خبرگزاری کار ایران

بهترین سایت‌های فروش سگ و توله سگ در ایران و جهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۴۵۷

حیوانات مخصوصاً سگ‌ها از زمان های گذشته تا به امروز همیشه همراه انسان بوده اند. این حیوانات باوفا در خیلی از امور به انسان ها کمک کرده اند. همانطور که امروزه می بینیم آن ها را برای انجام امور مختلف آموزش می دهند. در بعضی کشورها از سگ ها به عنوان پرستار کودک بهره می گیرند. بعضی از نژاد سگ ها رابطۀ بسیار خوبی با کودکان دارند و یا اینکه سگ های آموزش دیده ای وجود دارند که می توانند راهنمای افراد نابینا باشند.

توصیه به نگهداری از حیوان خانگی برای افرادی که تنها زندگی می کنند نیز وجود دارد. به آن دلیل که شاید سگ ها نسبت به باقی حیوانات خانگی همراه تر هستند. علاوه بر تمام نکات نامبرده، اختصاص دادن زمانی از روز برای رسیدگی به سگ و بازی کردن با آن برای افراد آرامش بخش خواهد بود. زیرا که برای مدتی هرچند کوتاه از دغدغه های زندگی فاصله می گیرند.  مورد آخر یکی از مهم ترین دلایل توصیه به نگهداری سگ در خانواده هاست.

این روزها هرچیزی را می توان آنلاین سفارش داد. سایت های فروش پت و حیوانات خانگی نیز از این موضوع مستثنا نیستند. وب سایت های زیادی در جهان وجود دارند که با ارائۀ اطلاعات کافی و راهنمای خرید سگ به علاقه مندان انتخاب آن ها را بسیار آسان کرده اند. وب سایت های معتبری در دنیا وجود دارند که برای به سرپرستی گرفتن حیواناتی مانند گربه و یا فروش سگ فعالیت می کنند. در ادامه قصد داریم از این وب سایت ها و خدماتشان نام ببریم.

وب سایت Only4pets.com

وب سایت only4pets.com یک وب سایت معتبر مربوط به فروش سگ و توله است. در این سایت آگهی های مختلفی وجود دارد که به طور دقیق و کامل تمام اطلاعات سگ نوشته شده است. آگهی های سایت بسیار زیاد است. به همین دلیل این موضوع باعث می شود که علاقه مندان با جزئیات بیشتر و همچنین اطلاعات بیشتری بتوانند انتخاب کنند. لازم به ذکر است که در این وب سایت از تمام نژادها آگهی فروش سگ و توله سگ وجود دارد. رهنمای خرید سگ نیز بخشی از دستور کار این وب سایت می باشد.

اداپت پت (Adopt-a-Pet)

بهترین سایت‌های فروش سگ و توله سگ در ایران و جهان

Adopt-a-Pet.com یک وب سایت عالی است که توسط شرکت های مشهوری مانند Purina و Bayer پشتیبانی می شود. و سایت فقط مخصوص سگ ها نیست. می توانید گربه ، خرگوش ، اسب ، پرنده و انواع دیگر حیوانات خانگی را جستجو کنید. همچنین می توانید به دنبال پناهگاه های محلی و خدمات نجات باشید.

رابط کاربری تمیز و آسان برای استفاده دارد. مکان خود را وارد کنید و به صورت اختیاری سن و نژاد مورد نظر خود را وارد کنید.شما می توانید نتایج جستجو را مرور کنید ، عکس ها را ببینید یا جستجوی خود را محدود کنید. جزئیاتی را برای سگهایی که سن ، رنگ و وزن شما را دوست دارند ، خواهید دید و سپس می توانید روند خرید را دنبال کنید.

سایت (American Kennel Club)

AKC سازمانی است که از اواخر دهه 1800 وجود داشته است ، بنابراین می دانید که معتبر است. همچنین ، آنها نقش عمده ای در نژادهای ثبت شده دارند. صفحه بازار در سایت آنها تنها قسمت بسیار کمی از تمرکز آنهاست ، اما اگر شما علاقه مند به یادگیری سازمانی هستید که می دانید می توانید به آن اعتماد کنید ، این گزینه ای است که باید در نظر بگیرید.

فقط سگهایی از پرورش دهنده هایی پیدا می کنید که دارای مجوز AKC یا اعضای کلوپ هستند که توله سگهای ثبت شده در AKC دارند. اینها به طور متوسط تولیدکننده نخواهند بود ، و به خصوص افرادی که سگهای آنها بدون برنامه ریزی توله سگ است ، نیستند.

بعلاوه ، شما برای سگی که توسط AKC ثبت شده است هزینه های بسیار بیشتری خواهید پرداخت. با آنها ، شما به دنبال سگی هستید که بتواند در نمایش ها و آزمایشات رقابت کند.

سایت RescueMe.Org

RescueMe یا نجاتم بده! یک مرکز توان بخشی حیوانات است که از طریق وب سایت خود خدمات فرزندخواندگی را ارائه می دهد. روی دکمه View Animals for Adoption کلیک کنید ، نوع حیوان خانگی را انتخاب کنید و سپس عکسهای شایان ستایش را که هر نژادی را که تصور کنید پوشش دهید.

سپس به سمت انتخاب مکان خود حرکت کرده و نتایج نژادی را که در منطقه خود انتخاب می کنید مشاهده خواهید کرد. وقتی می بینید قلابی را دوست دارید ، جزئیات سازگاری ، شخصیت ، سلامتی و موارد دیگر را بررسی کنید.

چه چیزی واقعا جالب در مورد نجات من است! آیا آنها یک صفحه کامل از پیوندها نه تنها برای همه کشورهای اتحادیه بلکه تعداد قابل توجهی از کشورهای جهان نیز دارند.

آیا در ایران هم سایت فروش سگ وجود دارد؟

همگام با سایت های خارجی، تعدادی سایت های ایرانی نیز در حال حاضر فعالیت می‌کنند.سایت هایی مانند چارپا ، دیوار ، شیپور ، پت فایل و ...... تنها تفاوت پت فایل با دیگر سایت های نام برده شده این است که petfile به صورت تخصصی در حوزه فروش سگ فعالیت می کند.

پت فایل

بهترین سایت‌های فروش سگ و توله سگ در ایران و جهان

وب سایت petfile.ir در اواخر ماه مرداد 99 شروع به کار کرد و به سرعت رشد یافت تا امروز به یکی از سایت های مرجع در حوزه تخصصی فروش سگ تبدیل شده. پت فایل، یکی از محبوب ترین وب سایت صنفی برای فروش انواع نژاد های سگ است از سگ های نگهبان گرفته نا سگ های پاکوتاه. پت فایل اطلاعات جامع وجزئی را در اختیار شما قرار میدهد تا بهترین تصمیم را اتخاز بکنید. اگر قصد خرید سگ و توله سگ را دارید به ادرس https://petfile.ir/ مراجعه کنید.در بخش وبلاگ این وب سایت اطلاعات مفیدی درمورد سگ ها وجود دارد و یا در در بخش کامنت سایت هرسوالی که درمورد سگ دارید را می توانید مطرح کرده  تا  توسط متخصصان جواب خود را دریافت کنید. 

اولین نکته برای داشتن یک سگ سالم این است که ، هرگز توله سگ را از یک پرورش دهنده غیرمجاز، خریداری نکنید..تمامی سگ ها در پت فایل با تاییدیه دامپزشکی همراه با شناسنامه به فروش می رسد.

مزایای خرید از پت فایل:

  1. بررسی سلامت از هر نظر زیر نظر دامپزشک (تاییدیه دامپزشکی).
  2. تضمین قیمت و اصالت نژاد
  3. گرفتن برنامه غذایی بعد از خرید

وب سایت چارپا

وب سایت چارپا بستری را برای علاقه مندان به وجود آورده که کسانی که تمایل به خرید هر حیوانی دارند می توانند به این وب سایت مراجعه کرده و آگهی هایی که وجود دارند را بررسی کنند. هدف از ایجاد چارپا آسان کردن ارتباط بین فروشندگان و خریداران است. وب سایت چارپا شامل چند بخش متفاوت می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم. لازم به ذکر است که افراد می توانند به صورت رایگان آگهی خود را در این وب سایت به ثبت برسانند.

پت ایران

وب سایت پت ایران یکی دیگر از وب سایت هایی است که افراد می توانند در آن آگهی فروش حیوانات خانگی خود را ثبت کنند. آگهی های این وب سایت لزوماً مربوط به فروش سگ نیست و تمام حیوانات خانگی در آن وجود دارد. البته زمانی که میگوییم حیوانات خانگی، فروش سگ گله یا نگهبان هم در این آگاهی ها دیده می شود. در وب سایت پت ایران قوانین و مقرراتی وجود دارد که قبل از اقدام باید به طور کامل مطالعه گردد.

همانطور که اشاره شد وب سایت ها و محموعه هایی در ایران و خارج از ایران وجود دارند که به صورت آنلاین در این زمینه فعالیت می کنند. افراد علاقه مند می توانند به راحتی با مراجعه به آن ها اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.نگهداری از یک یا چند حیوان خانگی تجربۀ بی نظیری است. 

در این مقاله به معرفی و بررسی 7 فروشنده سگ پرداختیم که چهار مورد از آن‌ها، از نمونه‌های خارجی و سه گزینه آخر نمونه داخلی است. به‌صورت کلی تعداد سایت های فروش سگ در داخل کشور نیز رو به افزایش است ازآنجا که خرید سگ در سبک زندگی ما تاثیر گذار است و  باید از یک فروشنده معتبر سگ خود را خریداری کنیم. پیشنهاد می دهیم حتما مقاله  راهنمای خرید سگ را مطالعه کنید.

ایا شما تجربه خرید سگ را دارید با ما و دیگران به اشتراک بگذارید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز