خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 12 میخواهم زنده بمانم؛ قسمت ۱۲ دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۰۱۰

دانلود قسمت 12 سریال میخواهم زنده بمانم، قسمت دوازدهم سریال میخواهم زنده بمانم، برای دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت ۱۲ کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم به ادامه متن مراجعه کنید.

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. این سریال که با شروعی آتشین موفق شد امیدوارکننده‌ترین سریال حال حاضر سرویس‌های استریم ایرانی باشد. اما شروع دلچسب تنها دستاورد سریال جدید شهرام شاه‌حسینی نیست و روایت تقریبا درست در کنار شخصیت‌پردازی به‌جا به سریال میخواهم زنده بمانم کمک می‌کند تا در نقطه اوج قرار بگیرد. که در ادامه می توانید قسمت 12 میخواهم زنده بمانم را دریافت کنید.

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

برای دانلود قسمت 12 میخواهم زنده بمانم به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 12 سریال میخواهم زنده بمانم

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

 

 

 

داستان سریال میخواهم زنداه بمانم قست ۱۲

داستان سریال  در دهه شصت خورشیدی رخ میدهد. در قسمت دوازدهم خواهیم دید : کاوه، شیوا و عماد به دنبالِ فرار از مخمصه اند و شایگان هما را در موقعیتِ غافل گیر کننده ای قرار می دهد که می تواند رابطه ی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. دشتی در بزنگاهِ حساسی از زندگی اش باید میان عشق، وظیفه، رفاقت و حفظِ خانواده اش یکی را انتخاب کند...

دانلود قسمت 12 میخواهم زنده بمانم؛ قسمت ۱۲ دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم

بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 12 دوازدهم

در سریال می خواهم زنده بمانم حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه , بهاره کیان افشار به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود قسمت 12 میخواهم زنده بمانم؛ قسمت ۱۲ دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم

لیست دیگر سریال های نمایش خانگی در حال پخش:

دانلود سریال

امیدوارم از دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 12 دوازدهم و تماشای آنلاین لذت ببرید.

 

 

 

اخبار سینما و تلویزیون ایران

«صبح آخرین روز» بعد از ماه رمضان به تلویزیون می‌آید

 

تهیه کننده سریال «صبح آخرین روز» گفت: پخش سریال «صبح آخرین روز» بعد از ماه رمضان آغاز می شود.

مصطفی علمی فرد» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی در گفت و گو با فارس، گفت: با پایان تصویربرداری سریال در اردیبهشت ماه و بعد از ۷ ماه کار مداوم در شهرهای مختلف و شرایط سخت کرونایی خوشبختانه هیچ کدام از عوامل به کرونا مبتلا نشدند.

وی ادامه داد: همچنین بزودی و بعد از پایان ماه مبارک رمضان سریال «صبح آخرین روز» هر شب از شبکه دو سیما بروی آنتن می رود.

دانلود قسمت 12 میخواهم زنده بمانم؛ قسمت ۱۲ دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم

به گزارش فارس، سریال «صبح آخرین روز» در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زندان تولید شد.

لینک مرتبط: دانلود قسمت هفتم 7 سریال دراکولا

در این سریال که توسط صدا و سیمای مرکز زنجان و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زنجان در حال تولید است به ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، خانوادگی و کاری زندگی شهید مجید شهریاری و دستاوردهای دانشمندان ایران اسلامی در صنعت هسته ای پرداخته می شود.

داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می کند. شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

دانلود قسمت 12 میخواهم زنده بمانم

از بازیگران این سریال می توان به: کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور و اردشیر رستمی اشاره کرد. همچنین از بازیگران توانمند زنجانی نیز در این سریال پربازیگر که نزدیک به ۴۰۰ نفر بازیگر دارد استفاده شده است. در این سریال اردشیر رستمی پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی دایی شهید، سیروس همتی برادر شهید و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری را بازی می کنند.

به گزارش فارس، نقش شهید شهریاری در این سریال در ۵ برهه به تصویر کشیده می شود و به همین خاطر ۵ بازیگر مختلف در قالب این نقش قرار گرفته اند. سن ۵، ۸، ۱۳، ۱۸ و ۲۳ سالگی تا ۴۶ سالگی هر کدام بازیگران مجزایی دارند. فرحان فرحناک بازیگر این نقش از سن ۱۸ تا ۲۳ است و کاوه خداشناس بعد از ۲۳ سالگی را ایفا می کند، همچنین بازیگران کودک و خردسال و نوجوان نیز از بومی های چهار محال و بختیاری و قم و تهران انتخاب شده اند.

دانلود قسمت 12 میخواهم زنده بمانم؛ قسمت ۱۲ دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم

دیگر عوامل تولید این سریال عبارتند از : مجری طرح شرکت هورشید فیلم، مدیر برنامه ریزی خسرو نصیری خواه، مدیر تولید علی رحیم زاده، مدیر تصویربرداری مهدی رضایی، مدیر صدا برداری فرهاد تبریزی، طراح چهره پردازی جنان صدفی، طراح صحنه قاسم مربی، طراح لباس مریم جعفری، دستیار کارگردان عباس بهبودی، منشی صحنه مریم محمدی، عکاس امیر حیدری، جانشین تولید سعید اژدر، مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی داریوش مختاری، مدیر تدارکات فرهاد هواخواه.

دانلود قسمت 12 سریال می خواهم زنده بمانم

مجموعه تلویزیونی «صبح آخرین روز» در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای و در معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما به تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد و کارگردانی حسین تبریزی در حال تولید است و فیلمنامه آن طی دو سال توسط فاطمه حیدری، حسن عطارها و مرتضی اصفهانی نوشته شده است

«روزهای آبی» از عید فطر به آنتن سیما می‌آید

دانلود قسمت 12 میخواهم زنده بمانم؛ قسمت ۱۲ دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم

سریال «روزهای آبی» از عید فطر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

سریال تلویریونی «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری از عید فطر در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

اکبر عبدی، امیر غفارمنش، ویدا جوان، فریبا متخصص، سامان صفاری، مهران رجبی، رامین ناصرنصیر، نادر سلیمانی، ایرج نوذری، علی سلیمانی و… در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

«روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

این خبر رپرتاژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز