خبرگزاری کار ایران

صفر تا صد واردات از چین با وانیکس

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۶۲۹

امروزه خرید اجناس از چین و واردکردن آن به موضوعی محبوب تبدیل شده است که از آن استقبال زیادی می‌شود. دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده میزان واردات از این کشور افزایش روزافزونی داشته باشد. تنوع در اجناس تولیدی این کشور و قیمت مناسب آن‌ها موجب شده تا توجه افراد بیشتری برای تجارت به چین معطوف شود.

برای واردات از چین در کم ترین زمان با کمترین هزینه با وانیکس کلیک کنید.

برای واردات و خرید از چین نیاز به سفر به این کشور ندارید، بلکه به‌واسطه شرکت بازرگانی وانیکس اجناس موردنظر را به‌راحتی می‌توان از این کشور تهیه و به ایران وارد کرد. با سفارش به‌صورت آنلاین و دریافت چک ضمانت از این شرکت معتبر، امکان دسترسی آسان به کالاهای موردنیازهر کسب و کار وجود دارد.

همه چیز درباره واردات از چین

برای واردات از این کشور قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که باید هنگام واردکردن هر کالایی قوانین آن رعایت شود.

 آشنایی شرکت‌های بازرگانی معتبر با صفر تا صد واردات از چین باعث شده که کالاها با استانداردها و طبق ضوابط و مقررات لازم وارد کشور شوند.

 بیشترین محصولاتی که از چین وارد کشور ما می‌شوند عبارت‌اند از مواد غذایی، اسباب‌بازی، مبلمان، وسایل ساختمانی و الکترونیکی، کفش، لباس، محصولات آرایشی و بهداشتی و ... که واردکردن هر یک از آن‌ها قوانین خود را دارند.

برای خرید کالا و وارد کردن کالاها از کشور چین می‌توانید به شرکت‌های بازرگانی معتبر اعتماد کنید.

شرکت‌هایی که گواهینامه‌های معتبر ندارند و طبق قوانین واردات عمل نمی‌کنند، باعث می‌شوند که اجناس شما مدت‌زمان زیادی در گمرک مانده و اجازه ترخیص داده نشود.

 در این صورت جنس خریداری شده ممکن است به دست شما نرسد و متحمل زیان شوید. شرکت‌های بازرگانی معتبری که با صفر تا صد واردات از چین آشنایی داشته و دارای اعتبار در این زمینه هستند به طور مطمئن اجناس شما را به دستتان می‌رسانند و در صورت بروز هرگونه مشکل در جنس خریداری شده به‌راحتی می‌توانید از طریق آن‌ها پیگیری لازم را انجام دهید.

مراحل واردات از چین به چه صورت انجام می‌شود؟

چین به دلیل تولید انواع محصولات، داشتن زیرساخت‌های مناسب در تولید و وجود نیروهای ماهر عنوان کارخانه جهان لقب گرفته است. بسیاری از کشورها اقدام به واردکردن کالاها و اجناس از این کشور می‌کنند که سود خوبی برای آن‌ها دارد.

 روابط تجاری خوب ایران با چین باعث شده که کشور ما از واردکننده‌های عمده کالا از این کشور باشد. برای واردات از کشور چین باید مراحلی را طی کرد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

  مرحله اول: انتخاب محصول موردنظر

ابتدا باید محصول موردنظر خود را انتخاب کنید. شرکت‌های بازرگانی با دارابودن نمایندگان اختصاصی در کشور چین قابلیت انتخاب و خرید کالاهای باکیفیت بالا و کمترین هزینه موجب کسب بیشترین سود از خرید شما می‌شود.

کالاهای وارد شده توسط این شرکت‌ها با دارابودن گارانتی کیفیت و اعتبار آن را تضمین می‌کنند. همچنین با واردات به‌وسیله شرکت‌های بازرگانی معتبر با اطمینان خاطر از نگهداری و حمل‌ونقل کالاها و بررسی مداوم آن‌ها مشکلات غیر قابل پیش‌بینی نیز رفع می‌شود.

مالیات بر واردات یکی از مواردی است که باعث افزایش قیمت تمام شده کالاهای وارداتی می‌شود. شرکت‌های بازرگانی واردات کالاها را با کمترین مالیات انجام داده و موجب می‌شود واردات با سرمایه کم امکان‌پذیر باشد. 

مرحله دوم: شناسایی تأمین‌کننده در چین

پس از انتخاب محصول موردنظر خود لازم است که تأمین‌کننده‌های عمده محصولات در چین را شناسایی کنید. تأمین‌کننده‌ها اصولاً کارخانه‌ها یا شرکت‌های تجاری هستند. ارتباط با تأمین‌کننده‌های کالا و سفارش به آن‌ها اقداماتی است که باید در روند واردات کالا از چین انجام شود که با وجود شرکت‌های بازرگانی این پروسه توسط آن‌ها صورت می‌گیرد.

بازدید از کارخانه‌های تولیدکننده کالاها برای اطمینان از کیفیت آن‌ها لازمه واردات است که برای سفر به این کشورها گرفتن پاسپورت، ویزای توریستی و تزریق واکسیناسیون از لازمه‌های این بازدید است.

 شرکت‌های فعال در این حوزه با بررسی همه این شرایط و عدم نیاز به حضور مستقیم و انجام این مراحل واردات با سرمایه کم را امکان‌پذیر می‌کنند.

مرحله سوم: خرید محصول و برنامه‌ریزی برای حمل‌ونقل

اکنون باید اقدام به خرید محصولات کنید، جزئیات هر معامله در فاکتورهای آن قید می‌شود. پس از خرید باید جزئیات حمل‌ونقل صورت گیرد که عموماً هزینه آن با خریداران است.  آشنایی شرکت‌های فعال بازرگانی با صفر تا صد واردات از چین، واردات بدون گمرک و کمترین هزینه حمل‌ونقل در کمترین زمان را ممکن می‌سازند.

مرحله چهارم: ترخیص کالا از گمرک

 لازم است که کالای وارد شده خود را از گمرک ترخیص کنید. برای ترخیص کالا از گمرک که اسناد و مدارک را تحویل داده و با روش‌های ویژه اقدام کرده و کالاهای خود را تحویل بگیرید. درصورتی‌که اسناد و مدارک ترخیص را ارائه نکرده و از روش صحیح اقدام نکنید امکان توقیف کالای شما وجود دارد.

جهت آشنایی با روند واردات بدون گمرک ، به این صفحه مراجعه کنید.

تعرفه‌های گمرکی برای کالاهای مختلف متفاوت است و موجب افزایش قیمت تمام شده کالاهای وارد شده از چین می‌شود. واردات بدون گمرک از مزایای شرکت‌های بازرگانی است که صفر تا صد پروسه به‌خوبی آشنایی دارند.

صفر تا صد واردات از چین با وانیکس

 

مشکلات رایج در واردات کالا از چین که مبتدیان از آن‌ها بی‌خبرند

یکی از مشکلات رایج به هنگام واردکردن کالا عدم تطابق جنس سفارش داده شده با جنس تحویل گرفته است. به هنگام تحویل کالا حتماً آن را با فاکتور بررسی کنید تا از صحت کالای دریافتی خود اطمینان حاصل نمایید.

اگر کالایی که تحویل گرفته‌اید با کالایی که سفارش داده‌اید تطابق ندارند پیگیری‌های لازم را انجام دهید. ابتدا بررسی کنید که سفارش خود را به‌درستی ثبت کرده‌اید، گاهی اوقات به دلیل عدم توجه به جزئیات سفارش موجب می‌شود که کالاهای موردنظر خود را دریافت نکنید.

در بعضی موارد خطا از طرف شرکت‌های بازرگانی است که به دلیل سهل‌انگاری و عدم تعهد موجب بروز چنین اشتباهاتی می‌شوند. درصورتی‌که کالای شما ارزش زیادی داشته باشد باید از طریق مراجع قضایی اقدام به طرح شکایت کنید.

اگر اشتباه صورت‌گرفته از طرف تأمین‌کننده چینی باشد، در این صورت باید با تأمین‌کننده چینی ارتباط برقرار کنید و این موضوع را به اطلاعشان برسانید. که در بیشتر اوقات با عدم پاسخگویی آن‌ها مواجه می‌شوید. پیگیری در این مورد موجب صرف وقت و هزینه می‌شود.

با انتخاب شرکت بازرگانی وانیکس این اشتباهات به حداقل میزان خود می‌رسد. واردات بدون گمرک، مسئولیت حمل‌ونقل و سفارش مطمئن، همه باعث کم‌شدن هزینه‌های واردات از کشور چین می‌شود.

 ارزان بودن محصولات چینی؛ دلیلی برای واردات با سرمایه  کم

یکی از دلایل ارزان بودن محصولات چینی این است که مواد اولیه‌ای که در تولیدات محصولات این کشور مورداستفاده قرار می‌گیرد در چین به‌وفور یافت می‌شود.

با کلیک روی لینک، درباره وارادت با سرمایه کم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فضای رقابتی که در این کشور برای صادرات وجود دارد و قوانین و حمایت دولت از جمله وضع مالیات کم، اعطای یارانه به واحدهای تولیدی و قوانین تسهیل در تولیدات از دیگر دلایل ارزانی محصولات این کشور است.

صفر تا صد واردات از چین با وانیکس

وجود بنادر زیاد در این کشور و سیستم لجستیک فعال و سریع موجب شده که هزینه‌های حمل‌ونقل کاهش چشمگیری داشته و بر قیمت محصولات تاثیر بگذارد.

بهره‌مندی صنایع چین از ماشین‌آلات باکیفیت نیز باعث می‌شود که در کمترین زمان بیشترین میزان تولید را داشته باشند.

 این فرصتیست برای کسانی که به دنبال وارادت با سرمایه کم هستند، وانیکس به‌خوبی می‌تواند به این دست از افراد مشاوره دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز