خبرگزاری کار ایران

معرفی انواع فریزر های صندوقی خانگی و صنعتی + راهنمای خرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۱۰۸

فریزرهای صنعتی خوابیده در مدل های مختلف اعم از فریزر صندوقی خانگی، فریزر هایپری و فریزر طرح قدیم (استیل) می باشد، که هر کدام کاربرد خاصی را در مکان های مختلفی مانند رستوران ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، هایپر استارها و فروشگاه های زنجیره ای دارند.فریزرهای خانگی بیشترین استفاده را در سوپرمارکت ها، فروشگاه های کوچک و منازل دارند.

فریزر های صنعتی با توجه به کاربردشان در انواع متفاوتی تولید می شوند، در این مقاله به بررسی کامل انواع فریزر صندوقی خواهیم پرداخت.

انواع فریزر صندوقی

  • فریزر صندوقی فروشگاهی 

  • فریزر صندوقی خانگی

  • فریزر صندوقی استیل 

فریزر صندوقی هایپری 

فریزر صندوقی هایپری (فریزر بستنی) در گنجایش های مختلف (300 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 600 لیتری، 650 لیتری) تولید می شوند، این فریزر در بستنی فروشی ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها  مورد استفاده قرار می گیرند.

جنس ورق های به کار رفته در بدنه ی این نوع از فریزرها از نوع گالوانیزه بوده، و قابلیت درج لوگو و استیکر مد نظر مشتری را دارند، و هم چنین جنس شیشه های آن ها از نوع نشکن می باشد، که احتمال شکستگی و ضربه دیدن شیشه ها را کم می کند.برای نمایش بهتر محصولات در داخل فریزر روشنایی LED تعبیه شده است همچنین برو این فریزر ها ترمومتر نصب شده است تا از دمای داخلی فریزر آگاهی داشته باشید. 

مشخصات فنی فریزر صندوقی

جنس بدنه

گالوانیزه

جنس درب

شیشه سکوریت نشکن

عای بندی

تزریق فوم

مصرف انرژی

A

دمای داخلی یخچال

زیر صفر

قدرت موتور

۳/۴ اسب بخار

حجم فریزر

300 لیتر

400 لیتر

500 لیتر

600 لیتر

650 لیتر

فریزر صندوقی کوچک خانگی 

معرفی انواع فریزر های صندوقی خانگی و صنعتی + راهنمای خرید

فریزر صندوقی خانگی در دو مدل تک درب و دو درب با گنجایش های 260 لیتر و  300 لیتر طراحی و تولید می شوند، به دلیل ابعادی که دارند ببشتر برای مصارف منزل و یا سوپرمارکت ها و مغازه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.فریزر های صندوقی خانگی همچنین دارای قفل و کلید هستند و برای نگهداری انواع مواد غذایی و آزمایشگاهی به کار می روند.جنس بدنه این فریزر های صنعتی از نوع گالوانیزه بوده که قابلیت سازگاری با هر شرایط آب و هوایی را دارد.و هم چنین دارای قفل کودک بوده، و در داخل فریزرهای تک درب آن 5 سبد قرار می گیرد، و در مدل دو درب آن دارای 2 سبد بزرگ می باشد.

فریزر صندوقی خانگی

ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد ۴۰۴
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور 1/3 اسب بخار
لیتراژ ۲۶۰ لیتر

فریزر صندوقی استیل خوابیده 

معرفی انواع فریزر های صندوقی خانگی و صنعتی + راهنمای خرید

فریزر های استیل از قدیمی ترین مدل های فریزر صنعتی خوابیده می باشند که در سوپرمارکت ها و مرغ فروشی ها مورد استفاده قرار می گردند البته امروزه نیز طرفدارانی دارند.این فریزر های به عنوان فریزر خشک نیز تولید می گردند.

جنس بدنه ی داخلی و خارجی فریزرهای صندوقی طرح قدیم (استیل) از جنس استیل نگیر می باشد.به خاطر داشتن دمای صفر در این گونه از فریزرها می توان از آن ها برای منجمد کردن و حفظ کیفیت محصولاتی مانند گوشت، مرغ، ماهی و... مورد استفاده قرار می گیرند.درب های این فریزرهای استیل را اغلب به صورت مگنتی می سازند، طراحی خوبی که این فریزر دارد سبب استفاده از آن در تمام مناطق آب وهوایی ایران کاربردی بوده و در مناطق شرجی و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد بدنه ی داخلی فریزر طرح قدیم بسیار مقاوم و مستحکم بوده وبرای نگهداری از محصولاتی نظیر گوشت، مرغ، ماهی و سایر محصولات منجمدی که برای سالم ماندن به دمای زیر صفر نیاز دارند مناسب است.

فریزر صندوقی طرح قدیم در سه مدل دو درب، چهار درب و شش درب ساخته می شوند، لازم به ذکر است که فریزر صندوقی طرح قدیم دو درب جزء قدیمی ترین نوع فریزر صندوقی می باشد که امروزه کمتر تولید می گردد، عایق بندی این فریزر از تزریق فوم پلی یورتان می باشد که موجب حفظ برودت فریزر و مانع از خرابی و فاسد شدن مواد فریز شده می باشد. برای سهولت جابه جایی از چرخ هایی استفاده شده است،و این فریزر بسیار جادار می باشد و محصولاتی فراوانی را در خود جای میدهد.

مشخصات فنی فریزر  خوابیده درب استیل

جنس بدنه استیل استنلس ۳۰۴ (نگیر)
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
انواع معمولی و خشک کن
قابلیت ساخت در انواع دو و چهار درب و سه و شش درب دارد
کمپرسور کم مصرف
برفک ندارد
قدرت کمپرسور ۱ اسب

 

فریزر صندوقی ویترینی کینو 

یکی از پر با کیفیت ترین فریزر های صندوقی موجود در ایران فریزر صندوقی کینو می باشد و از نظر کیفیت با فریزر های صندوقی خارجی مشابه خود برابری می کنند و در سه مدل فریزر درب محدب کینو سری CF، فریزر درب شیشه ای  کینو سری EFI و  فریزر صندوقی فروشگاهی سری EFI طراحی و تولید می گردد.

یکی از ویژگی های این فریزر ها، استفاده از شیشه های Low E بوده تا از اتلاف انرژی و دما کاسته شود و جنس درب های آن از شیشه های سکوریت نشکن می باشد رنج دمایی این نوع از فریزر های صندوقی -10 -24 می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این فریزر صندوقی  قابلیت شست و شوی داخل کابین می باشند که آب حاصل از آن توسط راهگاه تعبیه شده در کف محصول به خارج هدایت می گردد.

بررسی مشخصات فنی فریزر های صندوقی کینو 

همانطور که گفته شد فریزر های کینو از انواع مختلف تولید می گردند که بررسی تمامی انواع آن در این مطلب نمی گنجد به همین دلیل در این صفحه تنها به بررسی مشخصات فنی سری CF پرداختیم.شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل به سایت محصولات کینو مراجعه فرمایید.

 

مشخصات فنی فریزر صندوقی کینو سری CF

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) CF1255 126*67*86
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) CF1255 112*53*70
رنج دمایی 12-~24-
نوع شیشه LOW E تک لایه
نوع گاز مبرد R404a
جنس بدنه خارجی ورق روغنی با پوشش رنگ استاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 280
تعداد طبقات/ظروف 5
برفک زدایی دستی
نوع ترموستات مکانیکی
وزن قابل تحمل هر طبقه (Kg) 20
جنس بدنه داخلی ورق گالوانیزه خود رنگ و مقاوم به ضربه

قیمت فریزر صندوقی 

قیمت فریزر های صندوقی با توجه به نوع و کاربردشان قیمت متفاوتی خواهند داشت از دیگر موارد وابسته به قیمت محصول می توان به گنجایش فریزر و همچنین برند تولید کننده آن اشاره کرد در ادامه به معرفی چند تولید کننده برتر فریزر صندوقی در ایران خواهیم پرداخت.

فریزر های صندوقی آرامیس مارکت

صنایع برودتی آرامیس مارکت تولید کننده انواع فریزر صنعتی، یخچال صنعتی و محصولات برودتی دیگری چون آبسرد کن و شیر سرد کن می باشد. محصولات تولید شده در مجموعه آرامیس مارکت که شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه و بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید.تمامی محصولات دارای ۱۸ ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش از زمان تحویل کالا می باشند.

آدرس سایت : aramismarket.ir

آدرس دفتر فروش: تهران، میدان جمهوری بعدازپل حافظ پلاک657

تلفن تماس:  02166750842

لیست فریزرهای صندوقی نارنیا سرما

صنایع برودتی نارنیا سرما یکی از با سابقه ترین تولید کننده ها در زمینه بهترین فریزر های صندوقی صنعتی از قبیل:فریزر صندوقی فروشگاهی، فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی طرح قدیم با به کارگیری از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه و بالاترین کیفیت می باشد.این مجموعه با در اختیار گذاشتن مزایایی چون تحویل به موقع محصول با معتبر ترین باربری ها در سراسر ایران، داشتن ضمانت نامه 12 ماهه برای تمامی محصولات توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

آدرس سایت: narniasarma.ir

آدرس دفتر فروش: تهران،شهرک غرب،خیابان شهید حسن سیف،مجتمع آپادانا،پلاک 10

تلفن تماس: 02634202726

فریزر صندوقی ریما سرما

صنایع برودتی ریما سرما ، صنایع برودتی ریما سرما با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید محصولات سرمایشی همواره در خدمت شما عزیزان است تا با به کارگیری نیروهای مجرب در زمینه تولید و استفاده از بهترین مواد اولیه، محصول با کیفیت و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان عرضه کند.این مجموعه تولید کننده ی فریزرهای صنعتی در مدل های مختلف اعم از فریزر صندوقی خانگی، هایپری و طرح قدیم (استیل) می باشد.محصولات تولید شده در مجموعه ریما سرما که شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه و بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید.

آدرس سایت: rimasarma.ir

آدرس دفتر فروش: تهران، پیروزی، خیابان نبرد کوچه ی شهید شیردم، پلاک 16

تلفن تماس: 02634423284

فریزر صندوقی کینو

این مجموعه یکی از فروشندگان محصولات کینو می باشد که یخچال صنعتی چون یخچال و فریزر ایستاده و صندوقی و تاپینگ بستنی و ترشیجات را به فروش می رساند تمامی محصولات را در کمترین زمان و با باربری های معتبر در سرتاسر کشور به مشتریان عزیز ارائه می دهد.تمامی محصولات کینو دارای 18 ماه گارانتی هستند و خیال شما از این جهت آسوده میکند.

آدرس سایت: kinoproduct.ir

آدرس دفتر فروش: تهران،فلکه صادقیه،خیابان اشرفی اصفهانی،نرسیده به مرزداران پشت مجتمع نگین رضا،خیابان گلستان

تلفن تماس:02144969838

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز