویزان و ازگل محدود شده است ، از شرق در مجاورت سوهانک  قرار گرفته و از غرب به اقدسیه و لواسانات می رسد. این محله شامل شهرک های قائم ، محلاتی ، نفت، کوثر ، لاله ، دانشگاه ، صدف ، آتی ساز و یاس است.امکان درخواست اتوبار و باربری مینی سیتی با موسسه باربری باهنر شمیرانات به راحتی هرچه تمام می باشد.

 

باربری در جردن

محله ی جردن نام قدیمی خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) ست که اغلب آن را با ترافیک ، فقدان جای پارک ، تعداد زیاد سفارت خانه ها و فروشگاه های لاکچری آن می شناسند. این محله ی نوساز با برج ها و خیابان های پرتردد ، بافتی مسکونی ، اداری و تجاری دارد که انواع امکانات مورد نیاز ساکنین خود را دربرگرفته و جزو مناطق گران قیمت و به اصطلاح بالاشهر محسوب می شود که متقاضیان زیادی دارد. چنانچه به دنبال ملکی در محله جردن هستید باید از اتوبار و باربری مطمئن استفاده کنید ، باربری جردن با بسته بندی ویژه و مخصوص این اطمینان خاطر را به شما میدهد که نگرانی از هیچ نظر نداشته باشید.

اتوبار در تهران با موسسه باربری باهنر شمیرانات

باربری در زعفرانیه

یکی از محلات شناخته ‌شده و گران ‌قیمت تهران است که در شمال شهر و در منطقه شمیران واقع شده است و با توجه به آب ‌و هوای مطبوع و کوهستانی این محله که به دلیل واقع شدن در ارتفاعات است ، از زمان‌های گذشته تا به امروز جز محلات محبوب و پرطرفدار تهران به شمار می‌آید حالا اگر شما هم قصد دارید این محله را برای سکونت خود انتخاب کنید پیشنهاد می‌کنم جهت حمل اثاثیه و لوازم منزل خود موسسه اتوبار باهنر را جهت باربری زعفرانیه برگزینید.

 

ویژگی حمل اثاثیه با باهنر شمیرانات

  • دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و بدون محدودیت زمانی و مکانی باشند
  •   بسته ‌بندی و چیدمان مناسب کالاها که مانع از وجود آسیب آن‌ها می‌شود ، وظیفه کارگران حمل بار شرکت باربری است. این کارگران با چیدمان درست و صحیح باعث جلوگیری از بروز هرگونه آسیبی به وسایل می‌شوند.
  • حضور به‌ موقع وسیله نقلیه و پرسنل یکی از بهترین خصوصیت شرکت ‌هاست.
  • دارای پرسنل خوش‌ برخورد و حرفه‌ای هستند.
  • شرکت‌های باربری از رانندگان حرفه‌ای و مجرب استفاده می‌کنند تا بتوانند بهترین مسیر را جهت بردن بار استفاده کند تا در کمترین زمان وسایل به مقصد برسد.
  • باربری‌ها دارای بارنامه‌های معتبر و رسمی هستند.

 

جابه جایی و حمل اثاثیه دارای مراحل مختلفی است که دو مورد بسته بندی و حمل و نقل از سایر مراحل دارای اهمیت ویژه ایی است ، در خصوص بسته بندی به طور کامل توضیح داده شد مورد دیگر حمل و نقل اثاثیه و لوازم می باشد ، و این مور پروسه ایی است که دارای مسئولیت زیادی است و باید به طور صحیح و اصولی انجام گیرد.

در صورتی که نیاز به اتوبار در سایر نقاط شمالی تهران از جمله  باربری نیاوران و باربری پاسداران را دارید با ما در ارتباط باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز