خبرگزاری کار ایران

مهاجرت به استرالیا | راهکارهای مهاجرت موفق برای دریافت اقامت دائم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۰۰

استرالیا یکی از کشورهایی است که برای مهاجرت توسط ایرانیان زیادی انتخاب می‌شود. بازار کار بزرگ، اقتصاد قدرتمند، رفاه و امنیت اجتماعی بالا جزو مهم‌ترین عواملی هستند که این کشور را به یک محیط مناسب برای زندگی تبدیل کرده‌اند. برای رسیدن به این کشور رویایی می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید

راه‌های رسیدن به خاک استرالیا

استرالیا یکی از کشورهایی است که برای مهاجرت توسط ایرانیان زیادی انتخاب می‌شود. بازار کار بزرگ، اقتصاد قدرتمند، رفاه و امنیت اجتماعی بالا جزو مهم‌ترین عواملی هستند که این کشور را به یک محیط مناسب برای زندگی تبدیل کرده‌اند. برای رسیدن به این کشور رویایی می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید؛ زیرا تا انتهای مطلب با روش‌های مختلف مهاجرت به این کشور آشنا خواهید شد.

روش‌های گوناگون مهاجرت به استرالیا

در سال‌های گذشت از روش‌های نادرستی برای مهاجرت به استرالیا استفاده می‌شد. به همین دلیل دولت استرالیا تصمیم گرفت شرایط سختگیرانه‌ای برای پذیرش مهاجران قرار دهد. البته سخت بودن مراحل به معنای غیر ممکن شدن مهاجرت به استرالیا نیست.

بلکه روش‌های قانونی زیادی هستند که می‌توانید برای مهاجرت خود استفاده کنید. همچنین برای هر یک روش‌های مهاجرت باید شرایط خاصی داشته باشید تا بتوانید با موفقیت ویزایتان را بگیرید. روش‌های قانونی برای مهاجرت به استرالیا عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه‌های استرالیایی
  • رسیدن به استرالیا با مهارت‌های شغلی
  • فرصت عالی برای مهاجرت صاحبین کسب و کار از طریق سرمایه‌گذاری در کشور استرالیا
  • مهاجرت با برنامه اسپانسرشیپ
  • دریافت اقامت با ازدواج

ادامه مسیر شغلی در خاک استرالیا

افرادی که در حرفه‌ای خاص دارای مهارت زیادی  هستند، می‌توانند از طریق ویزای کار استرالیا به خاک این کشور وارد شوند. در این بخش از مطلب بهتر است درباره ویزاهای کار استرالیا صحبت کنیم؛ زیرا هنگام مهاجرت کاری با ویزاهای مختلفی برخورد می‌کنید. دولت استرالیا شرایطی را فراهم کرده تا افراد با توجه به شرایط خاصی اقدام به دریافت ویزای کاری مورد نظر خود کنند.

میزان تحصیلات متقاضی دریافت ویزا، مدرک بین المللی زبان، مهارت‌های فردی، سابقه کاری و سن جزو مهم‌ترین موارد شرایط اولیه مهاجرت کاری محسوب می‌شود. همچنین یک سیستم امتیاز محور طراحی شده تا با بررسی تمامی این موارد امتیاز مشخصی به متقاضی داده شود. بدیهی است که هر چقدر شرایط بهتری داشته باشید امتیاز بیشتر می‌گیرید که روی شانس اخذ ویزای شما تاثیر مثبتی می‌گذارد.

ویزای کار ساب کلاس 189 توسط دولت استرالیا برای جذب افراد متخصص و ماهر طراحی شده است. متقاضیان با ارائه برنامه یا Application باید نشان دهند که انگیزه آن‌ها برای کار در کشور استرالیا چیست و چه مهارت‌هایی دارند. بعد از بررسی برنامه توسط نهادهای مربوطه، دعوت نامه برای متقاضیان کار ارسال خواهد شد. نیاز دولت استرالیا به مهارت فرد، قرار گرفتن میزان سن متقاضی در بازی 18 تا 50 سال، داشتن مدرک تحصیلی، مدرک بین المللی زبان انگلیسی و سابقه کار کافی جزو شرایط اولیه دریافت ویزا هستند. همچنین فرد باید امتیاز کافی ( 65 امتیاز ) را در سیستم امتیازدهی به دست بیاورد.

ساب کلاس 190 نوع ویزای کار دیگری است که می‌توانید برای مهاجرت خود انتخاب کنید. این مدل ویزا به افرادی توصیه می‌شود که اسپانسر ایالتی دارند. همچنین ویزا بر اساس سیستم امتیاز دهی به افراد واجد شرایط داده خواهد شد. کسانی که بتوانند نامینیت استانی بگیرند، 5 امتیاز بیشتر خواهند داشت که تاثیر مثبتی روی شانس اخذ ویزای آن‌ها می‌گذارد.

مهاجرت به استرالیا | راهکارهای مهاجرت موفق برای دریافت اقامت دائم

ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر استرالیایی

هر ساله بسیاری از دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های استرالیایی اقدام می‌کنند. طبیعتا هر دانشجویی دوست دارد که تحصیلات خود را در یک دانشگاه معتبر ادامه دهد. همچنین مهاجرت از طریق تحصیلی یکی از بهترین راه‌هایی است که افراد می‌توانند انتخاب کنند. این روش فرد را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خاک استرالیا می‌رساند. از دیگر مزایای روش تحصیل می‌توان به کار بعد اتمام دوره دانشگاه اشاره کرد.

خوشبختانه دولت استرالیا هیچ محدودیتی را برای انتخاب دوره تحصیلی برای مهاجران قرار نداده است. به همین دلیل دانشجویان می‌توانند در هر مقطعی که دوست دارند تحصیل کنند. همچنین در خاک استرالیا بیش از 1200 موسسه آموزشی دارد که در آن‌ها می‎توانید 22000 رشته تحصیلی مختلف را پیدا کنید.

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های دانشجویان برای تحصیل در استرالیا به هزینه‌های دانشگاه و زندگی اشاره کرد. در این بخش از مطلب قصد داریم شهریه هر یک از مقاطع را به صورت حدودی معرفی کنیم. هزینه‌ای که بابت تحصیل در هر مقطع باید بپردازید به شرح زیر است:

  • 15000 تا 33000 دلار استرالیا برای دوره کارشناسی یا همان لیسانس
  • 20000 تا 37000 دلار استرالیا جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
  • 14000 تا 37000 هزار دلار استرالیا برای رسیدن به مدرک دکتری

دقت کنید که تحصیل در هر مقطع و رشته تحصیلی شاید هزینه تحصیل اندکی تفاوت داشته باشد. برای مثال رشته‌های زیر شاخه پزشکی بیشترین هزینه را دارند و رشته‌های علوم انسانی هزینه کمتری روی دوشتان می‌گذارند. همچنین محل زندگی و نوع دانشگاه هم روی هزینه تحصیل تاثیرگذار خواهد بود.

شروع زندگی و کسب و کار جدید در استرالیا

اقتصاد قدرتمند استرالیا بستر بسیار مناسبی برای رشد کسب و کار شما ایجاد می‌کند. اگر صاحب کسب و کار بزرگی هستید و پول زیادی در حساب بانکیتان دارید، می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری به کشور استرالیا مهاجرت کنید. با کار آفرینی و ایجاد مشاغل جدید می‌توانید به این کشور مهاجرتی بی‌دردسر داشته باشید. البته دولت استرالیا برای پذیرش مهاجرین سرمایه‌گذار ویزاهای مختلفی را طراحی کرده است.

متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری قبل از هر کاری باید به نوع ساب کلاس ویزای خود توجه کنند. هر یک از ویزاهای مهاجرت سرمایه‌گذاری شرایط خاصی دارند که باید به خوبی با آن‌ها آشنا شوید. همچنین میزان سرمایه اولیه و تمکن مالی در دریافت ویزای سرمایه‌گذاری به شدت مهم خواهد بود.

سن کمتر از 55 سال، نمره آیلتس حداقل 6، سرمایه اولیه 800000 دلار استارالیا و کسب امتیاز 65 در سیستم امتیاز دهی جزو مهم‌ترین شرایط لازم برای مهاجرت سرمایه‌گذاری هستند. همچنین قبل از ورود به خاک استرالیا باید 10 درصد از کل مبلغی که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید را در اختیار اداره کارآفرینی کشور استرالیا قرار دهید.

مهاجرت به استرالیا | راهکارهای مهاجرت موفق برای دریافت اقامت دائم

کمکی بزرگ برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا

اگر می‌خواهید که در کمترین زمان ممکن به اقامت استرالیا برسید، از موسسه مهاجرتی ویزاپیک کمک بگیرید. مهم نیست که قصد مهاجرت با چه روشی را دارید؛ زیرا وکلای این مجموعه شما را راهنمایی خواهند کرد. با انجام این کار بدون هیچ نگرانی، خود را برای زندگی و اقامت در استرالیا آماده کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز