خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

اجرای طرح ملی توزیع یارانه ها از قاچاق کالا و فساد در کشور جلوگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۷۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: با اجرای طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه، راه خروج قاچاق کالا، رانت و فساد در کشور تا حدود زیادی بسته می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمید القاصی مهربا اشاره به افزایش تعداد گروه‌های بازرسی تعزیرات حکومتی در همه شهرهای استان اظهار داشت: در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ۱۲ انبار احتکار کالا در لرستان پلمپ و کالاهای کشف شده به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان با قیمت مصوب بین موردم توزیع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: به آمادگی تعزیزات حکومتی لرستان برای نظارت بر اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها افزود: تعداد گروه‌های بازرسی در خرم‌آباد به ۸ گروه بازرسی افزایش پیدا کرد.

القاصی‌مهر به جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها غیر از چهار قلم ذکر شده در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، خاطرنشان کرد: با هرگونه افزایش قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی و مجازات‌های بازدارنده اضافه کرد: با این افزایش اختیارات امکان نظارت و برخورد جدی‌تر با تخلفات احتمالی فراهم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از شهروندان خواست تخلفات احتمالی را به سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ ادارات صمت و تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

القاصی مهر به تشکیل ۳۷۸ پرونده برای قاچاقچیان به ارزش ۲۹ میلیارد تومان جزای نقدی در دوماهه امسال در لرستان اشاره کرد و افزود: پارسال هم متخلفان به پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز