خبرگزاری کار ایران

با پیشنهاد رئیس اتاق تعاون در نشست با رئیس‌جمهور؛

تمام احکام اجراییه مالیاتی و تامین اجتماعی مشمول تعویق ۳ ماهه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۲۲۵

رئیس‌جمهور در نشست مشترک با نمایندگان و فعالان اقتصادی بخش های غیردولتی، با برشمردن تصمیمات این نشست برای حمایت از اقشار و کسب و کارهای ضعیف جامعه گفت: مردم مطمئن باشند نیازهای بهداشتی و درمانی و همچنین ارزاق عمومی و نیازمندی‌‌های ضروری زندگی آنها تامین شده و در حد امکان هم دولت حمایت خود را نسبت به اقشار و کسب و کارهای ضعیف انجام خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، روز گذشته رئیس‌جمهوری در نشست مشترک با نمایندگان بخش‌های مختلف اقتصاد، بر حمایت از اقشار و کسب و کارهای ضعیف تاکید کرد.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون نیز در این نشست با بیان مشکلات ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا برای فعالان اقتصادی و تعاونگران و آسیب های ناشی از آن، تعویق اجرای احکام سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی را پیشنهاد داد.

بنابر این گزارش، رئیس جمهور ضمن موافقت با این پیشنهاد بیان داشت: تمام احکام اجراییه سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی در خصوص موسسات و فعالان اقتصادی و سایر موارد آن اعم از مسدود کردن حساب ها و توقیف اموال، تا سه ماه به تعویق بیفتد و در حد امکان هم دولت حمایت خود را نسبت به اقشار و کسب و کارهای ضعیف انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز