خبرگزاری کار ایران

اجرای شیروانی و مراحل آن : آراز سقف

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۵۸۶

آراز سقف از مجموعه های فعال در عرصه اجرای شیروانی و دیگر خدمات مربوط به سقف های شیب دار از قبیل آردواز، سقف های پلی کربنات، اجرای آبرو ناودانی، آلاچیق، خرپا و غیره است، که در این رابطه رزومه بسیار قوی و معتبری دارد، که بیانگر سابقه درخشان این مجموعه فنی مهندسی است.

اجرای شیروانی یکی از قدیمی ترین معماری های سقف در دنیا به خصوص در کشورهای اروپایی است، که علاوه بر زیبایی از راکد ماندن آب باران و برف بر روی سقف شیروانی جلوگیری می کند، و دوام  و طول عمر سقف ساختمان را در شرایط آب و هوایی کوهستانی افزایش می دهد، که البته این امر از مهمترین دلایلی است که در استان های شمالی و کوهستانی از انواع سقف شیب دار برای ساختمان ها استفاده می کنند.

اجرای شیروانی و مراحل آن از نظر طراحی و زیر سازی در انواع سقف های شیبدار یکطرفه، دوطرفه، چندطرفه و یا مخروطی متفاوت است، در این مرحله دورتا دور سقف را با استفاده از پروفیل های فلزی و یا چوبی یک کلاف ایجاد می کنند، نحوه اجرای کلاف ها و شیب آن ها توسط فعالان و  مهندسین اجرای شیروانی  باتوجه به فشار وارده به سقف، طول پروفیل ها و غیره به دقت بررسی می شود، در مراحل بعدی اجرای سقف شیروانی به ترتیب نوبت به اجرای پوشش زیر سازی که عمولا از ساندویچ پنل، توری به همراه پشم شیشه، چوب، ورق osb و غیره است می رسد، سپس نوبت به اجرای ناودانی و عایق اجرای سقف شیروانی برای هدایت آب باران و برف می شود و در نهایت اجرای پیشانی نما و پوشش دامنه برای جلوگیری از نفوذ سرما، گرما، پرندگان و هدر رفتن انرژی از سقف ساختمان می شود.

با توجه به دوام، کیفیت و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری استفاده از انواع سقف شیبدار یا اجرای سقف شیروانی بسیاری از مالکان و فعالان ساختمان سازی و ویلاسازی از این نوع از پوشش ها برای سقف بناهای خود استفاده می کنند.

قیمت اجرای شیروانی

سقف های شیروانی از نظر اندازه، ابعاد و ظاهر تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، که سبب شده آن ها را در گروه های مختلف انواع سقف شیبدار قرار دهند، البته در ابتدا نیز به این مسئله اشاره شده است، به عنوان مثال انواع سقف شیروانی را می توان برحسب نوع شیب در  گروه های ساده (دارای دو شیب) و طرح دار(بیش از چند شیب) قرار داد، که بازهم از نظر نحوه اجرا شیروانی و متریال مصرفی تنوع بالایی دارند، که در ادامه به آن اشاره می شود.

عوامل موثر بر قیمت اجرای شیروانی به ترتیب شامل مساحت بنای ساختمان، نوع طراحی سقف، نوع و کیفیت مصالح و متریال اولیه، تعداد نیروی اجرایی و دستمزد کارگران می شود، بنابراین توصیه می شود برای اجرای سقف شیروانی به مجموعه های معتبر و متخصص در این حوزه مراجعه کرد، تا از بابت کیفیت کار اجرایی و همچنین عدم کنده شدن تایل ها به مرور زمان و در اثر وزش بادهای شدید، آسوده خاطر بود.

مجموعه معتبر آراز سقف از باسابقه ترین و محبوبترین مراکز اجرای سقف شیروانی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت است، که با استفاده از جدیدترین المان های طراحی سقف شیبدار و استفاده از خلاقیت و نورآوری مهندسین اجرایی خود، موفق به طراحی و اجرای سقف شیروانی باکیفیت، بادوام و با طراحی های متنوع و منحصر به فرد شده است، که در نهایت اعتماد و رضایت مشتریان را به دنبال داشته است.

انواع سقف شیروانی

انتخاب مصالح مناسب و باکیفیت بر حسب نوع طراحی، انتظارات مشتریان و بودجه پروژه متفاوت است، در اجرای سقف شیروانی و یا شیبدار از انواع شینگل های قیرگونی شده، تکه های چاب سرو،سفال، فلز و کاشی های ساخته شده از بتن یا رس استفاده می شود، این سقف ها از نظر رنگ بندی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند، و می توان به سادگی نمای خارجی ساختمان را با استفاده از آن ها به بهترین روش ممکن طراحی نمود. اجرای شیروانی و یا سقف شیبدار مناسب برای مناطق پربارش و مرطوب است، که از مهمترین دلایل آن می توان به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری به دلیل هدایت سریع آب باران و برف اشاره کرد، این ویژگی در دوام و ماندگاری این نوع از سقف ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

انواع سقف شیروانی را با توجه به سبک طراحی و نوع مصالح و متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود را می توان در گروه های انواع سقف شیروانی ساده، شیروانی خمیده، پایابنا، پروانه ای، سقف شیروانی تک بر، چهاربر، چند بر، چوبی، سنگی، تایل و ترکیبی قرار داد، که تمامی مراحل اجرای شیروانی از زیرسازی گرفته تا پیشانی نمای ساختمان در هر کدام از آن ها قوانین و متد خاص خود را دارد. گروه فنی آراز سقف از مجربترین مجموعه های اجرای شیروانی باکیفیت و بادوام با طراحی های خیره کننده و قیمت مناسب است، که سالهاست به دلیل ارائه خدمات بسیار مناسب به مشتریان توانسته گوی سبقت را از رقبای خود بگیرد و در شمار مجموعه های معتبر طراحی و اجرا سقف شیروانی قرار بگیرد.

مزایای اجرای شیروانی برای ساختمان

تمامی سقف هایی که با شیب حداقل 15 و حداکثر 70 درجه طراحی و اجرا می شوند، سقف شیروانی یا شیب دار هستند، که همگام با پیشرفت صنعت ساخت و ساز و معرفی متریال و مصالح جدید و باکیفیت طراجی و اجرا شیروانی نیز با تغییراتی مواجه شد، که سبب افزایش دوام و زیبایی ای بناها شده است، بطوریکه در سالهای اخیر اجرای انواع سقف شیروانی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.  بنابراین از مهمترین مزایای اجرای شیروانی برای ساختمان ها می توان به هزینه های نصب و اجرای ارزان، عدم نیاز به مراقبت های دائمی، اقتصادی و کم هزینه ، بارش های باران و برف به سادگی از شیروانی سرازیر می شوند، تهویه بهتر ساختمان، عایق سرما و برودت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که از هرجهت این نوع از سقف ها را با توجه به بافت شهری برای انواع ساختمان های مسکونی، تجاری و ورزشی مناسب و ایده آل می سازد.

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، شیروانی از محبوبترین پوشش های سقف برای ساختمان بویژه ویلاهاست، که استفاده از آن با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و متقاضیان استفاده از خدمات اجرای شیروانی با توجه به سلیقه، بوجه و موقعیت ساختمان خود، به راحتی می توانند نمونه ای از این سقف ها را با قیمت بسیار مناسب سفارش دهند.

مشاوره رایگان و ارسال سریع تیم طراحی و اجرای شیروانی به محل برای انجام کارشناسی های اولیه از مهمترین خدمات مجموعه آراز سقف در قبال مشتریان و علاقه  مندان انواع سقف های شیروانی است. برای مشاهده رزومه این تیم مجرب و خلاق می توان به سایت اینترنتی این مرکز مراجعه کرد و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نمود و یا در صورت ممکن با کارشناسان مجرب این گروه فنی تماس گرفت.

اجرای شیروانی و مراحل آن : آراز سقف

خدمات اجرای سقف شیروانی با مناسب ترین قیمت

مجموعه آراز سقف از مجموعه های معتبر و برگزیده در خدمات اجرای شیروانی با مناسب ترین قیمت و با استفاده از متریال باکیفیت و بررسی های دقیق مهندسی است، که نمونه کارهای بسیاری در این رابطه انجام داده است، و به راحتی می توان به آن اعتماد کرده و پروژه های ساختمانی خود را به آن سپرد. اجرای شیروانی، آردواز، سقف های شیب دار ساده و ترکیبی، آلاچیق، نصب آبراه یا ناودان، اجرای وروری ساختمان ها و پارکینگ تنها چند نمونه از فعالیت های این مرکز در زمینه اجرای شیروانی و انواع سقف شیب دار است.

https://arazsaghf.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز