خبرگزاری کار ایران

بهترین جاذبه های گردشگری تهران در تابستان

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۲۲۶

جاهای دیدنی تهران در همه فصول دیدنی هستند ولی برخی از جاذبه های گردشگری تهران در فصل تابستان حال و هوای دیگری دارند. تعطیلات برای علاقمندان به تهرانگردی در روزهای گرم تابستان، فرصت خوبی فراهم است تا از دیدنی ترین مقاصد گردشگری تهران بازدید کرده و با نقاط کمتر شناخته شده آن برای اهالی مرکز، آشنا شوند.

ممکن است وقت کافی برای رفتن به جاده ها یا شهرهای نزدیک تهران نداشته باشید اما به راحتی می توانید یکی از جاهای دیدنی تهران را برای گردش چند ساعته انتخاب کنید. در ادامه برخی از مکان های گردشگری تهران درون شهری را معرفی می کنیم و امیدواریم روزهای تعطیلی شما، آفتابی یا دست کم با باران ملایم باشد تا بتوانید تهرانگردی راحت تری را تجربه کنید.

باغ کتاب تهران: بزرگ ترین باغ کتاب جهان

وسعت باغ کتاب تهران ۱۱۰ هزار متر مربع است که ۶۵ هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می‌دهد. فضای داخلی باغ کتاب تهران شامل ۱۶ سالن نمایشگاهی هر یک به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه بنا شده است. قرار است باغ کتاب تهران پس از تکمیل، به عنوان یک نمایشگاه کتاب دائمی در چهارفصل سال به نمایش و ارائه کتاب بپردازد.

بهترین جاذبه های گردشگری تهران در تابستان

پل طبیعت تهران :

پل طبیعت یک پل سه طبقه پیاده‌رو و غیرخودرویی است که در عباس‌آباد تهران قرار دارد. این پل که از نمادهای شهر تهران است. از عرض بزرگراه مدرس می‌گذرد و بوستان‌های طالقانی در شرق و آب و آتش در غرب را به هم متصل می‌کند. درطول پل فضاهایی با عملکردهای فرهنگی، تفریحی و گردشگری تدارک دیده شده که به عنوان مثال می‌توان به کافی شاپ، رستوران، کافه گالری و همچنین فضای سبز کار شده در پل اشاره کرد که در کنار انحنای بدنه مناظر زیبایی را به دست می‌دهد.

بهترین جاذبه های گردشگری تهران در تابستان

باغ پرندگان تهران :

از جاذبه ها ی گردشگری تهران , باغ پرندگان تهران با مساحت ۲۳ هکتار، در شمال شرق تهران در خیابان کوهستان قرار دارد. این باغ در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ خورشیدی به صورت رسمی افتتاح شد و در حال حاضر ۵۷ گونه پرنده همچون کبوتر، طوطی، اردک، قوی سفید، غاز، فنچ، جغد، شاهین، عقاب، طاووس و …، نگهداری می‌شوند.

 

بهترین جاذبه های گردشگری تهران در تابستان

دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس یا دریاچه چیتگر تهران :

دریاچه مصنوعی شهدای خلیج‌فارس (چیتگر) در شمال‌غرب شهر تهران و در منطقه ۲۲ شهرداری این شهر قرار دارد. این دریاچه از شمال و شرق به محور چهار باغ و از جنوب و جنوب غرب به پارک جنگلی چیتگر و از غرب به بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود می‌باشد. دریاچه خلیج فارس یکی از جاهای دیدنی تهران در تابستان است که با آب و هوای خنکی که دارد بازدیدکنندگان زیادی به آنجا مراجعه می کنند.

بهترین جاذبه های گردشگری تهران در تابستان

روستای برگ جهان تهران :

برگ جهان روستایی زیبا و دیدنی در تهران! برگ جهان را در پاییز ببینید.روستایی زیبا نزدیک تهران که خوراک یک سفر یک روزه برای تعطیلات آخر هفته است. تنفس هوای پاک و دیدن آسمان آبی غنیمتی است که شما می توانید طی مدت یک ساعت و در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری هر کجای اطراف تهران به آن برسید. آب و هوای برگ جهان در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در پاییز و زمستان سرد است.

بهترین جاذبه های گردشگری تهران در تابستان

سایت "سیری در ایران" با تجربه و سابقه 8 ساله در معرفی جاهای دیدنی ایران توانسته است تاکنون در حدود 23 هزار جاذبه گردشگری ایران را شناسایی و معرفی کند. امیدواریم هموطنان عزیز با آشنایی کامل از مقاصد گردشگری به سفرهای داخلی مراجعت کنند. در صورت علاقه به مشاهده جاهای دیدنی تهران و شهرهای دیگر ایران می توانید به آدرس seeiran.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز