خبرگزاری کار ایران

چگونه وب سایت درست کنیم

راهنمای جامع در مورد اینکه چگونه وب سایت درست کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۹۲۸

برای ساختن وب سایت نام دامنه خود را انتخاب کنید و اقدام به خرید کنید

به زبان ساده، نام دامنه شما آدرس شما در اینترنت است. این همان چیزی است که بازدیدکنندگان شما دقیقاً بعد از "www" در نوار مرورگر خود مشاهده خواهند کرد. انتخاب و ثبت ‌نام دامنه خود برای دستیابی به موفقیت بسیار مهم است. وب‌سایت‌های دارای دامنه سفارشی به طور خودکار توسط کاربران اینترنت به‌عنوان سایت‌هایی حرفه‌ای‌تر و قابل‌اعتمادتر شناخته می‌شوند.

خرید هاست و اتصال آن به دامنه

بعد از آن که نام دامنه را انتخاب و آن را خریداری کردید، نوبت به خرید هاست می‌رسد. شما برای داشتن یک سایت احتیاج به هاست دارید تا بتوانید سایت خود را بر روی آن بارگذاری کنید. شرکت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند و شما با سرچ کردن می‌توانید بهترین قیمت و بهترین ارائه‌دهنده سرویس‌هاست را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید.

شرکت طراح سایت خود را مشخص کنید و اقدام به طراحی سایت کنید

پس از انتخاب شرکت طراحی سایت و سفارش طراحی سایت  و ورود به سیستم‌عامل موردنظر خود، وقت آن است که طرح وب‌سایت خود را ایده‌پردازی کنید. اگر می‌خواهید از ابتدا شروع کنید، ممکن است بخواهید قبل از شروع، طراحی وب‌سایت خود را روی کاغذ ترسیم کنید. بااین‌حال، گزینه دیگر استفاده از الگو و قالب‌های آماده وب‌سایت است که یک طرح از پیش طراحی شده است که توسط یک طراح حرفه‌ای ایجاد شده است.

سایت‌های ایرانی بسیاری هستند که انواع گسترده‌ای از قالب‌های وب‌سایت رایگان را ارائه می‌دهند. شما چه به دنبال ایجاد یک وب‌سایت تجاری، یک سایت نمونه کار یا یک وب‌سایت شخصی باشید، طرح‌هایی را مناسب در زمینه مورد نظر خود پیدا خواهید کرد. سپس، می‌توانید با شخصی‌سازی تک تک عناصر آن و حذف، افزودن یا تغییر جزئیات مانند متن، تصاویر و رنگ، آن را شخصی‌سازی کنید.

مطالب خود را جمع‌آوری کنید و اصول سئو را رعایت کنید

اکنون‌که مبانی طراحی خود را تعیین کرده‌اید، وقت آن است که وارد عمل شوید و محتوایی را که در وب‌سایت شما نمایش داده می‌شود آماده کنید. این شامل تصاویر، متن، آرم، فیلم‌ها و موارد دیگر است. در حالی که داشتن مطالب فراوان در وب‌سایت خود بسیار خوب است، به یاد داشته باشید که همیشه کیفیت را مقدم بر کمیت قرار دهید. بهترین راه برای جلب‌توجه بازدیدکنندگان، نمایش بهترین و آموزنده‌ترین مطالب به آنها است.

نتیجه:

بعد از آشنایی با مراحل راه‌اندازی یک وب‌سایت، کافی است قدم اول طراحی سایت را برداشته و ایده خود را عملی کنید. شما با دانستن مراحل لازم و استفاده از یک سایت سایت ساز می توانید به‌راحتی برای خود یک سایت بسازید و آن را شخصی سازی کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت‌های ایرانی مثل کاریک که بهترین شرکت طراحی سایت در ایران است می باشد.

راهنمای جامع در مورد اینکه چگونه وب سایت درست کنیم

 

شاید شما تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که چگونه می توانید یک سایت برای خودتان داشته باشید تا به صورت آنلاین بتوانید به ارائه محصولات یا خدمات خود بپردازید. شما باید بدانید که برای طراحی وب‌سایت از کجا چگونه شروع کنید؟ این راهنمای کامل، اقدامات لازم را در مورد اینکه چگونه وب‌سایت درست کنیم ارائه می‌کند. قدم های لازم برای طراحی سایت به‌قرار زیر است:

  • قبل از همه چیز هدف و طرح خود را تعیین کنید
  • نام دامنه خود را انتخاب کنید سپس اقدام به خرید دامنه و هاست کنید
  • یک سازنده وب‌سایت یا یک سایت ساز انتخاب کنید
  • مطالب خود را جمع‌آوری کنید و صفحات فرود را اضافه کنید
  • اصول سئو را در سایت خود رعایت کنید
  • سایت خود را برای همه قابل‌دسترسی کنید و همچنین سایت خود را برای موبایل بهینه‌سازی کنید
  • با بازدیدکنندگان تعامل کنید و  از آنها بازخورد بخواهید
  • مطالب را به صورت مداوم و پیوسته منتشر و به‌روز کنید

اولین قدم طراحی وب سایت شناسایی هدف است

قبل از شروع به اینکه یک وب‌سایت طراحی کنید، درمورد هدف خود، تصمیم گیری کنید. انواع بسیاری از وب‌سایت‌ها وجود دارند، شما باید در مورد نوع وب‌سایت خود تصمیم‌گیری کنید. به عنوان مثال اگر قصد ساخت یک سایت فروشگاهی دارید یک فروشگاه ساز معتبر می تواند به شما کمک کند.

موارد دیگری نیز وجود دارند مثل: وب‌سایت برای نمایش نمونه کارها و یا هنر شما یا یک وب‌سایت تجاری برای مدیریت و رشد تجارت شما یا یک وب‌سایت رزومه برای جلب‌توجه کارفرمایان بالقوه و یا حتی وبلاگی برای به اشتراک گذاشتن دانش خود با جهان و یا یک وب سایت رستوران برای افزایش سفارش گیری و پرداخت آنلاین.

وقتی تصمیم گرفتید به کدام نوع از انواع سایت نیاز دارید، وقت آن است که طراحی سایت خود را شروع کنید. با جلو رفتن در طراحی وب سایت، متوجه خواهید شد بسته به آنچه می‌خواهید ارائه دهید نوع طراح سایت شما متفاوت خواهد بود. به‌عنوان‌مثال، اگر می‌خواهید خدمات خود را ارائه کنید، سعی کنید کارهای خود را در قالب نمونه کارها، به نمایش بگذارید. یا اگر در حال ایجاد یک وب‌سایت با هدف ثبت خاطرات روزمره خود هستید، یک وب‌سایت ساده و بدون دیزاین حرفه‌ای ممکن است کاملاً متناسب با نیازهای شما باشد.

با استفاده از سایت ساز، بدون داشتن دانش برنامه نویسی سایت طراحی کنید

بعد از شناسایی هدف، قدم بعدی شما انتخاب سازنده وب سایت مناسب برای تحقق هدف شما است. ساخت سایت با بهترین سایت ساز و بهترین فروشگاه ساز راه خوبی برای رسیدن به این هدف است. در این میان سایتهای خارجی  Wix.com و wordpress.com دو سایت معروف در این زمینه هستند. اخیراً سایت‌های ایرانی نیز در زمینه طراحی سایت سرویس ارائه می دهند، یکی از آنها سایت ساز فوری کاریک به نشانی اینترنتی karikweb.com است، شما در این سایت ساز ایرانی می‌توانید به ‌سادگی با چند کلیک وب‌سایت دلخواه خود را طراحی کنید.

با مراجعه به نشانی اینترنتی این سایت‌ها و جمع‌آوری اطلاعات درباره نحوه کار این‌گونه سایت‌ها می‌توانید یک سایت ساده و کم‌خرج برای راه اندازی کسب‌وکارتان طراحی کنید. بعد از طراحی سایت مسائلی مانند بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو و رعایت اصول سئو را نیز باید در نظر بگیرید. شما همچنین با کمک‌گرفتن از مراکز سرویس ‌دهنده راه‌اندازی سایت نیز می توانید اقدام به طراحی سایت کنید، این مراکز در ازای گرفتن مبالغی سایت شما را طراحی و راه‌اندازی می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز