خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایلنا:

ریزش حدود ۲ میلیون تومانی سکه با عرضه طلای آب شده در بازار

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۴۶۴

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: از امروز شاهد عرضه قابل توجه طلای آب شده در بازار هستیم که این اقدام باعث شد قیمت سکه تمام نسبت به روز گذشته کاهش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داشته باشد.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصای ایلنا درباره آخرین وضعیت بازار سکه و طلا گفت:‌ عرضه بیش از حد طلای آب شده در بازار باعث ریزش قیمت سکه و طلا شد.

وی ادامه داد: از امروز شاهد عرضه قابل توجه طلای آب شده در بازار هستیم که این اقدام باعث شد قیمت سکه تمام نسبت به روز گذشته کاهش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داشته باشد.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار گفت: در حال حاضر قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: با توجه به آخرین قیمت‌ها در روز گذشته نیم سکه با ریزش ۴۰۰ هزار تومان به هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. ربع سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد. سکه یک گرمی با قیمت دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ریزش ۳۰۰ هزار تومانی داشت. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار با ریزش ۲۰۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۲۸۶ هزار تومان رسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ریزش قیمت‌ها ادامه‌دار خواهد بود، گفت: بازار طلا و جواهر هیچ حساب و کتابی ندارد و شاهد نوسان در این بازار هستیم و نمی‌توان در این شرایط از وضعیت آتی پیش بینی داشت.

کشتی آرای تاکید کرد: امروز ریزش قیمت طلا و سکه باعث کاهش قیمت دلار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز