خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تخصصی ایسوس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۱۸۴

نمایندگی تخصصی ایسوس به ارائه انواع خدمات عیب یابی و تعمیرات محصولات ایسوس از جمله لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه، مادربرد و غیره می پردازد. این نمایندگی تعمیرات ایسوس با برخورداری از تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای و با تجربه پس از انجام تعمیرات، گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می دهد. دفتر مرکزی شرکت ایسوس در تایپه تایوان قرار دارد و در سال 1990 تاسیس شده است. در این مدت کوتاه، ایسوس توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و به محبوبیت بالایی دست یابد.

ایسوس در حال حاضر به عنوان یکی از سه شرکت برتر در زمینه تولید لپ تاپ است و در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. نمایندگی ایسوس با بهره مندی از تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز، قادر به عیب یابی و تعمیر انواع مدل های لپ تاپ ایسوس، تبلت ایسوس، موبایل ایسوس و سایر محصولات ایسوس می باشد.

واحدهای تخصصی نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس دارای واحدهای مختلفی است که در هر یک از این بخش ها به انجام اموری خاص در رابطه با محصولات ایسوس پرداخته می شود. یکی از این واحدها، واحد عیب یابی است که در آن با استفاده از تجهیزات حرفه ای و مدرن و توسط افراد متخصص مشکلات دستگاه تشخیص داده شده و برای تعمیرات آماده می گردد.واحد تعمیرات خود شامل دو بخش تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری است. در بخش سخت افزار دستگاه های مخصوصی وجود دارد که با استفاده ار آنها می توان انواع مشکلات موجود در محصولات لپ تاپ، تبلت و موبایل ایسوس را برطرف نمود. در بخش نرم افزار نیز متخصصین نرم افزار حضور دارند که با استفاده از برنامه های مختلف می توانند انواع مشکلات نرم افزاری ماند کند شدن سیستم ها، هنگ کردن آنها، ویروسی شدن سیستم های کامپیوتری و موبایل را برطرف سازند.

پس از این که تعمیرات به صورت تخصصی انجام شد، دستگاه ایسوس به واحد تست و ازمایش فرستاده شده تا در آنجا مورد بررسی قرار گیرد. در نهایت دستگاه ایسوس به صورت سالم و با ارائه فاکتور به مشتری تحویل داده می شود.

محصولات ایسوس در نمایندگی ایسوس

لپ تاپ ایسوس: لپ تاپ های ایسوس از ابتدا به عنوان بهترین محصول شرکت ایسوس معرفی شد و به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت آن به کار رفته است محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کرده است. ظرافت در طراحی لپ تاپ های ایسوس را نمی توان در سایر برندها مشاهده کرد. در نمایندگی ایسوس فروش و خدمات پس از فروش انواع مدل های لپ تاپ ایسوس با کیفیت و سرعت ایسوس تی بالا ارائه می گردد.

تبلت ایسوس: از دیگر محصولات پرطرفدار ایسوس که با فروش بالایی در کل دنیا مواجه است، می توان به تبلت های ایسوس اشاره کرد. تبلت ایسوس نیز همانند لپ تاپ های این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آن قیمت های مناسبی که تبلت های ایسوس دارند، باعث افرایش خریداران این محصول شده اند. برای خرید و با تعمیرات انواع تبلت ایسوس می توان به نمایندگی ایسوس مراجعه کرد.

موبایل ایسوس: کمپانی موفق ایسوس علاوه بر سیستم های کامپیوتری به تولید تلفن های همراه نیز پرداخته است و در این زمینه توانسته است با برندهای معروفی مانند سامسونگ به رقابت بپردازد. در صورت بروز هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری می توانید به نمایندگی تخصصی ایسوس مراجعه نمایید. علاوه بر آن در صوزتی که برای خرید موبایل ایسوس نیاز به راهنمایی دارید می توانید به این مرکز مراجعه نمایید.

آل این وان ایسوس: آل این وان ها نیز محصولاتی پرطرفدار هستند که به دلیل جمع و جور بودن و فضای کمی که اشغال می کنند، با استقبال زیادی مواجه شده اند. آل این وان ها فاقد کیس و اسپیکر هستند و تمام اجزای آنها در یک مانیتور جای گرفته است. معمولا آل این وان ها دارای صفحه لمسی بوده و نیازی به کسبورد نیز نخواهند داشت. در نمایندگی ایسوس می توانید انواع آل این وان ها را در سایزها و مدل های مختلف خریداری کرده و در صورتی که آل این وان ایسوس شما دچار مشکلی شده باشد مشکل آن را برطرف نمایید.

 

ارائه گارانتی معتبر در نمایندگی ایسوس

یکی از مزیت هایی انجام تعمیرات در نمایندگی ایسوس دارد، ارائه گارانتی معتبر به مشتری است. پس از این که دستگاه ایسوس توسط تعمیرکاران حرفه ای و با مهارت این مرکز تعمیر شد، گارانتی مدت دار به مشتریان اعطا می گردد. با وجود این گارانتی در صورتی که دستگاه به صورت مجددا دچار همان خرابی گردد می توان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای تعمیر آن را در این نمایندگی رسمی ایسوس دوباره انجام داد.همچنین در صورتی که قطعه ای در دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد، از قطعات اورجینال و اصل به جای قطعه خراب استفاده می شود. ممکن است برخی افراد به قطعه جایگزین شده اعتماد نداشته باشند بنابراین نمایندگی ایسوس با ارائه گواهی اصالت قطعات، این اطمینان را در مشتری ایجاد می کند که نسبت به قطعه تعویضی اعتماد کافی داشته باشد.

نمایندگی تخصصی ایسوس

نمایندگی فروش ایسوس

در نمایندگی ایسوس، علاوه بر تعمیرات فروش انواع محصولات نیز انجام می گردد. در صورتی که قصد خرید محصولی از محصولات ایسوس را دارید می توانید به این نمایندگی معتبر و مجاز مراجعه کرده و محصول خود را خریداری نمایید. در این نمایندگی ها مشاورانی حضور دارند که در رابطه با تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت ایسوس اطلاعات کافی داشته و می توانند به شما در خرید انواع محصولات ایسوس راهنمایی و مشاوره های لازم را بدهند.

در نمایندگی ایسوس محصولاتی مانند لپ تاپ، تبلت، موبایل، پروژکتور، آل این وان، مادربرد و ... به فروش می رسد. متقاضیان می توانند برای دریافت راهنمایی و مشاوره های لازم به صورت تلفنی نیز با مشاوران در ارتباط باشند.  تمام فعالیت هایی که در این نمایندگی ایسوس انجام می گیرد به صورت مجاز بوده و شما می توانید با اطمینان صد در صد، دستگاه خود را به تعمیرکاران این مرکز بسپارید.

چگونگی استفاده از خدمات پس از فروش نمایندگی ایسوس

در صورتی که خرید خود را از نمایندگی ایسوس انجام دهید، به شما گارانتی خرید اعطا می گردد. در هنگام دریافت گارانتی توجه داشته باشید که کارت خدمات پس از فروش را دریافت نمایید. در این صورت می توانید در صورت مشاهده کوچکترین خرابی در دستگاه خود ، به این مرکز مراجعه نمایید و از مهارت تکنسین های آن استفاده نمایید. علاوه بر آن می توانید برای انجام سرویس گجت های مختلف ایسوس نمایندگی ایسوس مراجعه نمایید.

شما می توانید برای استفاده از خدمات پس از فروش محصول ایسوس خود به یکی از شعب نمایندگی های ایسوس مراجعه کرده و پس از دریافت مشورت های لازم، نسبت به تعمیرات یا سرویس دستگاه اقدام نمایید.در صورتی که امکان جا به جایی دستگاه را ندارید، می توانید درخواست اعزام تعمیرکار به محل را داده و از انجام خدمات در محل استفاده کنید. خدمات غیر حضوری نمایندگی ایسوس، برای افرادی که زمان کافی در اختیار ندارند مناسب است و می توان در وقت و هزینه افراد صرفه جویی نماید.مدیربت منظم مجموعه ایسوس ریپرز با نظارتی که بر کار پرسنل و تعمیرکاران دارد باعث می شود تا میزان رضایتمندی مشتریان به حداکثر رسیده و به محلی قابل اطمینان برای مشتریان تبدیل گردد. برای ارتباط با کارشناسان ایسوس ریپرز و مشاوره با شماره 45102-021 تماس حاصل فرمایید .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز