خبرگزاری کار ایران

بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت تهران و کرج

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۰۵۱

باید قبول کنید که در حال حاضر، اداره یک شهر با این همه ساختمان های بزرگ و چند طبقه کار ساده و راحتی نیست. شهر روز به روز در حال گسترش است و همین مسئله نیاز به اطلاعات ساختمان ها را بیشتر می کند. احتمالا شما هم در حال حاضر و هنگام پیاده روی در شهر، با ساختمان های در حال ساختی برخورد کرده اید که روی تابلویی کوچک، اطلاعات مربوط به آن را نوشته اند!

تهران شهر بزرگی است و بدون یک بانک اطلاعاتی درست و مناسب، نمی توان آمار درستی از ساختمان های در حال ساخت آن داشت. اما این بانک اطلاعات ساختمان چیست؟ 

قبل از هر چیزی باید بگوییم که این بانک ها، فقط مختص شهر تهران نیست. اساسا هر شهری نیازمند چنین آمارها و اطلاعاتی هست.

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت به چه کاری می آیند؟

تصور کنید که بیزنس شما در زمینه فروش تجهیزات ساختمانی است و نیاز دارید که محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به فروش برسانید. طبیعتاً مشتری های بالقوه ی شما، افرادی هستند که ساختمان های در حال ساخت دارند و نیازمند تجهیزات ساختمانی می باشند.

اما با جستجوی محله به محله و شهر به شهر، نمی توانید اطلاعات خوبی در زمینه ی مشتریان بالقوه ی خود به دست بیاورید. دقیقا این جاست که بانک مشاغل ساختمانی به کار شما خواهد آمد.

مزیت های بانک اطلاعاتی ساختمان های در حال ساخت

مهم ترین و بهترین مزیتی که بانک معرفی پروژه های ساختمانی دارند این است که اطلاعات ساختمان ها را به تفکیک منطقه و ناحیه برای شما دسته بندی می کنند. تصور کنید که شما می خواهید تجهیزات ساختمانی خود را به تمام پیمانکارانی که در منطقه 11 و 12 در حال ساخت ساختمان هستند، به فروش برسانید. با استفاده از این بانک می توانید به سادگی مناطق 11 و 12 را انتخاب کرده و اطلاعاتی کلی در مورد ساختمان های در حال ساخت به دست آورید. چه چیزی از این بهتر؟!

از دیگر مزیت های این گونه بانک های اطلاعاتی این است که مرتب و به صورت مداوم آپدیت می شوند. شما باید بدانید که هر روز چه ساختمان هایی در حال ساخت و ساز هستند. در این بازاری که رقابت بسیار سنگین و تنگاتنگ است، بدون آمار و اطلاعات نمی توانید به سود خوب دست پیدا کنید.

نکته ی طلایی ای که در مورد این دسته از بانک های اطلاعاتی وجود دارد این است که شما به اطلاعاتی بسیار گران بها در مورد پیمانکاران و ساختمان سازان دست پیدا می کنید. به عنوان مثال این بانک ها شماره تماس و راه های ارتباطی با ساختمان سازان را به شما ارائه می کند. از این جا به بعد، شما به سادگی می توانید با آن ها ارتباط برقرار کرده و بازاریابی درستی نسبت به محصولات خود داشته باشید.

آدرس ساختمان، تصاویر آن، شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی و البته مراحل پیشرفت کار نیز به مخاطب این گونه بانک های اطلاعاتی ارائه خواهد شد که می تواند بسیار راه گشا و مفید باشد.

نکته ی مهم بعدی، افزایش راندمان کاری گروه ها و شرکت های فعال در زمینه ی ساختمان سازی است. واقعیت این جاست که بدون این اطلاعات، کار شرکت های این چنینی عملا لنگ می ماند و ناچار هستند که زمان زیادی را صرف پیدا کردن مشتری های منحصر به فرد خود کنند.

در مورد مزایای بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت می توان تا ابد ادامه داد. اما اجازه بدهید اندکی در مورد جزئیات این بانک های اطلاعاتی صحبت کنیم و بگوییم چگونه می توانید در جهت منافع خودتان از آن ها استفاده کنید.

چند نکته مهم

  • زمانی که یک پروژه ساختمانی آغاز به کار می کند، ممکن است در میانه ی راه، با تغییرات زیادی رو به رو شود. به عنوان اشخاصی که صاحب شرکت های ساختمانی و فروش تجهیزات ساختمانی هستید، لازم است که از این تغییرات در اسرع وقت آگاه شوید.
  • خیلی از بانک های اطلاعاتی معتبر، هر از چند گاهی، تغییرات این دسته از ساختمان ها را به اطلاع شما می رسانند. به این ترتیب اگر لازم باشد که در استراتژی خود تغییراتی ایجاد کنید، به سرعت با خبر خواهید شد و زمان کافی در اختیارتان خواهد بود.
  • اما یکی دیگر از ملزومات شما به عنوان شرکت های ساختمانی، داشتن پنل های پیامکی است تا بتوانید به این ترتیب بازاریابی تجهیزات خود را به اطلاع ساختمان های در حال ساخت برسانید. 
  • به عنوان مثال تصور کنید که شما صاحب یک شرکت فروش مصالح ساختمانی هستید و تصمیم دارید که برای مشتریان ویژه ی خود، تخفیف 20 درصدی فروش سیمان در نظر بگیرید. با استفاده از این بانک اطلاعاتی و پنلی که در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید به سادگی بازاریابی خود را داشته باشید.

پروژه های مسکونی در حال ساخت تهران

همان طور که احتمالا می دانید پروژه های ساختمانی در حال ساخت، معمولا به دو دسته مسکونی و تجاری تقسیم می شوند. بسته به این که هدف شما از فروش محصولات خود چه باشد، می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و تارگت قرار بدهید.

یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که در مورد بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت وجود دارد، این است که می توانید نوع پروژه ها را تفکیک کنید. طبیعتا احتمال دارد که پروژه های مسکونی نیازمند نوع دیگری از تجهیزات و مصالح باشند و طبعا اطلاعات آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

پروژه های تجاری در حال ساخت تهران

پروژه های تجاری همواره برای صاحبان شرکت های ساختمانی جالب تر و هیجان انگیزتر بوده است. به عنوان مثال تصور نمی کنم که در شهر تهران، هیچ پروژه ی تجاری ای مانند ایران مال( واقع در منطقه 22 تهران) توانسته باشد، شرکت های ساختمانی را در رقابت با هم قرار دهد. این پروژه ی بزرگ و وسوسه برانگیز، بزرگ ترین مال خاورمیانه محسوب می شود و هنوز تنها بخش های کمی از آن افتتاح شده اند. 

در ادامه تصمیم داریم به برخی از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران بپردازیم و آن ها را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا بدانید که بانک های اطلاعاتی چه طور آمارهایی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. لطفا به اسکرول کردن متن ادامه دهید.

مجتمع تجاری آرتمیس

به نظر می آید که منطقه جدید 22 تهران، جولانگاه بسیاری از ساختمان ها و مال های فوق لوکس شده است. بعد از ایران مال، بزرگ ترین مالی که در حال ساخت می باشد، این سازه ی بزرگ و مدرن است که در سمت شمال دریاچه چیتگر واقع شده است و از طبقات بالایی آن می توان چشم انداز خوبی به دریاچه داشت. این مجتمع شامل دو بخش اداری و تجاری خواهد بود.

باید بدانید که در حال حاضر حدود 60 درصد مجموعه ساخته شده است و تحویل امتیاز واحدهای آن در سال 1398 نیز صورت گرفته است.

مجتمع تجاری و اداری لکسون

این برج زیبای فوق مدرن که باز هم در حوالی دریاچه چیتگر ساخته شده است، حدود 100 هزار متر زیربنا دارد که در 30 طبقه جای گرفته است. این پروژه که در کنار مجموعه ی بام لند قرار گرفته است، پرچم دار نوآوری و خلاقیت در زمینه ی ساخت برج های تجاری محسوب می شود.

در طراحی و ساخت برج تجاری لکسون، برای اولین بار در ایران از مفهوم Home Office استفاده شده است که مفهومی پیشرو و خلاقانه در ساخت برج های تجاری می باشد.

مجتمع تجاری اداری مال مون بلوار امیرکبیر

مجتمع تجاری اداری مال مون که باز هم در منطقه 22 در حال ساخت می باشد، شامل 11 طبقه است که چهار طبقه آن، طبقات منفی محسوب می شوند. یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد این مجتمع رعایت شده است، محیط آرام و بی صدای آن است که بهترین انتخاب برای آفیس های خلوت محسوب می شود.

از دیگر نکات مثبت این مجتمع می توان به وسایل تفریحی اطراف آن اشاره کرد. صرف نظر از دریاچه و محیط های سبز طبیعی فراوانی که در اطراف آن وجود دارد، می توان به رستوران های لوکس و متنوع آن اشاره کرد.

مسیر دسترسی این سازه نیز از طریق اتوبان های همت و آزادگان امکان پذیر می باشد.

سخن آخر

تمام آن چه که بیان کردیم، تنها بخشی از مزایای در اختیار داشتن یک بانک اطلاعاتی فوق العاده ساختمان های در حال ساخت بود. تمام جزئیاتی که برای چیدن استراتژی فروش خود نیاز دارید، در این بانک های اطلاعاتی موجود می باشند و می توانید به سادگی از آن ها بهره مند شوید.

در نهایت امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز