خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه تبادل الکترونیکی اطلاعات بین آبفا و پست/ رونمایی از سامانه ملی CRM؛ تا یک هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۴۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اعلام اینکه آبفای کشور در آستانه یک رویداد بزرگ در خدمت‌رسانی مطلوب به مشترکین است، گفت: مرکز پایشی زیرساخت آماده شده که در یک هفته آینده نیز برگزار خواهد شد و بر اساس آن اطلاعات مشترکین به واحد 122 و سامانه ملی CRM داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا جانباز در مراسم امضای تفاهم‌نامه تبادل الکترونیکی اطلاعات بین شرکت آب و فاضلاب کشور و شرکت ملی پست اظهار داشت: مفهوم دولت این است که شرکت‌ها هزینه‌ها را کاهش داده و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. شرکت دولتی آب و فاضلاب کشور و شرکت ملی پست می‌توانند اطلاعاتی را که برای جمع‌آوری آنها هزینه صرف شده، با هم به اشتراک بگذارند تا مردم نیز بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه نقطه شروع حرکت در همکاری فی‌مابین است و ما نیز جهت ارائه خدمات به جمعیت شهری و روستایی از آن استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تصریح کرد: امکان این وجود دارد که این طرح در قالب پایلوت در برخی نقاط کشور تجربه شود سپس به کل کشور تعمیم داده شود و مشترکین بتوانند از زیرساخت‌های پست نیز استفاده کنند.

جانباز با بیان اینکه در دولت باید ارتفاع دیوارها کم شده و تجارب مبادله شود، خاطرنشان کرد: این اتفاق منجر به خدمات‌رسانی بهتر به مشترکین خواهد شد.

وی پیشنهاد کرد: در سطح استان‌ها، کارگروه مشترکی تعریف که سطح اجرای تفاهم‌نامه در استان‌ها مشخص شود ضمن اینکه منجر به ضیق اطلاعات نیز نشود و همچنین بتوانیم به بیشترین سطح مفاهمه برسیم.

مدیرعامل آبفای کشور یادآور شد: نمایندگانی تعیین شوند که در بازه زمانی سه ماهه میزان تحقق تفاهم‌نامه را رصد کنند که منجر به این خواهد شد که حتی به انعقاد تفاهم‌نامه به عملیات برسیم و همچنین اگر نیازی به بازبینی بود انجام شود.

جانباز تاکید کرد: در صورت رصد اجرای تفاهم‌نامه چنانچه نیاز باشد تبدیل به قرارداد و کارگروه ملی خواهد شد.

وی در ادامه با اعلام اینکه آبفای کشور در آستانه یک رویداد بزرگ در خدمت‌رسانی مطلوب به مشترکین است، گفت: مرکز پایشی زیرساخت آماده شده که در یک هفته آینده نیز برگزار خواهد شد و بر اساس آن اطلاعات مشترکین به واحد 122 و سامانه ملی CRM داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: سامانه یاد شده تا یک هفته آینده رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز