خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین گوشی های موبایل مخصوص بازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۲۴۱

امروزه کمپانی های بزرگ بازی سازی علاوه بر تولید بازی بر انواع کنسول ها همواره به فکر تولید نسخه گوشی همراه آن نیز هستند به ویژه در بازی های آنلاین به طوری که در مراسم گیم اواردز جایزه ای نیز برای این بخش جدا شده است که نشان از اهمیت این موضوع دارد،

کمپانی های بازی سازی نیز به اهمیت این موضوع پی برده اند و سالانه چند مدل از طراحی های خود را برای گیمینگ تنظیم میکنند، بهترین گوشی گیمینگ سال 2021 را هر کدام از مدل های یک برند به خود اختصاص دهد در بازار فروش گوشی در جهان موفق تر خواهد بود.

این مقاله توسط کارشناسان گیمینگ سایت موجوجم ، اولین و معتبر ترین سایت فروش جم در ایران آماده شده است، لذا از نظر فنی مورد تایید میباشد، در ادامه لیست بهترین گوشی های مخصوص گیم را برای شما آماده کرده ایم.

بهترین گوشی گیمینگ سال 2021 چه ویژگی باید  داشته باشد؟

اگر شما یک گیمر حرفه ای باشید مطمئنا از ویژگی های یک گوشی گیمینگ با خبر هستید. طراحان هم این انتظارات کاربران را می دانند و بر اساس آن دست به طراحی می زنند ولی از مهمترین ویژگی های یک گوشی گیمینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اولین و مهمترین مورد داشتن صفحه نمایش بزرگ و عریض و با کیفیت است، به احتمال زیاد یکی از عواملی که باعث شد شرکت های گوشی سازی به فکر تولید گوشی با مانیتور بزرگ بیفتند گیم باشد، مدل پلاس در تمامی شرکت ها معمولا برای این منظور طراحی شده است. 
  2.  دومین مورد داشتن سخت افزار مناسب مانند: رم و برد اصلی و با سرعت و توانایی بالا برای لود گیم و داشتن باگ گرافیکی کمتر است. امروزه گوشی ها پا به پای کنسول ها و کامپیوترها در رده برد اصلی پیش می روند و هر روز تراشه جدیدی با قدرت و سرعت بالاتری معرفی می شود. این تراشه ها در گوشی ها به ویژه در بازی های آنلاین باید توانایی بالای برای هماهنگی تمام موارد در یک لحظه را دارا باشند.
  3. مورد بعدی برای قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی گیمینگ سال 2021 که بسیار هم مهم است باتری است. فرد گیمر دوست دارد ساعت ها با گوشی خود بازی کند بدون نگرانی از اتمام شارژ گوشی خود و در صورت اتمام انتظار دارد تا دیوایس خود سریع و در کمترین زمان ممکن شارژ شود. همین موضوع باعث شده تا شرکت ها به دنبال ایجاد باتری با عمر بیشتر و بزرگتر و همچنین تکنولوژی فست شارژینگ بروند.
  4. هندلینگ یا خوش دستی گوشی: گوشی گیمینگ علاوه بر اینکه باید بزرگ باشد بایستی حتما هم خوش دست باشد چون به عنوان کنترلر بازی یا همان دسته بازی شما هم محسوب می شود. در صورت عدم مناسب بودن هندلینگ گوشی شنا در هنگام بازی از ناحیه مچ دست احساس درد و ناراحتی خواهید کرد. پس طراحی گوشی نیز بسیار مهم است.
  5. مقاومت گوشی: قدرت مقاومت گوشی به ویژه در قسمت صفحه نمایش گوشی حائز اهمیت است به ویژه برای گیمر های بی اعصاب، و اینکه چون مانیتور و سیستم تاچ گوشی به صورت مداوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  6. سیستم کولینگ یا خنک شدن گوشی: یکی از دلایلی که گوشی های گیمینگ بطور ناگهانی دچار ریست و خاموش شدن از بازی می شوند همین مورد است که گرم شدن بیش از حد این دیوایس ها به ویژه در استفاده همزمان اینترنت گوشی و گیم این حالت بیشتر رخ می دهد. و حتی ممکن است باعث انفجار گوشی شود. یکی از مواردی که بهترین گوشی گیمینگ سال 2021 باید داشته باشد داشتن بدنه مناسب کولینگ و سیستم مناسب برای این منظور است.

 

بهترین گوشی سامسونگ برای بازی

کمپانی سامسونگ همواره در تمام زمینه های تکنولوژی و پیشقدم بوده است، و معمولا از تکنولوژی های استفاده کرده که بعد از این شرکت سایر کمپانی ها از آن پیروی کرده اند، جدیدترین خبر برای این شرکت برای قرار گرفتن در زمره بهترین گوشی گیمینگ سال 2021 استفاده از باتری گرافن که کاملا برای گوشی گیمینگ طراحی شده دشارژ با سرعت پایین و شارژ با سرعت بالا می باشد، اما گوش های مناسب این شرکت برای این منظور: سری پرچمدار یا همان سری گالاکسی اس سامسونگ هرچند به منظور گیمینگ طراحی نده است ولی آنقدر قدرتمند می باشد که معمولا بدون هیچ مشکلی تمام گیم های سنگین و با گرافیک بالا را اجرا کند مدلهایی مانند: اس 20 و اس 20 اولترا و اس 10 یا سری جدید نوت از این زمره هستند البته این گوشی ها برای افرادی که قیمت برایشان مهم نیست مناسب هستند. و این شرکت هم به این موضوع واقف است که برای بسیار از افراد جهان قیمت پایین و امکانات بالا شرط می باشد که برای این منظور گوشی های میان رده بسیار مناسب برای گیمینگ طراحی کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

بهترین گوشی میان رده مناسب بازی

همانگونه که مستحضرید در شرایط کنونی وضعیت اقتصادی و معیشتی ثمیت کالا برای افراد در اولویت قرار گرفته است به ویژه در کشور ما، بازاریابان شرکت های مختلف گوشی سازی هم به این موضوع واقف هستند و این موضوع باعث شده که به بخش گوشی های میان رده توجه بیشتری بکنند.

 بهترین گوشی گیمینگ سال 2021 احتمال دارد یک گوشی میان رده باشد زیرا شرکت ها با کاستن از برخی امکانات غیر ضرور و افزودن به قدرت سخت افزاری به این مهم دست یافته اند. شرکت سامسونگ از اولین شرکت هایی است که در بخش میان رده مانور داده و فروش فراوان  داشته است. در زیر به بهترین مدل های میان رده گیمینگ اشاره می کنیم:

  1. گوشی سامسونگ مدل A40: این گوشی دارای حداقل های لازم برای اجرای بازی های بروز مانند PUBG و COD را که از بروزترین بازی های آنلاین هستن را در رده گرافیکی متوسط بدون ایراد را دارند و محدوده قیمت این گوشی در حال حاضر مابین 5 الی 6 میلیون تومان می باشد. 
  2. گوشی سامسونگ مدل A50: کمی قویتر از مدل قبلی قیمت مابین 6 الی 7 میلیون
  3. سامسونگ مدل A60 : محدوده قیمت 6 الی 7 میلیون
  4. سامسونگ مدل A70: محدوده قیمت 8 الی 9 میلیون
  5. سامسونگ مدل A80: محدوده قیمت 10 تا 11 میلیون

نکته: البته سامسونگ در جدیدترین آپدیت گوشی های میان رده خود در سری M و A مدل هایی مانند: A51,71 و M51 را معرفی کرده که کمی از مدل های قبلی گرانتر ولی می توانند در زمره بهترین گوشی گیمینگ سال 2021 قرار بگیرند.

گوشی ارزان مناسب بازی

شاید در گذشته امیدی برای خرید یک گوشی با قیمت مناسب و داشتن حداقل های لازم برای اجرای بازی های به روز گوشی وجود نداشت. ولی امروزه با ورود شرکت های چینی و رقابتی کردن بازار و همچنین رضایت کاربران از دیوایس هایی که توسط این شرکت ها عرضه شده این مهم امکان پذیر شده است، گوشی های گیمینگی که می توان با قیمت 3 الی 7 میلیون امروزه خریداری کرد. البته این گوشی ها جزء بهترین گوشی گیمینگ سال 2021 نبوده و نخواهند بود و نباید از آنها انتظار بیش از حد داشته باشیم.

این گوشی ها عبارتند از: 

  1. گوشی honor 20
  2. گوشی NOVA 5T
  3. گوشی Redmi 9s
  4. گوشی Redmi note 8 pro
  5. گوشی Redmi 9t pro

 

بهترین گوشی شیائومی مناسب بازی

کمپان شیائومی از جمله شرکت هایی است که محصولات آن  از بدو ورود به بازار جزء اقتصادی ترین مدل های موجود به حساب می آمد. به ویژه در بازار ایران بعد از استفاده مردم از این بند باعث ایجاد رضایت و افزایش فروش آن شد. البته در عرصه بین المللی هم بسیار موفق بوده و مدل آنر آن بسیار عالی می باشد. هر چند که این مدل به تازگی واگذار شده است. از بهترین گوشی های این شرکت که ممکن است سال آینده در زمره بهترین گوشی گیمینگ سال 2021 قرار بگیرند عبارتند از: 

  1. اولین مدل گوشی Black Shark 3: سری این گوشی ها مخصوص گیمینگ طراحی شده اند و نباید انتظار اقتصادی بودن از این مدل ها را داشته باشیم. هرچند در مقایسه با قیمت سیار برند ها باز هم اقتصادی تر هستند.
  2. گوشی Black Shark 3 pro: این مدل هم مانند مدل قبلی مخصوص گیمینگ بوده و برای اجرای هرگونه بازی با گرافیک بالا آماده می باشد.
  3.  گوشی Black Shark 2: لازم به توضیح نمی باشد سری قبلی مدل های مذکور عالی برای انجام گیم های پرتنش و به روز بدون مشکل.
  4. گوشی Poco phone F1: این سری هم  مخصوص گیمینگ بوده ولی نسبت به مدل قبلی کمی اقتصادی تر است. 
  5. گوشی  Poco phone F1pro: مدل دیگری از برند شیائومی مخصوص گیمینگ. البته نسل قبل این گوشی ها در زمره بهترین گوشی گیمینگ سال 2020 قرار داشته اند.
  6. شیائومی ردمی کی 20 پرو: این گوشی اختصاصی گیمینگ نبوده ولی برای گیمینگ مناسب می باشد.

ختم کلام :

اگر در یک کلام بخواهم برای شما این مقاله را جمع بندی کنم باید عرض کنم شما با یک گوشی میان رده مثل a20s هم میتوانید بازی هایی همچون کالاف دیوتی موبایل را به خوبی اجرا کنید، و گوشی های قوی تر فقط این امکان را به شما میدهد تا در سال های بعد که کیفیت بازی ها بالاتر رفت شما مجبور به تعویض گوشی موبایل نشوید، پس اگر بودجه کمی دارید اصلا نگران نباشید.

 

منبع : بهترین گوشی گیمینگ سال 2021

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز